بازی سورر (Sorare)، بازی فوتبال فانتزی محبوب بر پایه بلاک چین اتریوم است. بازیکنان به صورت کاملاً رایگان می توانند در این بازی شرکت کنند و درآمدهایی را نیز کسب کنند.

بازی سورر و تاریخچه آن

بازی سورر (Sorare) توسط دو فرد فرانسوی، Nicolas JULIA و Adrien MONTFORT ایجاد شد.

توسعه بازی سورر در سال 2018 در پاریس انجام شد و  درست یک سال بعد در سال 2019 در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

سورِر یک تجربه بازی نوآورانه است که توسط یک بلاک چین مدیریت می شود. این نوع بازی شبیه سازی فوتبال فانتزی است که بر روی کارت های NFT مبتنی بر بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

بازی مبتنی بر اتریوم، سورر توسط سرمایه گذاران مختلف پشتیبانی می شود و توسط یوبی سافت پشتیبانی می شود و تا به امروز به طور رسمی با بیش از 76 باشگاه فوتبال شریک شده است.

برای آموزش ترید ، با بهترین ها در ارتباط باشید. سایت اکو رویال با استفاده از اساتید مجرب و توانمند توانسته دانشجویان بسیاری را در این زمینه پرورش دهد.

در بازی سورر بازیکنان کارت ‌های بازیکنان را جمع‌ آوری می‌کنند تا تیم‌ هایی را برای بازی کردن تشکیل دهند.

در این بازی شما در واقع مالک کارت ‌های مجموعه خود هستید، زیرا این کارت ‌ها بر اساس نشانه ‌های NFT (توکن‌های غیر قابل تعویض) هستند.  این توکن ها منحصر به فرد هستند یا در مقادیر بسیار محدود هستند.  این کارت ‌ها را می ‌توان با بازیکنان دیگر معامله کرد و ارزش واقعی دارند!

در بازی سورر، باید کارت های دیجیتال بازیکن فوتبال را بخرید و آن ها را معامله کنید یا در مسابقات فانتزی شرکت کنید و این کارت ها را برنده شوید. اولین قدم در این بازی این است که یک تیم پنج نفره بسازید و بسته به موفقیت آن در مسابقات، امتیاز می گیرید. هر بازیکنی امتیاز بیشتری داشته باشد برنده است.

کارت های NFT درون بازی چیست؟

فناوری NFT بخشی از بلاک چین  است که به شما امکان می‌ دهد مطلقاً هر نوع اطلاعاتی (موسیقی، ویدیو، عکس، متن و غیره) را در یک بلوک رمز گذاری‌ شده خاص ذخیره کنید.  به این ترتیب، کاربران اینترنت می توانند مالکیت اشیاء دیجیتالی منحصر به فرد به عوان مثال کارت های بازیکنان فوتبال را تضمین کنند.  این فناوری به شما اجازه می دهد تا با ایجاد توکن های منحصر به فرد با حجم عظیمی از محتوا کار کنید.

این سیستم به جلوگیری از سرقت نیز کمک می کند و امنیت حساب بیشتری را فراهم می کند.  در صورت سرقت یا هک، سورر به طور خودکار حساب را قفل می کند و یک کلید خصوصی برای باز کردن آن صادر می کند.

انواع کارت های بازیکنان فوتبال در بازی سورر

در بازی سورر پنج نوع کارت اصلی زیر وجود دارد:

این نوع از کارت بازیکنان فوتبال کارت های سفید معمولی هستند.  آن ها پس از ثبت نام کاربر جدید و به عنوان پاداش در مسابقات توزیه می شوند و ارزش کمی دارند.

این یک کارت نوع نسبتا جدید از کارت طلایی با حداکثر محدودیت 1000 واحد در هر فصل است.

کارت قرمز کمیاب با حداکثر 100 واحد در هر فصل است. آن ها بسیار گران تر از حد معمول در حدود ده ها یا صدها یورو هستند

کارت های فوق العاده کمیاب، کارت های آبی با حداکثر محدودیت 10 واحد در هر فصل هستند.

هزینه هر یک از این کارت ها  به صدها یورو می رسد.  شما می توانید آن را فقط در مسابقات برنده شوید.

کارت های قهوه ای خاص در یک کپی هستند.  هزینه هر یک از این کارت ها چند هزار یورو است.

واقعیت نهفته است در بازی سورر این است که کاربران باید کمیاب ترین و گران ترین کارت های بازیکنان باشگاه های فوتبال واقعی را دریافت کند، تیم خود را ایجاد کند و درآمد منفعل ایجاد کند. هرچه این کارت ها کمیاب تر باشند ارزش بیشتری خواهند داشت.

چگونه در سورر شروع به بازی کنیم؟

برای شروع بازی سورِر، ابتدا به Sorare بروید و روی «ثبت‌نام» کلیک کنید تا حسابتان ایجاد شود.  شما باید آدرس ایمیل، نام مستعار (معروف به نام مدیر) و رمز عبور خود را وارد کنید.

پس از ایجاد و ورود به حساب کاربری خود، می توانید 10 کارت Common رایگان خود را دریافت کرده و با ایجاد یک تیم با 5 کارت وارد لیگ تازه کار شوید.

روی “Rookie” کلیک کنید تا تیم خود را با کارت های common خود ایجاد کنید

لیگ تازه کار که به مدت 4 هفته بازی برای کاربران جدید باز است به شما امکان می دهد در مسابقات امتیاز جمع کنید و کارت های جدید ببرید.

همچنین می‌توانید کارت‌های سورر  کمیاب را در بازی  یا کارت‌های فروخته شده را خریداری کنید.

بازی سورر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *