امروزه اصطلاح سند باکس Sandbox در بازار ارز های دیجیتال و فناوری های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد که که ریشه این اصطلاح به منطقه شنی اشاره دارد که برای سرگرمی و بازی بچه ها ساخته شده است . و به آن SANDBOX می گویند. اصطلاح Sandbox در واقع نوعی ارز دیجیتال است که با نام اختصاری SAND شناخته می شود. این ارز دیجیتال از یک بلاک چین مختص به خود استفاده نمی کند و طبق استاندارد ERC20 و در بستر بلاک چین اتریوم فعالیت می کند. این ارز دیجیتال به کاربران خود این امکان را می دهد که از طریق پیشرفت بازی های خود در قسمت بلاک چین اتریوم ، توکن بسازند و با این روش ارز دیجیتال بدست آورند

سند باکس در اصطلاح یعنی چه؟

تعریف کلمه سند باکس در فناوری های مدرن به عنوان یک محیط بسته و ایزوله و مطمئن می باشد . در واقع کارکرد این محیط این است که پروژه های نرم افزاری تحت وب ، بدون آسیب رساندن به سیستم های برنامه نویسی فعالیت می کنند  و اما در بخش امنیت اطلاعات ، Sandbox به قسمتی گفته می شود که در آن آزمایشاتی بر روی کد ها یا برنامه هایی که دارای باگ هستند یا مشکوک به بد افزار هستند ، انجام می گردد. این آزمایشات معمولا قبل از اینکه برنامه ها منتشر و عرضه شوند برای جلوگیری از ضرر های احتمالی به بستر نهایی مقصد انجام می گیرد. سند باکس در قسمت مالی نیز تعریفی دارد که آن این است : بررسی روش های جدید مربوط به کسب و کار به خاطر صرفه جویی در هزینه و زمان .

برای آموزش ترید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

سندباکس و رمزارزها

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مسائل در حوزه ی بلاک چبن  و رمز ارز ها ، ناشناس بودن و امنیت اطلاعات کاربران است. به همین دلیل محصولات مربوط به بلاک چین در Sandbox مورد آزمایش قرار می گیرند تا از خطر حمله هکر ها و کلاهبرداری های رایج جلوگیری کرده باشند. سازمان مسئولیت های مالی انگلیس در سال 2018 این امکان را فراهم کرد تا 11 پروژه مربوط به بلاک چین به Sandbox دسترسی داشته باشند . همچنین در همان سال اداره حمایت های مربوط به مصرف کنندگان مالی آمریکا ، به همه ی شرکت هایی را که در قسمت ارز های دیجیتال و یا بلاک چین فعالیتی داشتند ، به استفاده از Sandbox تشویق کرد. در خاورمیانه نیز کشور هایی وجود دارند که برای اولین بار از سند باکس استفاده کردند. از جمله امارات ، کویت و بحرین. بعد از این هنگ کنگ نیز تشویق شد تا یک فضای آزمایشی را برای رمز ارز های دیجیتال ایجاد کند .

 

معنای سند باکس در دنیای ارز دیجیتال

در دنیای مجازی سند باکس ، کاربران این توانایی را دارند که تجربه های بازی خود را در بلاک چین اتریوم ثبت کنند و از طریق آن کسب درآمد نمایند. سند باکس از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است :

آشنایی با توکن‌های سند باکس

NFT ها در واقع توکن های غیر قابل مثلی هستند که برای امنیت ، پوشش نقص های دیجیتالی و اعتبار دهی در بلاک چین ضرب می شوند .این توکن ها همان طور که گفتیم قابل تقسیم و تعویض نمی باشند و به شما این امکان را می دهند که در ازای برد در یک بازی و کسب تجربه ، یک دارایی به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید .

 

خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس

در ایران برای خرید و فروش ارز دیجیتال sandbox تنها باید به صرافی های آنلاین مراجعه کنید و طبق فرآیندی که شرح داده شده است ، مطابق به شیوه آن خرید و فروش خود را انجام دهید  ولی در حالت کلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال sandbox به این گونه باید عمل کنید : در مرحله ی اول در سایت مورد نظر خود ثبت نام می کنید. پس از ثبت کارت اعتباری خود و آدرس کیف پول ، در مرحله ی اخر یعنی خرید و پرداخت نهایی از طرق درگاه های بانکی اقدام می نمایید و پس از انجام احراز هویت ارز دیجیتال سند باکس به حساب شما واریز می شود.

برای فروش نیز باید در سایت صرافی های آنلاین ثبت نام کرده و شماره شبای بانکی خود را وارد کنید. مقدار sandbox مورد نظرتان را که می خواهید بفروشید ، مشخص نموده و پس از نمایش قیمت فروش ، در خواست خود را ثبت می کنید و بعد از انتقال سند باکس خود به صرافی ، شناسه معامله ی خود را ثبت می کنید. در نهایت از طریق صرافی تسویه حساب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *