بازی متاورس سندباکس (Sandbox) یک بازی NFT است،که در آن کاربران می توانند دنیای بازی خود را با آیتم های منحصر به فرد درون بازی بسازند. همچنین می توانند دعوت نامه ای به دنیای بازی ایجاد شده خود برای کاربران دیگر ارسال کنند.

Sandbox یک آنالوگ از بازی Minecraft است. در ابتدا نیز سندباکس در سال 2011 برای رقابت با Minecraft طراحی شد.

چگونه در Sandbox کسب درآمد کنیم؟

شما می توانید به عنوان یک کلکسیونر، هنرمند، تصمیم گیرنده بازی، یا به عنوان یک گیمر که  از دنیای متاورس لذت می برد، کنترل دنیای مجازی عظیم را به دست بگیرید و درآمد کسب کنید.

سند باکس

بازی سندباکس چیست؟

همانطور که قبلاً گفته شد، سندباکس پلتفرمی برای ایجاد و کسب درآمد از تجربیات بازی است.

پروژه سندباکس در حال توسعه است تا هر بازیکن بتواند ایده های خود را محقق کند و بازی خود را بسازد. هر کسی می تواند بازی های سه بعدی را به صورت رایگان بسازد. بدون نیاز به کدنویسی با یک متاورز عظیم، پر از خلاقیت ها و تجربیات شگفت انگیز چنین هدفی امکان پذیر است.

بازی Sandbox هزاران کاربر را از گوشه و کنار جهان گرد هم می‌ آورد، تا خلاقیت و طرح‌ های خود را در یک بازی به اشتراک بگذارند.

VoxEdit و Game Maker ابزارهای طراحی رایگان در سندباکس هستند.

بازیکنان بازی ها و دنیای مجازی را به صورت غیر متمرکز ایجاد می کنند، در حالی که هر سازنده مالکیت دارایی های خود را دارد. بنابراین، بازیکنان با یک توکن ابزار SAND برای مشارکت فعال پاداش می گیرند.

هدف Sandbox غلبه بر محدودیت های یک بازار متمرکز بازی است. هر آیتم درون بازی دارای یک شناسه بلاک چین منحصر به فرد و غیرقابل تعویض است که مالکیت را تأیید می کند.

امروز یکی از امیدوار کننده ترین پروژه های NFT پروژه سندباکس است. سندباکس یک متاورس است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که در آن بازیکنان می توانند تجربه بازی خود را ایجاد، مالکیت و کسب درآمد کنند.

سندباکس یک بازی ویدئویی با عنصر گیم‌ پلی است، که به بازیکن خلاقیت بالایی برای تکمیل وظایف به سمت هدف در بازی می‌ دهد. بازی‌ های Sandbox اغلب با مفهوم جهان باز مرتبط هستند که به بازیکن آزادی عمل و پیشرفت در دنیای بازی را می‌ دهد.

سندباکس

درباره توسعه دهندگان سندباکس

بازی سندباکس توسط توسعه دهندگان Pixowl Inc که در سال 2011 به عنوان یک استارت آپ تأسیس شد، ساخته شد.

بنیانگذاران سندباکس آرتور مادرید (مدیر ارشد اجرایی) و سباستین بورگه (مدیر ارشد عامل) هستند. کارکنان نیز شامل متخصصانی از فرانسه، انگلیس، ایالات متحده آمریکا، آرژانتین، ژاپن، هند و غیره است. این شرکت به چنین چند ملیتی افتخار می کند و معتقد است که فرهنگ های متنوع تأثیر مثبتی بر توسعه بازی خواهند داشت.

برخلاف بازی های ویدئویی دیگر که توسعه دهندگان کنترل بازی را بدست دارند در سندباکس، بازیکنان صاحب اصلی بازی هستند.

تا سال 2018، این بازی یک پروژه معمولی بود، اما توسعه‌ دهنده Animoca Brands آن را برای ادغام فناوری‌ های بلاک چین خریداری کرد.

چگونه بازی سندباکس را شروع کنیم؟

شروع بازی برای یک مبتدی کمی گران است زیرا از همان ابتدا باید پول سرمایه گذاری کنید (تقریباً 100 دلار، بسته به نرخ ETH و SAND).

جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله ارز دیجیتال سند باکس (Sandbox) چیست؟ را مطالعه فرمایید.

برای شزوع بازی به یک کیف پول رمزنگاری شده نیاز دارید. MetaMask یک کیف پول رمزنگاری نسبتاً محبوب در بلاک چین اتریوم است که شریک Sandbox نیز می باشد. ابتدا باید اکانت متامسک خود را راه اندازی کرده و افزونه متامسک را روی مرورگر خود نصب کنید.

هنگامی که MetaMask را راه اندازی کردید، به وب سایت رسمی The Sandbox بروید و سپس روی دکمه Sign-In در سمت راست بالا کلیک کنید.

توکن SAND چیست؟

SAND ارز درون بازی سندباکس است، که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم نشان داده می شود. کاربران از توکن SAND برای خرید و فروش یا مبادله NFT در بازار Sandbox استفاده می کنند. همچنین برای مدیریت و توسعه پلتفرم، خرید زمین، منابع درون بازی یا طرح‌ های آواتار سفارشی استفاده می‌ شود. SAND برای ایجاد NFT ها، فروش و کسب درآمد از بازی سندباکس مورد نیاز است.

توکن SAND به کاربران امکان می دهد از تجربه بازی خود کسب درآمد کنند. دارندگان توکن می توانند در مورد تصمیمات اتخاذ شده در اکوسیستم بازی رای دهند. دارندگان SAND حق رأی دادن در مورد جنبه های کلیدی حاکمیت را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *