بازی اسپلینتر لندز یکی از اولین بازی های کارتی دیجیتال است، که از فناوری بلاک چین استفاده کرد. این بازی در سال 2018 عرضه شد.

بازی اسپلینتر لند (Splinter Lands)چیست؟

اسپلینتر لندز نوعی بازی استراتژیک کارتی برای کسب درآمد است. این بازی بر روی بلاک چین هایو (Hive) اجرا می شود.  بازی Splinter Lands  قبلاً با نام Steem Monsters شناخته می شد و به صورت نبرد تن به تن بین تیم های هیولایی بازی می شد.

پلتفرم اسپلینتر لندز بازی جذابی را برای دوستداران بازی های کارتی فراهم می کند تا بتوانند از طریق دسکتاپ و تلفن های همراه خود بازی کنند، تجارت کنند و جوایز درون بازی را کسب نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با ما همراه باشید.

بازی اسپلینتر لندز در حال حاضر 283 کارت ارائه می‌ دهد که بازیکنان می‌ توانند با ترکیب آن‌ ها توانایی‌ های شخصیت خود را افزایش داده و قوی‌ تر شوند.

به طور کلی هفت مشخصه در بازی اسپلینتر لندز وجود دارد، که میزان خوب بودن بازیکنان را مشخص می کنند. این هفت مشخصه سرعت، زره،  مانا و انواع مختلف حمله، از جمله برد، جادو و غوغا است. همچنین اسپلینتر لندز دارای دسته بندی های مختلفی است که به نام Splinters نیز شناخته می شود.  هر کارت متعلق به یک دسته بندی خاص آتش، زمین، اژدها، مرگ، زندگی، آب و بی طرف (مزدور) است.

برای شروع بازی اسپلینتر لندز بازیکنان به سرمایه اولیه ده دلاری برای خرید Summoner’s Book نیاز خواهند داشت.

Summoner’s Book کلید دسترسی به ویژگی‌ های بازی برای کسب درآمد است.  بدون آن، شما نمی توانید در مسابقات شرکت کنید، در بازار تجارت کنید، یا از بازی پاداش دریافت کنید

با خرید  Summoner’s Book بازیکنان می توانند به مأموریت های روزانه، کسب جوایز فصل و  توکن بازی یعنی DEC بپردازند.

در طول بازی، بازیکنان مجموعه‌ ای از کارت ‌ها را ایجاد می کنند که هر کدام دارای آمار و توانایی‌ های متفاوتی است. سپس از این کارت ها برای مبارزه با سایر بازیکنان استفاده می کنند.

بازی اسپلینتر لندز

ان اف تی ها در اسپلینتر لندز چه نقشی دارند؟

همانظور که می دانید، ان اف تی ها نمایش دیجیتالی اشیاء در دنیای واقعی هستند، مانند لباس، زره و زمین.

ان اف تی ها اشیاء منحصر به فرد را نشان می دهند و به گونه ای طراحی نشده اند که قابل تعویض باشند.

در بازی اسپلینتر لندز نیز دارایی های بازی مانند کارت ها و زمین ها ان اف تی هستند. ان اف تی ها را می توان در بلاک چین های مختلف از جمله اتریوم، هایو ، Matic، xDaoو Flow ایجاد کرد.  ان اف تی های بازی اسپلینتر لندز در بلاک چین های اترویم، وکس و ترون وجود دارند.

کریستال های انرژی تاریک (DEC) چیست؟

کریستال های انرژی تاریک یا DEC، ارز اصلی بازی  اسپلینتر لندز هستند.  بازیکنان می توانند پس از برنده شدن در نبردهای رتبه بندی شده، DEC کسب کنند.  فقط بازیکنانی که اکانت خود را با خرید Summoner’s Spellbook ارتقا داده اند، می توانند جوایز DEC را دریافت کنند.

برای خرید DEC، می توانید آن را با یک ارز دیجیتال مانند BTC یا ETH در کیف پول خود مبادله کنید.

توکن SPS چیست؟

بازی اسپلینتر لندز علاوه بر DEC دارای توکن Splintershards (SPS) است.  SPS یک توکن حاکمیتی که از طریق آن بازیکنان می توانند در تصمیم گیری در مورد آینده پلتفرم شرکت کنند.  این پلتفرم این توکن را در ژوئیه 2021 معرفی کرد. در مجموع 3,000,000,000 توکن SPS وجود دارد.

کسب درآمد در بازی Splinterlands چگونه است؟

به روش های زیر می توانید در این بازی درآمد کسب کنيد:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *