بازی استپ هیرو (Step Hero)، نوعی بازی کسب درآمد (Play to earn) است. اکوسیستم استپ هیرو ترکیبی عالی از بازی NFT و DeFi است که کاربران را قادر می سازد به طور همزمان سرگرم شوند و سود کسب کنند. استپ هیرو دارای یک جامعه قوی است که به بازیکنان در سرمایه گذاری در فعالیت ها برای کسب درآمد از بازی کمک می کند.

بازی استپ هیرو چیست؟

گیم پلی بازی استپ هیرو جنگ آخرالزمانی بین ارتش سایه ها به رهبری لوسیفر و ارتش آسمان (قهرمانان) به رهبری فرشته گابریل است. بازیکنان در استپ هیرو نقش های قهرمان را بازی می کنند. ماموریت های بازیکنان شامل نبرد با تبهکاران و در عین حال حفظ انرژی خود با جمع‌ آوری آیتم‌ های درون بازی، کسب درآمد و ارتقای شخصیت‌ های خود است.

استپ هیرو بازی نقش آفرینی فانتزی است که در بلاک چین های BSC و Polygon ساخته شده است.

در این بازی بازیکنان یک نقش قهرمان را انتخاب می کنند و سفر خود را آغاز می کنند.

بازیکنان بازی استپ هیرو می‌ توانند در حین انجام بازی پول واقعی به دست آورند یا پاداش متفاوتی دریافت کنند. اقلام بازی استپ هیرو کلکسیونی هستند و می توان از آن ها در بازار NFT استفاده کرد. اگر به دنبال سرگرمی و کسب درآمد هستید می توانید این بازی را امتحان کنید.

شما قهرمان خود را برای بازی و پیوستن به نبردها انتخاب خواهید کرد. با آیتم هایی که در بازی جمع آوری کرده اید می توانید توانایی ها و مهارت های خود را تقویت کنید.

برای ارتقای قهرمان خود می توانید از آیتم هایی که پیدا کرده اید استفاده کنید یا آیتم های جدیدی بخرید. در حین انجام بازی شما کوین های STEP بدست می آورید و این کوین های STEP را می توان به پول واقعی تبدیل کرد.

نقشه بازی استپ هیرو دارای مناطق و مناطق مختلفی است که می توانید در حین پیشرفت در بازی با قهرمان خود، آنها را کشف کنید. هر منطقه دارای مشکلات مختلفی است که شما با آن روبرو خواهید شد.

مناطق مختلف بازی دارای نقشه های فرعی خود هستند که با سطوح شما در بازی مطابقت دارد.

استپ هیرو توکن رسمی خود به نام توکن HERO دارد. می توانید از توکن های HERO به عنوان پرداخت در بازار NFT استفاده کنید.

شما همچنین می توانید با انجام وظایف و ماموریت های روزانه امتیازهای پاداش را به دست آورید.

با امتیازات پاداش خود می توانید قهرمانان کمیاب را نیز بدست آورید که در صورت مقایسه با قهرمانان معمولی در بازی، قهرمانان قدرتمندتری هستند.

 

بازی استپ هیرو

چگونه در Step Hero جوایز کسب کنیم؟

بازیکنان می‌توانند با قهرمان خود به نبردهای PVP نیز بپیوندند و زمانی که در نبرد پیروز شدند، جوایز، آیتم ها یا جوایز مختلفی دریافت خواهند کرد. آیتم هایی که به دست می آورند می توانند در بازی فروخته شوند یا در جنگ ها از آنها استفاده کنند. همچنین می توانند سلاح های خود را بسازند و در بازار NFT در ازای پول واقعی بفروشند.

جهت افزایش اطلاعات درباره دریافت ارز دیجیتالی از طریق بازی، به صفحه دریافت ارز دیجیتال با بازی کردن مراجعه نمایید.

بازیکنان قهرمان خود را نیز می توانند در بازار NFT معامله کنند. اگر قهرمان کمیاب یا منحصر به فردتری دارید، ممکن است آن را با قیمت های بالا نیز بفروشید.

چگونه بازی استپ هیرو  را بازی کنیم؟

با انجام وظایف و ماموریت های روزانه در بازی یا برنده شدن در نبردهای PVP، می‌ توانید قهرمان خود را قوی‌ تر کنید تا مزیت‌ هایی کسب کنید.

همچنین، می‌ توانید قدرت و رتبه قهرمانان خود را ارتقا داده و تقویت کنید تا آیتم‌ های با ارزش بیشتری را به دست آورید.

به محض اینکه نقشه نبرد خود را تمام کردید، قهرمان شما بسته به سطح بازی پاداش دریافت می کند. هر چه سطح سخت‌ تر باشد، جوایز عالی دریافت خواهید کرد.

قیمت قهرمان در استپ هیرو

در استپ هیرو قیمت قهرمان یا هیرو به کمیاب بودن قهرمان، نوع شخصیت و همچنین تجهیزات، سلاح ها و آیتم های قهرمان بستگی دارد. کمیاب ترین قهرمان با آیتم های تقویت شده گران ترین ها هستند.

قیمت قهرمان از 400 دلار تا 3 میلیون دلار متغیر است، اما معلوم نیست که آیا کسی قرار است 3 میلیون دلار برای یک شخصیت بازی خرج کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *