بازی گیاه درمقابل ارواح (Plant vs. Undead) یک بازی بلاکچین برای کسب درآمد است.

این بازی NFTها و دارایی‌های بازی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد که می‌تواند مانند سایر بازی‌های در نوع خود درآمدی برای بازیکنان ایجاد کند.

معرفی بازی گیاه درمقابل ارواح

بازی گیاه درمقابل ارواح هنوز در دست توسعه است. با این حال، بسیاری از بازیکنان از سراسر جهان درحال‌حاضر هر روز این بازی را انجام می‌دهند و توکن‌های PVU را در حالت کشاورزی تولید می‌کنند.

بازی گیاه  یک بازی بلاکچینی شبیه به بازی چندنفره برج دفاعی است.

هدف آن نیز محافظت از گیاهان و درخت مادر در برابر ارواح، ارتشی از زامبی ها که با برخورد یک شهاب‌سنگ به سیاره زمین می‌رسند، است.

از بسیاری جهات، Plant vs. Undead شبیه به بازی Plant vs Zombies است، اما شامل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که به عنوان دارایی بازی عمل می‌کنند.

مهم‌ترین جنبه بازی این است، که کاربر برای محافظت از درخت مادر نیاز به مالکیت گیاهان دارد. این گیاهان NFTهایی هستند که می‌توان آنها را از بازار خریداری کرد. هشت نوع گیاه در بازی وجود دارد و چندین مرحله بازی برای کاشت موفقیت آمیز آنها در حالت کشاورزی وجود دارد.

هدف بازی گیاه درمقابل ارواح ساخت مزرعه گیاهی است که بتواند در برابر حملات ارواح مقاومت کند.

این بازی به هر بازیکن اجازه می دهد تا گیاهان خود را به صورت استراتژیک برای دفاع از درخت مادر قرار دهد. در صورت موفقیت، بازیکنان توکن LE یا امتیاز انرژی دریافت می‌کنند. بازیکنان از این توکن برای ارتقاء و تغییر مکان گیاهان و خرید ابزارهای اضافی استفاده می‌کنند. نمونه‌هایی از ابزارها عبارتند از گلدان (برای گیاهان)، آب، مترسک‌ها و سایر ویژگی‌هایی که هنوز در دست توسعه هستند.

بازی گیاه درمقابل ارواح

برای آشنایی با سایت بازی رولرکوین وارد صفحه شوید.

سایت بازی رولرکوین

توکن‌های بازی گیاه درمقابل ارواح

توکن PVU یک توکن BEP20 در بلاکچین بایننس است. این توکن به اقتصاد بازی کمک می کند.

برای شروع بازی، بازیکنان باید با خرید گیاهان و کاشت آنها در یک زمین، مزرعه جدیدی را راه اندازی کنند.

با استفاده از رمز PVU می‌توانید گیاهان را از بازار NFT خریداری کنید.

بازیکنان همچنین به توکن‌های LE برای ابزارهایی نیاز دارند که به رشد گیاهانشان کمک می‌کند، نیاز دارند.

شما می‌توانید توکن‌های LE را به‌راحتی با توکن‌های PVU معامله کنید.

پس از مدتی، گیاهان در حین رشد به بازیکنان توکن‌های LE بیشتری پاداش می‌دهند.

برای اولین مرحله بازی گیاه درمقابل ارواح، بازیکنان باید حداقل یک گیاه NFT خریداری کنند، که در حال حاضر چند توکن PVU هزینه دارد. برای سایر ابزارها، کاربران به توکن های LE نیاز دارند.

در حال حاضر، بازیکنان برای رشد گیاهان با نشانه‌های LE پاداش می‌گیرند. هر گیاه NFT پس از 120 ساعت مقدار مشخصی از توکن های LE را به بازیکنان پاداش می‌دهد. سپس توکن‌های LE را می‌توان با توکن‌های PVU مبادله کرد.

چگونه بازی گیاه در برابر ارواح را شروع کنیم؟

بازی گیاه درمقابل ارواح

مرحله 1. کیف پول MetaMask را به PancakeSwap وصل کنید.

برای اینکه بتوانید NFTها را از بازار بازی بخرید، مانند گیاهان، درخت مادر و زمین، به تعدادی نشانه PVU نیاز دارید. باید از کیف پول MetaMask استفاده کنید و آن را با استفاده از بایننس اسمارت چین به PancakeSwap متصل کنید.

همه تراکنش‌های زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به کارمزد BNB نیاز دارند. به همین دلیل است که باید مقدار کمی BNB در کیف پول MetaMask خود داشته باشید.

می‌توانید از بخشی برای خرید توکن‌های PVU استفاده کنید، و بقیه را بعداً برای پرداخت هزینه‌های شبکه هنگام خرید دارایی‌های بازی، نیاز خواهید داشت.

 مرحله 2. توکن های PVU را در PancakeSwap دریافت کنید. 

از مقداری BNB برای خرید PVU در PancakeSwap استفاده کنید. برای شروع بازی گیاه درمقابل ارواح و برای خرید گیاهان از بازار به PVU نیاز دارید.

برای مبادله به توکن‌های LE نیز به چند توکن PVU نیاز است.

مرحله 3. کیف پول را بازار بازی متصل کنید. 

به Plantvsundead.com بروید و حالت PVE و سپس Marketplace را انتخاب کنید.

در صفحه جدید، متامسک از شما می‌خواهد که برنامه را متصل کنید.

مرحله 4. برای شروع بازی گیاه درمقابل ارواح ، NFT ها را از بازار خریداری کنید. 

بازیکنان جدید می‌توانند در اولین شروع بازی، یک قطعه زمین را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای شروع بازی، به حداقل ۱ گیاه NFT نیاز دارید. داشتن حداقل یک NFT به شما امکان می‌دهد توکن‌های LE خود را به توکن‌های PVU مبادله کنید.

 مرحله 5. توکن‌های PVU را به LE تبدیل کنید. 

توکن‌های LE را می‌توان بعداً برای خرید ابزار کشاورزی استفاده کرد. تمام تراکنش‌ها و تبدیل‌های موجود در بازی، تراکنش‌های بلاکچین هستند و هزینه تراکنش‌هایی را به همراه خواهند داشت که با BNB پرداخت می‌شود.

مرحله 6. Plant vs. Undead را خود نصب کنید و وارد اکانت خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *