بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین : هنگامی که شما سخت افزار استخراج بیت کوین و سایر ملزومات مورد نیاز خود را آماده کرده‌اید. تنها چیزی که نیاز دارید یک نرم افزار استخراج بیت کوین است که می‌تواند به شما در نظارت و کنترل استخراج رمزنگاری تجهیزات کمک کند. در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال را بررسی کنیم.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین از واحد پردازش گرافیکی کامپیوتر (GPU) برای تسهیل کشف بلوک‌ها استفاده می‌کنند. بخش عمده ماینینگ امروزی از طریق یک استخر استخراج انجام می‌شود که منابع را توزیع می‌کند و پاداش‌ها را از طریق یک شبکه پرداخت می‌کند.

نرم افزار استخراج بیت کوین تنها توسط سخت افزار تخصصی می‌تواند استفاده شود که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا محاسبات پیچیده مورد نیاز برای ایجاد بلوک‌های امن جدید را انجام دهد.

امروزه تعداد زیادی نرم افزار استخراج بیت کوین موجود است. به این ترتیب، انتخاب مناسب برای خود می تواند دشوار باشد. از این رو، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نرم‌ افزار استخراج بیت‌کوین را که برای شما مناسب‌تر است را با بررسی نرم‌ افزارهای استخراج بیت‌کوین با امتیاز بالا پیدا کنید.

نرم افزار استخراج بیت کوین چیست؟

نرم افزار استخراج بیت کوین نرم افزاری است که برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شود. علاوه بر این، به ماینرهای انفرادی این امکان را می‌دهد که بلاک چین را به سخت افزار بیت کوین یا ماینر خود پیوند دهند.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین برای ارائه چندین مزیت به استخر ماینینگ شما متصل می‌شوند.

هدف اصلی این نرم افزارها توزیع خروجی سخت افزار استخراج در سراسر شبکه بیت کوین و بازیابی کار تمام شده از سایر ماینرها است.

نرم‌ افزارهای استخراج بیت کوین به سخت‌افزار متصل می‌شود تا بیت‌ کوین‌ها را مستقیماً استخراج کند یا اغلب به یک استخر استخراج که در آن چندین کاربر قدرت سخت‌ افزار خود را به اشتراک می‌گذارند و سهم بیت‌کوین را به دست می‌آورند.

چگونه بهترین پلتفرم استخراج بیت کوین را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین، باید جنبه‌های زیر را ارزیابی کنید:

بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2022‪

SHAMINING

این نرم افزار برای کاربران پیشرفته و مبتدیان (از جمله ماینرهای اولیه) از بهترین‌ها است.

شی ماینینگ یک پلتفرم وب استخراج ابری است که ماینرهای ASIC و GPU را با نرخ هش 23 580 گیگاهرتز بر ثانیه اجرا می‌کند. همچنین رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد. این امر SHAMINING را به یکی از بهترین ابزارهای ماینینگ برای کسانی تازه وارد هستند تبدیل می‌کند.

SHAMINING یک پلت فرم استخراج ابری (وب) است که با ASIC و GPU کار می کند. دارای نرخ هش 23 580 گیگاهرتز بر ثانیه است.

شی ماینینگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند بدون سرمایه‌گذاری بالا، استخراج داشته باشند.

قیمت‌های این نرم افزار از هر GH/s از 0.0109 دلار شروع می‌شود (بسته به گزینه ماینر).

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

Awesome Miner

یک برنامه استخراج قوی است که می‌تواند به طور همزمان چندین نوع سخت افزار ماینینگ را در خود جای دهد. این گزینه بهترین نرم افزار برای کاربرانی که به دنبال مدیریت متمرکز فعالیت‌های استخراج خود هستند.

Awesome Miner بیش از بیست و پنج موتور ماینینگ را ارائه می‌دهد و با هر الگوریتم استخراج اولیه ترکیب می‌شود. در نتیجه به کاربران اجازه می‌دهد تا استخرهای استخراج مختلف را به طور همزمان کنترل کنند.

این نرم افزار استخراج بیت کوین دارای رابط کاربری گرافیکی آسانی دارد و مدیریت فعالیت استخراج ارز دیجیتال شما را ساده‌تر می‌کند. نرم افزار ماینینگ Awesome Miner همچنین دارای داشبوردی است که دما و وضعیت سخت افزار شما را نمایش می‌دهد و از این طریق به شما کمک می‌کند تا عملکرد و سلامت آن را پیگیری کنید.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

MultiMiner

یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین برای مبتدیانی است که به دنبال ابزار استخراج با کاربری آسان هستند.

MultiMiner یک پلتفرم استخراج بیت کوین نسبتاً آسان برای استفاده است که عمدتاً برای ویندوز 10 ایجاد شده است. اما می‌توان از آن با macOS یا Linux هم استفاده کرد، که این کار مستلزم نصب برنامه‌های اضافی است.

می‌توانید سکه‌هایی را که می‌خواهید استخراج کنید، بر اساس سیستم استخراج مرتبط با استفاده از برنامه (FGPA، ASIC، GPU) انتخاب کنید.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

BFGMiner

بهترین نرم افزار استخراج برای کاربران حرفه‌ای که می‌خواهند فرآیند استخراج را تنظیم کنند.

BFGminer یک نرم افزار استخراج ASIC و FPGA است که استخراج GPU ندارد. دارای قابلیت ردیابی و زمان‌بندی توسعه‌یافته و یک رابط از راه دور مخصوصاً برای ماینرهایی که به دنبال توانایی مناسب هستند.

BFGminer نه تنها یک نرم افزار بسیار روان است، بلکه دارای پلتفرم متقابل است و قابلیت اجرای آن بر روی Raspberry Pi را نیز دارد. رابط کاربری این نرم افزار متنی است و رابط گرافیکی ندارد. در نتیجه نمی تواند از ماینرهای گرافیکی پشتیبانی کند.

Kryptex

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای مبتدیان و حرفه‌ای های بیت کوین کریپتکس است.

Kryptex یک اپلیکیشن ویندوزی است که می‌تواند سودآورترین کوین را شناسایی کند. همچنین قادر به اجرای محاسبات پیچیده رمزنگاری توزیع شده است. شروع کار با این ابزار آسان است. کافی است برنامه را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید، Kryptex را در حال اجرا نگه دارید و درآمد خود را دریافت کنید.

Kryptex در پس زمینه اجرا می‌شود و هزینه کار انجام شده توسط رایانه را پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ قابل برداشت 0.5 دلار است. با کریپتکس، می‌توانید استخراج از راه دور را از هر مکانی کنترل کنید.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

ECOS

بهترین نرم افزار برای استخراج خدمات شفاف و قانونی ECOS است. برای ورود به ECOS باید یک گواهی بیت کوین بگیرید.

ECOS یک پلت فرم استخراج ابری است که در صنعت به خوبی شناخته شده است. این نرم افزار در سال 201‪7 در منطقه آزاد اقتصادی تاسیس شد و اولین پلتفرم استخراج ابری دارای وضعیت قانونی است. ECOS‌ بیش از 90000 کاربر از سراسر جهان دارد.

علاوه بر این، ECOS یک پلت فرم سرمایه گذاری تمام عیار است که شامل کیف پول، سبد سرمایه گذاری، صرافی و پس انداز است. ECOS به عنوان یک برنامه در Google Play و App Store در دسترس است.

حداقل سپرده در آن 49 دلار و حداقل برداشت از 0.001 بیت کوین است.

BeMine

بهترین گزینه برای استخراج ابری ASIC است و راه حل استخراج ابری در این نوع ماینرها است.

BeMine برای اجرای موثر محاسبات، مانند تأیید تراکنش‌ها ساخته شده است.

این نوع از نرم افزار از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین با موبایل است.

این نوع نرم افزار استخراج ابری رایگان سه روزه را برای ماینر Antminer S19 ارائه می‌کند.

نرم افزارهای استخراج بیت کوین

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *