بازی اسکای ویور (Skyweaver)، بازی ان اف تی و کارتی رایگان است. اگر از طرفداران بازی کارتی هستید قطعا از بازی اسکای ویور نیز لذت خواهید برد.

آشنایی با بازی اسکای ویور

بازی اسکای ویور توسط Horizon Blockchain Games، یک شرکت سازنده بازی‌ های بلاک چین، توسعه و منتشر شده است.

در این بازی شما می توانید موجودات را احضار کنید، طلسم کنید و با دیگران بجنگید تا کارت های جدید برنده شوید.

بازیکنان پس از ورود به سیستم می توانند بین حالت های مختلف بازی یکی را انتخاب کنند. کسب کارت‌ های قابل مبادله فقط از طریق حالت رتبه‌ بندی و برنده شدن(Conquest) امکان‌ پذیر است، اما با ارتقاء سطح بازی، کارت‌ هایی را نیز به شما پاداش داده می شود که قابل بازی هستند اما قابل مبادله نیستند.

در اسکای ویور بیش از 500 کارت پایه به صورت رایگان وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با ما همراه باشید.

یادگیری و بازی اسکای ویور برای هر کسی بسیار آسان است. می‌ توانید به‌ عنوان یک بازیکن معمولی بازی کنید یا می‌توانید به‌دنبال کسب رتبه‌ های بالاتر باشید.

بازیکنان می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند، در رتبه ها صعود کنند و جوایزی در قالب کارت های نقره ای و طلایی کسب کنند. این کارت‌ ها را می‌ توان استفاده کرد یا در بازار درون‌ بازی فروخت.

قهرمان یا هیرو یکی از شخصیت های مهم بازی اسکای ویور است.

هر بازیکن در بازی اسکای ویور صاحب قهرمان یا هیرو است که آن را کنترل می کند. هر دو قهرمان (قهرمان شما و قهرمان حریف) با 32 سلامت شروع می کنند. اگر سلامت قهرمان شما به خطر بیفتد و به صفر برسد، ضرر می کنید. اگر بتوانید سلامت قهرمان رقیب خود را به 0 برسانید، برنده خواهید شد!

هیروها همچنین دارای قدرت حمله هستند و می توان از آنها برای حمله به قهرمان رقیب و دشمنان استفاده کنند.

انواع کارت ان اف تی در اسکای ویور

بازی اسکای ویور دارای 3 کارت ان اف تی است: پایه، نقره و طلا.

 کارت های پایه

این کارت های پایه را نمی توان معامله کرد، اما با بالا رفتن سطح بازی می توان آن ها را به دست آورد. حدود 500 مورد از آنها وجود دارد که با پیشرفت در بازی به صورت رایگان باز می شوند.

کارت های نقره ای

نوع نقره ای نسخه های قابل مبادله کارت های پایه هستند و می توانند از طریق حالت های رتبه بندی و برد به دست بیاورند.

کارت های طلایی

این کارت ها نسخه‌ های جایزه‌ ای از کارت‌ هایی هستند که تنها با برنده شدن در ۳ مسابقه در حالت برد یا Conquest به دست می‌ آیند. آن ها همچنین در عرضه محدود هستند و کمتر در بازار رایج هستند.

NFT ها در اسکای ویور چیست؟

دارایی‌ های ان اف تی در Skyweaver ساده هستند: آنها کارت‌هایی هستند که می‌توانید بازی کنید، جمع‌آوری کنید و معامله کنید. از طریق استفاده از فناوری NFT، شما صاحب کارت هایی هستید که در اختیار دارید. نه Horizon و نه توسعه‌دهندگان Skyweaver نمی‌ توانند دارایی‌ های شما را ادعا یا انتقال دهند، زیرا شما تنها کسی هستید که می‌ توانید به آن‌ ها دسترسی داشته باشید. این همچنین به این معنی است که شما می توانید آن ها را هر طور که می خواهید بدون محدودیت معامله کنید.

ان اف تی ها در اسکای ویور از استاندارد ERC-1155 اتریوم برای توکن‌ های قابل تعویض و غیرقابل تعویض پیروی می‌ کند. این نوع استاندارد توکن برای تجارت کمی کارآمدتر است و هزینه‌های کمتری نسبت به پیش‌فرض ERC-721 متحمل می‌شود، زیرا ERC-1155 امکان ایجاد انواع مختلف NFT‌ها را تحت یک قرارداد واحد فراهم می‌کند. در نتیجه هزینه های گاز برای استفاده از بلاک چین اتریوم را کاهش می دهد.

 چگونه به Skyweaver بپیوندم؟

 آیا بازی اسکای ویور یک بازی موبایلی است؟

بله همینطور است. می توانید با رفتن به play.skyweaver.net بازی را روی دسکتاپ خود بازی کنید یا می توانید آن را در دستگاه های Android یا iOS بازی کنید.

در حال حاضر بازی در نسخه بتا است و بازیکنان زیادی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، اما زمانی که برای همه باز شود باید توجه زیادی را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *