ترید رمز ارز ها عبارت است از تحلیل حدس و گمان در مورد تغییرات قیمت رمز ارز از طریق یک حساب تجاری CFD ، یا معاملات رمز ارز های اساسی از طریق صرافی.

تجارت CFD با ارزهای رمزنگاری شده

معاملات CFD تراکنش هایی هستند ، که به شما اجازه می دهد بدون در اختیار داشتن رمز ارز های اساسی ، در مورد تغییرات قیمت ارزهای رمزپایه حدس بزنید. اگر حدس می زنید که ارزش یک رمز ارز افزایش می یابد ، می توانید (خرید) یا اگر حدس می زنید قیمت سقوط می کند (فروش) را ادامه دهید.

هر دو محصول دارای اهرم هستند ، به این معنی که شما فقط باید یک سپرده کوچک ایجاد کنید تا در بازار اصلی قرار بگیرید. سود یا زیان شما با توجه به سرمایه شما محاسبه می شود .

ترید رمز ارز های دیجیتال چگونه پیش می رود؟

با IG ، می توانید رمز ارز های خود را از طریق یک حساب CFD مبادله کنید ( محصولات وابسته ای که به شما اجازه می دهد با توجه به سود یا زیان، رمز ارز را انتخاب کنید) قیمت ها با ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا بیان می شود و شما هرگز مالکیت خود رمز ارز را در اختیار نمی گیرید. CFD ها محصولاتی با اهرم هستند ، به این معنی که شما می توانید یک موقعیت را فقط برای کسری از ارزش کامل معاملات باز کنید. اگرچه محصولات دارای اهرم می توانند سود شما را بیشتر کنند ، اما اگر بازار علیه شما حرکت کند ، می توانند زیان را نیز افزایش دهند.

گسترش در تجارت ارزهای رمزنگاری شده چقدر است؟

تفاوت قضیه در قیمت خرید و فروش ارائه شده برای یک رمز ارز است. مانند بسیاری از بازارهای مالی ، وقتی موقعیتی را در بازار ارزهای رمزنگاری شده باز می کنید ، دو قیمت به شما پیشنهاد می دهد. اگر می خواهید یک معامله طولانی انجام دهید ، با قیمت خرید معامله می کنید که کمی بیشتر از قیمت بازار است. اگر می خواهید یک معامله کوتاه مدت انجام دهید ، با قیمت فروش معامله می کنید – کمی زیر قیمت بازار.

میزان ترید رمز ارز ها زیاد است؟

ارزهای رمزنگاری شده اغلب در تعداد زیادی تراکنش می شوند – دسته ای از رمزهای رمزنگاری شده برای استاندارد سازی میزان تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر چه رمز ارز ها تابعه بسیار غیر قابل پیش بینی و کوچک هستند و اکثر آنها تنها یک واحد از رمز ارز اصلی هستند. با این حال ، در تعداد زیادی خرید و فروش می شوند.

اهرم در معاملات ارزهای رمزنگاری شده چیست؟

اهرم وسیله ای است برای قرار گرفتن در برابر مقدار زیادی از ارزهای رمزنگاری شده بدون نیاز به پرداخت پول اولیه معاملات. در عوض ، شما یک سپرده کوچک ، که به عنوان حاشیه شناخته می شود ، ارائه می دهید. هنگامی که یک موقعیت اهرمی را پایان می دهید ، سود یا زیان شما بر اساس میزان معاملات شماست.

حاشیه یا معاملات تبعی در معاملات ارزهای رمزنگاری شده چیست؟

حاشیه بخش مهمی از تجارت با اهرم است. این اصطلاحی است که برای توصیف سرمایه اولیه ای که برای باز کردن و تامین یک موقعیت اهرمی ایجاد می کنید مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که در حال تراکنش ارزهای رمزنگاری شده با حاشیه هستید ، باید توجه کنید که میزان حاشیه شما بنا به کارگزار شما و اندازه معامله شما متغییر است. حاشیه عموما به عنوان بخشی از  یک موقعیت عنوان می شود. به عنوان مثال ، معامله با بیت کوین (BTC) ممکن است نیاز به 15 %از سرمایه کل موقعیت برای باز شدن آن داشته باشد. بنابراین به جای واریز 5000 دلار ، فقط باید 750 دلار پرداخت کنید.

پیپ در ترید رمز ارز ها چیست؟

پیپ ها واحدهایی هستند که برای سنجش حرکت در قیمت ارز رمزنگاری شده استفاده می شود و به حرکت یک رقمی قیمت به میزان خاصی اشاره می کنند. به طور کلی ، ارزهای رمزنگاری شده ارزشمند در واحد «دلار» تراکنش می شوند ، بنابراین برای مثال حرکت از قیمت 190.00 دلار به 191.00 دلار یعنی اینکه ارز رمزنگاری شده یک پیپ واحد را جابجا کرده است. با این حال ، برخی ارزهای رمزنگاری با ارزش پایین تر در مقیاس های مختلف تراکنش می شوند ، که در آن پیپ می تواند یک سنت یا حتی کسری از درصد باشد.

اطمینان از جزئیات موجود در پلتفرم معاملات انتخابی خود قبل از انجام معامله ضروری است زیرا متوجه می شوید که درک شما از میزان تغییرات قیمت چقدر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *