با وجود طیف گسترده ای از رمز ارز ها در بازار ، برای محافظت و نگهداری سرمایه های خود به کیف پول های متعدد نیاز دارید. نوع کیف پول شما باتوجه به ازرهای مختلفی که دراختیار دارید تعیین می شود. غالباً افراد برای بالا بردن سطح امنیت ، سرمایه خود را در چندین کیف پول نگهداری می کنند. شما هم می توانید برای نگهداری ارزهای مختلف یا نگهداری چند ارز واحد چندین کیف پول داشته باشید. همچنین می توانید بیش از یک کیف پول دیجیتال داشته باشید یا از انواع مختلفی از رمز ارز های خود را در یک کیف پول نگهداری کنید .داشتن والت های گوناگون ممکن است به عنوان یک روشی عالی برای برخی از افراد جهت مدیریت ارزهای خود و افزایش امنیت شناخته شود. در عین حال ، اگر همه آنها در مکان های جدا از هم نگهداری شوند ، مدیریت آن دشوار و شاید غیرممکن شود.در این مقاله ، انواع والت هایی را که می توانید برای رمز ارز ها داشته باشید و مزایا و معایب داشتن چندین کیف پول را بررسی خواهیم کرد.

داشتن چند کیف پول هم زمان

اگراطمینان ندارید که کجا رمز ارز های خود را نگه دارید یا مدیریت رمز ارزها برای شما مشکل به نظر می رسد، شما می توانید بیش از یک کیف پول داشته باشید ، بسیاری از مردم این کار را انجام می دهند! والت های هم زمان مختلف می تواند به دلایل متفاوتی استفاده شود:

کیف پول ها از ارز جایگزین پشتیبانی نمی کنند:

ممکن است برخی از رمز ارزها توسط کیف پول فعلی مورد استفاده شما ، پشتیبانی نشوند ، و این مشکل نیاز به بازکردن یک کیف پول جدید برای ذخیره سرمایه ها می باشد.

مطالب بیشتر : آموزش ترید

  با داشتن چند کیف پول هم زمان سرمایه گذاری ها را جدا نگه دارید:

اگر می خواهید سرمایه گذاری های بازنشستگی ، پول نقد و سایر بحث های مالی را جدا از هم کنترل کنید ، ممکن است نگه داشتن کیف پول های متفاوت برای شما آسان تر باشد ، حتی اگر با ارزهای مشابه کار می کنید.

افزایش سطح بالاتر امنیت:

انتخاب چندین کیف پول توسط مردم به دلیل ترس از هک شدن و امنیت بالای یک دیگر از مزایای این روش است . چند کیف پول ، رمز ارزهای شما را در مکان های مختلف نگه می دارد تا یک جا در یک حساب به سرقت نرود.

ما این روش ها را بررسی می کنیم زیرا باید در انتخاب کنید که کدام حالت برای نگهداری دارایی شما مناسب است.

مزایا و معایب نگهداری کیف پول های متعدد

داشتن چند کیف پول ممکن است برای شما زیاد به نظر برسد ، اما می تواند راهی مطمئن برای محافظت و مدیریت سرمایه های شما باشد.

مهمترین مزایای نگهداری چندین کیف پول رمزنگاری شده:

امنیت:

مهم ترین دلیل ما برای داشتن چندین کیف پول به دلیل امنیت آن است. اگر قصد دارید روزانه از رمز ارزها برای خرید استفاده کنید ، مقدار کمی موجودی در کیف پول های موبایل یا آنلاین داشته باشید. مبالغ بیشتری که به عنوان سرمایه گذاری خریداری می شود باید در فضای امن تری نگهداری شود.

تفکیک دارایی ها:

همانطور که بالاتر اشاره کردیم ، اگر رمز ارز های گوناگونی دارید که می خواهید مستقل از یکدیگر سرمایه گذاری کنید ، جدا نگه داشتن دارایی های خود از یکدیگر ممکن است منطقی تر باشد. این کار را می توان به راحتی با کیف پول های متعدد انجام داد.

معایب نگهداری چندین کیف پول:

مدیریت آن مشکل است:

اگر تعداد کیف پول شما زیاد است ، کنترل همه آنها برای شما سخت خواهد بود. توصیه می کنیم از 2-3 کیف پول استفاده کنید تا سردرگمی را به حداقل برسانید و تمام سرمایه های خود را تحت کنترل داشته باشید.

وجوه ناکافی:

اگر برای هر ارز کیف پول جداگانه دارید ، ممکن است به تنهایی وجه کافی برای خرید یا تراکنش های جدید  رانداشته باشید. تجمیع این وجوه در یک کیف پول  این امکان را به شما می دهد فرصت های سرمایه گذاری بیشتری را اختیار داشته باشید

 

داشتن کیف پول های گوناگون به آن چیزی که در روش تراکنش رمز ارزهای شما اهمیت می دهد برمی گردد. اکثر مردم امنیت را از بالاترین اولویت ها می دانند و استفاده از چندین کیف پول می تواند امنیت سرمایه های متعدد شما را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *