تنور کریپتو همچنان در حال گرم شدن است و هر روز تعداد بیشتری از افراد به انقلاب کریپتو می‌پیوندند. برخی به خاطر پول و برخی برای فناوری در کریپتو هستند. دلایل شما هرچه که باشد باید در این زمینه اطلاعات داشته باشید و با سایت‌های ترید ارز دیجیتال آشنا باشید. می توانید جهت آموزش ترید روی لینک آن کلیک نمایید.

سایت‌های ترید ارز دیجیتال چگونه به شما کمک می‌کنند؟

آشکار است که ارزهای دیجیتال آینده روشنی دارند زیرا بانک‌ها، سرمایه‌گذاران، صندوق‌ها و بازارهای گسترده‌تر همچنان به ارز دیجیتالی که زمانی با شک و تردید به آن نگاه می‌شد، روی آورده‌اند.

با این روند، نیاز به سایت‌های ترید ارز دیجیتال پدیدار شد که اساساً ترید ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند و مسئولیت ارزش و قیمت فروش ارزهای دیجیتال را بر عهده دارند. این ارزهای دیجیتال را می‌توان با سایر دارایی‌ها مانند پول دیجیتال و ارز فیات معامله کرد.

این پلتفرم‌های معاملاتی از طریق کارمزد تراکنش‌ها درآمد کسب می‌کنند و واسطه بین خریدار و فروشنده هستند.

با در نظر گرفتن پارامترهای زیر می‌توانید سایت‌های ترید ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید :

معرفی محبوب‌ترین سایت‌های ترید ارز دیجیتال

 بایننس (Binance)

صرافی بایننس اکنون نیازی به معرفی ندارد زیرا مدت هاست که بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم است.

بایننس یکی از محبوب‌ترین سایت‌های ترید ارز دیجیتال است که سهم زیادی از بازار را تصاحب کرده است.

این وب‌سایت هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای به طور یکسان خوب است. زیرا امکان تراکنش و برداشت کم را فراهم می‌کند و شرایط و ضوابط بسیار بهتری دارد.

ویژگی‌های کارمزد پایین و سادگی در استفاده بایننس را بسیار کاربرپسند می‌کند.

همچنین، هنگام استفاده از Binance، هرگز با مشکل نقدینگی مواجه نخواهید شد، زیرا به طور مداوم از نظر حجم در سه صرافی برتر CMC قرار می‌گیرد.

علاوه بر آن، اگر از توکن‌های BNB که بومی آن‌ است در حین معامله استفاده کنید، می‌توانید تا 50 درصد در کارمزد معاملات خود تخفیف داشته باشید. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک معامله‌گر تمام‌وقت ارزهای دیجیتال هستید، این مقدار مقدار زیادی است.

همچنین بایننس پیشرفته‌ترین و آسان‌ترین برنامه‌های تلفن همراه را برای ترید ارزهای دیجیتال در Android و iOS دارند.

سایت‌های ترید ارز دیجیتال

کوین بیس (Coinbase)

Coinbase یکی دیگر از صرافی‌های محبوب بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال است که می‌توان از آن برای خرید/فروش رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم و لایت‌کوین استفاده کرد.

می‌توانید ارز فیات خود (USD، EUR، GBP و غیره) را در Coinbase واریز کنید و به راحتی ارزهای دیجیتال خود را جمع‌آوری کنید که بعداً می‌توانید آن‌ها را برداشت کنید.

Coinbase.com یکی از سایت‌های ترید ارز دیجیتال می باشد و اکنون تعداد کاربری آن بیش از 30,000,000 شامل تردیدرها و توسعه دهندگان است. این سایت قابل اعتماد با بسیاری از کاربران قدیمی است اما تأیید حساب نیاز به کمی کار دارد.

سايت‌های ترید ارز دیجیتال

Bitfinex

یکی از قدیمی‌ترین رقبا در میان سایت‌های ترید ارز دیجیتال Bitfinex است که برای تریدرهای حرفه‌ای مناسب است.

Bitfinex همیشه حجم بسیار زیادی دارد، بنابراین هنگام خرید یا فروش در این صرافی نباید نگران نقدینگی باشید، زیرا همیشه در بین ده رتبه برتر در CMC قرار می‌گیرد.

Bittrex.com برای تریدرها مفید است زیرا معاملات قابل دوام هستند و میلیون‌ها تریدر ارز به این سایت اعتماد دارند، بنابراین حجم زیادی از معاملات سودمند است.

تا قبل از سال برای ورود و ثبت‌نام به سایت Bitfinex حتما ده هزار دلار پول نقد یا رمزارز نیاز بود اما این شرط برداشته شده است.

برنامه‌های تلفن همراه Bitfinex (برنامه Android | برنامه iOS) را نیز بررسی کنید زیرا به اندازه کافی خوب هستند تا در حین ترید در حال حرکت از آنها استفاده کنید.

CyptoGo.com

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های ترید ارز دیجیتال است که هر تریدی با آن آشنا است.

این سایت امکان انتخاب بیش از 100 نوع ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. بهترین بخش این سایت‌ این است که به ارزهای فیات اجازه می‌دهند با هر ارز دیجیتالی معامله شوند و این کار را آسان می‌کند.

CyptoGo.com اساساً به عنوان یک کارگزار کریپتو کار می کند اما نقطه ضعف آن این است که از معاملات cypto به crypto پشتیبانی نمی‌کند.

سایت‌های ترید ارز دیجیتال

CEX.io

CEX.io یکی دیگر از معروفترین سایت‌های ترید ارز دیجیتال است.

این وب‌سایت بیشتر برای خرید/فروش ارزهای دیجیتال برای مبتدیان است، زیرا استفاده از رابط کاربری آن‌ بسیار آسان است و سابقه گذشته آن‌ نیز بسیار خوب بوده است.

CEX یک صرافی مستقر در بریتانیا است و از سال 2013 شروع به کار کرده است.

مشابه Coinbase، می‌توانید ارزهای فیات مانند EUR، GBP، USD، RUB و غیره را در CEX نیز واریز کنید و ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، استلار و ریپل را خرید و فروش کنید.

همچنین، آنها پوشش گسترده تری از کشورها نسبت به Coinbase با برنامه‌های تلفن همراه برای هر دو نسخه اندروید و iOS دارند.

از نظر نقدینگی نیز،خوب عمل می‌کند، فراموش نکنید که ترافیک اصلی آنها از ارزهای فیات است. (آنها طبق CMC در 35 صرافی برتر ارزهای دیجیتال هستند).

پیشنهاد مطالعه : آموزش ترید ارز دیجیتال رایگان از صفر تا صد

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *