بازی نئون دیستریکت (Neon District) نوعی بازی علمی تخیلی، سایبرپانک و نقش آفرینی (RPG) است، که توسط شرکت بازی های ویدئویی Blockade Games ساخته شده است.

گیم پلی بازی نئون دیستریکت

بازی نئون دیستریکت استراتژی و مبارزه برای پیشرفت از طریق یک دیستوپی علمی تخیلی و در عین حال جمع آوری شخصیت ها و تجهیزاتی که با فناوری بلاک چین پشتیبانی می شود.

بازی نئون دیستریکت با استفاده از جدیدترین فناوری‌ های غیر متمرکز، بازیکنان برای پیشرفت در یک دیستوپی علمی تخیلی و کسب آیتم‌ های اناف تی  (توکن غیر قابل تعویض) درون بازی مبارزه می‌ کنند.

در ماجراجویی بازی نئون دیستریکت، تیم ها از 1 تا 4 شخصیت تشکیل می شوند. هر کدام از این شخصیت ها به زره و سلاح مجهز هستند. نئون دیستریکت از یک دسته کارت برای هر شخصیت برای رفتن به نبرد استفاده می کند.

این دسته از کارت ها به شخصیت ها قدرت، توانایی، اثرات، تعاملات و استراتژی های دفاعی مختلفی برای میدان جنگ می دهد.

بازی نئون دیستریکت از استاندارد ان اف تی اتریوم (ERC721) برای اطمینان از کارت های منحصر به فرد برای بازیکنان استفاده می کند.

این بازی بر روی بلاک چین اتریوم و ماتیک (Matic) ساخته شده است. اما به شما امکان می دهد، دارایی های خود را بر روی چندین بلاک چین انتقال دهید.

نئون ارز درون بازی است که برای خرید Gear Crates استفاده می شود که حاوی سلاح و زره و همچنین آب میوه و قطعاتی است که برای ارتقاء شخصیت ها، زره ها و سلاح ها استفاده می شود.

چگونه بازی برای کسب درآمد در Neon District کار می کند؟

یکی از راه های کسب درآمد در بازی نئون دیستریکت حالت نئون پیتزا (Neon Pizza) است. نئون پیتزا، به بازیکنان اجازه می دهد تا پیتزا را به ساکنان گرسنه تحویل دهند. در نتیجه یکی از مشکلات جامعه را حل می کنند و نئون و جویس به دست می آورند که می توانند از آنها برای خرید تجهیزات و برای ارتقاء شخصیت های خود استفاده کنند.

تحویل پیتزا ممکن است حالت خطرناکی باشد. افراد شرور می‌ توانند به تیم‌ های تحویل‌ دهنده پیتزا حمله کنند. پس بازیکنان باید از تیم خود دفاع کنند تا مطمئن شوند که پاداش‌ های نئون و جویس را که برای تحویل پیتزا در نظر گرفته شده است، دریافت می‌ کنند.

بازیکنان همچنین می توانید یک شرور باشند و برای تیم های تحویل پیتزا دیگر کمین کنند و پیتزای آن ها را بدزدند.

فرقی نمی کند که شهروندی قانونمند باشید و پیتزا تحویل دهید یا فردی شرور باشید و به تیم های تحویل دیگر حمله کنید. به هر صورت، همچنان نئون، جویس و موارد دیگر کسب خواهید کرد.

بازیکنان می توانند در چندین شکل از حالت های رقابتی و چند نفره رقابت کنند: PvP، نئون پیتزا (تحویل، کمین، شمشیربازی).

در صورت تمایل به کسب در آمد و ارز دیجیتالی مانند بیت کوین با بازی به صفحه دریافت ارز دیجیتال با بازی کردن مراجعه فرمایید.

شما می‌توانید نام، جنسیت و رنگ پوست هر شخصیت را تغییر دهید و همچنین آن ها را با تجهیزات و سلاح‌ هایی که به دست می‌ آورید مجهز کنید تا قوی‌ تر و قدرتمندتر شوند.

همه شخصیت‌ ها، سلاح‌ ها و زره‌ ها ان اف تی هایی هستند، که قابل انتقال هستند و همچنین می‌ توان آن ها را ارتقا داد. هر ان اف تی منحصر به فرد متفاوت است و منوط به داشتن قیمت/ارزش خاص خود است که توسط اقتصاد مبتنی بر بازیکن ایجاد می شود.

چگونه بازی نئون دیستریکت را شروع کنیم؟

لطفاً مراحل را برای شروع بازی Neon District دنبال کنید:

مرحله 1:

به پورتال Neon District بروید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. برای شروع، به بازیکنان جدید نئون دیستریکت 300 نئون، و پنج جویس داده می شود که برای خرید سه کاراکتر اضافی برای تشکیل اولین تیم کامل شما کافی است.

مرحله 2:

شخصیت خود را از لیست انتخاب کنید

مرحله 3:

تیم خود را با 4 کاراکتر ایجاد کنید

مرحله 4:

اکنون، شما آماده تحویل پیتزاهای نئونی خود هستید یا با مخالفان خود مبارزه و کمین می کنید.

برای شروع بازی در حالت نئون پیتزا، نیازی به خرید تجهیزاتی نیست. اما می توانید مقداری نئون بخرید تا کاراکترهای خود را تجهیز کنید.

شخصیت های بازی نئون دیستریکت

6 نوع کاراکتر مختلف وجود دارد که در زیر لیست شده است:

هنگامی که شخصیت رایگان خود را انتخاب کردید، می توانید به منو برگردید و 300 نئون خود را برای سه مورد دیگر خرج کنید.

بازی نئون دیستریکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *