بازی سیکس دراگونز (The Six Dragons) یکی از بهترین بازی‌ های رایانه شخصی و کنسول است.

این بازی از زمانی که برای اولین بار توسط BlockPegnio معرفی شد، به طور گسترده ای در بین گیمرها محبوب شد و هم اکنون نیز در حال توسعه است.

در این مقاله به معرفی بازی سیکس دراگونز و مکانیزم  آن پرداخته ایم.

بازی سیکس دراگونز

معرفی بازی سیکس دراگونز

بازی سیکس دراگونز (The Six Dragons) اولین بازی بلاک چین جهان باز است، که با فناوری انجین (Enjin) ساخته شده است.

سیکس دراگونز پرچمدار دیفای توسط BlockPegnio که بر نوآوری بازی های مبتنی بر بلاک چین و مکانیک های بازی برای کسب درآمد تمرکز دارد ارائه شده است.

BlockPegnio، شرکت سازنده بازی سیکس دراگونز، برنامه های خود را برای پیاده سازی NFT های حاکمیتی و با استفاده از فناوری Enjin اعلام کرده است.

در این بازی نقش آفرینی تک نفره، بازیکنان می توانند دنیای باز وسیع را کاوش کنند و به سیاه چال هایی که به طور تصادفی ایجاد شده اند، وارد شوند. علاوه بر این، آن‌ ها می‌ توانند به طور کامل مالک هر آیتمی که کشف می‌ کنند باشند و اقلامی را در داخل و خارج از این بازی ایجاد و خرید و فروش کنند.

بازی سیکس دراگونز یک RPG کلاسیک است که دارای دنیایی به مساحت 64 کیلومتر مربع است. در نقشه عظیم سیکس دراگونز 1 میلیارد سیاه چال در دسترس بازیکنان است تا هیولاهای حماسی را شکار کنند و دارایی های مبتنی بر بلاک چین را دریافت نمایند.

چشم انداز این بازی پر از جنگل ها، آتشفشان ها، کوه ها، رودخانه ها، قلعه ها است.

بازی سیکس دراگونز چگونه است؟

این بازی کریپتویی به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا از بین سه کلاس شخصیت‌ های مختلف یکی را انتخاب کنند. با این حال، اگر هیچ یک از اینها با شخصیت شما مطابقت نداشت، نگران نباشید، شما می توانید 33 مهارت مطلوب را ترکیب کنید تا شخصیت کامل خود را بسازید!

هنگامی که شخصیت شما آماده شد، می توانید سلاح ها را انتخاب کنید. به طور باورنکردنی، 26 نوع شمشیر، عصا و گرز برای انتخاب وجود دارد. بازیکنان می توانند زرادخانه خود را با جادوها بهبود ببخشند.

هدف بازی سیکس دراگون این است که بازیکنان نقش های متفاوتی را ایفا کنند و یک اقتصاد غیرمتمرکز متعلق به بازیکنان را اداره کنند.

سیکس دراگونز به شما این امکان را می دهد که سلاح ها، آیتم ها، تجهیزات و موارد دیگر را در بلاک چین بسازید. در این بازی می توانید بیش از 300‪‪ آیتم مختلف بسازید.

شما آزاد هستید که دارایی های ایجاد شده را بخرید، بفروشید یا با دیگر بازیکنان معامله کنید. به این ترتیب، بازی باعث ایجاد یک اقتصاد غیرمتمرکز با ارزش واقعی می شود.

بازی سیکس دراگونز به شما این امکان را می‌ دهد که در ازای دریافت جایزه در ارز دیجیتال، آیتم های جدید توکن‌ سازی شده درون بازی (مانند سلاح، زره، و جواهرات) را با استفاده از دستور العمل های بلاک چین بازیکنان دیگر ایجاد کنید.

این دارایی‌ های بلاک چین هستند که سازنده می‌ تواند از آن ها برای مبارزه با سرسخت‌ ترین حریفان بازی استفاده کند یا برای کسب سود با سایر بازیکنان در هر بازار بلاک چین معامله کند.

تقریباً تمام آیتم‌ های بازی غیر متمرکز هستند و از قدرت فناوری نوآورانه بلاک چین استفاده می‌ کنند. این بدان معناست که بازیکنان واقعاً مالک دارایی‌ های بازی خود هستند زیرا می‌ توانند آزادانه آن‌ ها را با بازیکنان دیگر معامله کنند، آن‌ ها را به ارزش واقعی بفروشند و در جهان‌ های مختلف بازی از آن استفاده کنند.

بازی سیکس دراگونز

توکن های بازی

توکن اختصاصی  بازی سیکس دراگونز  ENJ است. Enjin Coin یا ENJ یک ارز دیجیتال است که توسط یک شرکت نرم افزاری به نام Enjin ایجاد و طراحی شده است.

ENJ به کاربران امکان می دهد کالاهای مجازی مانند NFT یا توکن های غیرقابل تعویض در شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد کنند.

ENJ برای مدیریت موجودی‌های مجازی استفاده می‌شود.

توسعه دهندگان بازی سیکس دراگونز NFT های حاکمیتی بازی را نیز معرفی کردند.

NFT های حاکمیتی به بازیکنان قدرت رای می دهند و هر NFT به عنوان یک رای به حساب می آید. با این NFT ها، بازیکنان می توانند در مورد پیشرفت های آینده بازی و عناصر گیم پلی رای دهند. در اصل، با این روش بازیکنان به ساختن آینده سیکس دراگونز کمک می کنند.

بازی سیکس دراگونز

آشنایی بیشتر : بازی اینفینیت فلیت ( Infinite Fleet) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *