بازی اینفینیت فلیت (Infinite Fleet)، بازی ویدئویی علمی-تخیلی برای رایانه شخصی است. این بازی روی بلاک چین بیت کوین کار می کند.

 معرفی بازی اینفینیت فلیت

اینفینیت فلیت (Infinite Fleet) نوعی بازی استراتژیک چند نفره آنلاین است.

بازی استراتژیک اینفینیت فلیت توسط استودیوی بازی سازی Pixelmatic مستقر در شانگهای ساخته شد.  Pixelmatic توسط سامسون مو تأسیس شد. آقای مو همچنین مدیر ارشد استراتژی در بلاک استریم است، سازمانی که برای ارتقای زیرساخت مالی ساخته شده بر روی بلاک چین بیت کوین کار می کند.

این بازی از شبکه Liquid، زنجیره جانبی بیت‌کوین، استفاده می‌ کند که  تراکنش های سریع‌ تری را نسبت به زنجیره اصلی‌ اش امکان‌ پذیر می‌ کند. همچینن دارایی‌ های درون بازی را توکن می کند، مالکیت قابل اثبات به آن ها می دهد و امکان خرید و فروش مجدد آن‌ ها را فراهم می کند.

اینفینیت فلیت یک بازی استراتژیک آنلاین چندنفره است که به دنبال ارائه یک تجربه با اقتصاد درون بازی دارای بیت کوین است.

هر بازیکن در این بازی کنترل ناوگانی از کشتی های فضایی و جنگنده های کوچک کنترل شده با هوش مصنوعی را برای کمک به دفاع از بشریت به عنوان بخشی از USF در دست می گیرد.

USF، یک سازمان نظامی است که وظیفه دارد تهدید بی‌ رحم بیگانگان Atrox را شکست دهد.

بازیکنان یک کهکشان عظیم را کشف می کنند و از بشریت در برابر یک تهدید کهکشانی بیگانه مهاجم، به نام آتروکس (Atrox) دفاع می کنند.

مأموریت هر بازیکن در بازی این است که هر کاری ممکن است انجام دهد تا آتروکس در تلاش خود برای تسلط بر سرزمین های فضایی که در صلح و آرامش زندگی می کنند موفق نشود.

با افزایش سطح فرماندهی بازیکنان، می توانند ناوگان خود را نیز افزایش دهند.  داشتن ناوگان بزرگتر، گزینه های گیم پلی بیشتری را اضافه می کند.

اول از همه، ناوگان بزرگتر به این معنی است که بازیکنان قدرت شلیک بیشتری دارند. همچنین گزینه های استراتژیک بیشتری را در نبرد اضافه می کند، زیرا بازیکنان می توانند حریفان خود را کنار بزنند.  با این حال، ناوگان بزرگتربا مسئولیت بیشتری نیز همراه است. تعمیر و نگهداری باید یک اولویت در نظر گرفته شود، زیرا فقط کشتی هایی که در شرایط خوب هستند برای نبرد مناسب هستند.

نقش ان اف تی ها در اینفینیت فلیت

بازی اینفینیت فلیت بسیار شبیه به سایر بازی های ویدیوئی کریپتویی با چند استثنا عمل می کند.  ان اف تی ها در اینفینیت فلیت نیز برای فعال کردن مالکیت انعطاف پذیر دارایی های مجازی استفاده می شوند.  به عنوان مثال، داشتن مالکیت ان اف تی سفینه فضایی برای بازی الزامی است.

توکن اینفینیت فلیت چیست؟

توکن بازی اینفینیت فلیت با نام INF شناخته می شود.  این ارز به عنوان یک ارز درون بازی عمل می‌ کند، که می‌ تواند بین بازیکنان و فروشندگان برای دارایی‌ های مجازی معامله شود. همچنین می‌ توان آن را بین بازیکنان همتا به همتا (P2P) معامله کرد.

INF در بازی اینفینیت فلیت نقش یک ارز کاربردی را خواهد داشت که به بازیکنان امکان می دهد اقلام را بدست آورند، دارایی های خود را سفارشی کنید و بنابراین ان اف تی های کیفیت بالاتری داشته باشند.

در ابتدا مقدار بسیار محدودی توکن INF در بازار وجود خواهد داشت و با انجام مأموریت هایی که بازی برای بازیکنان راه اندازی می کند، می توانید این توکن را به دست آورید. مکانیزم مورد استفاده توسط تیم توسعه، اثبات سهام نامیده می شود.

بازیکنان همچنین می‌ توانند ارز دیجیتال INF را پس از اینکه در صرافی های  کریپتو فهرست شدند، به دست آورند.

 نحوه بازی اینفینیت فلیت

این بازی در مراحل اولیه توسعه است و نسخه آلفا در حال حاضر در دسترس کاربران اولیه است.

کشتی های بازی اینفینیت فلیت در حال حاضر برای خرید از طریق پی پال در دسترس هستند.

اینفینیت فلیت در مراحل اولیه توسعه خود است.  با اجازه دادن به بازیکنان برای دسترسی به بازی در مراحل اولیه توسعه، اینفینیت قصد دارد با سلیقه بازیکنان اولیه تکامل یابد.

در مایکروسافت ویندوز امکان دانلود بازی اینفینیت فلیت و دسترسی به نسخته آلفا آن وجود دارد.  بدین منظور، کاربران باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و وارد شوند.

در حال حاضر در این بازی امکان استخراج و شلیک وجود دارد.  مشخص نیست که آیا مأموریت هایی در دسترس هستند یا خیر، اما بازیکنان می‌ توانند در این مدت کاوش در کهکشان را آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *