پلتفرم های کپی تریدینگ را در این مقاله تجزیه و تحلیل کرده‌ ایم تا به تریدرها کمک کنیم که بفهمند کپی تریدینگ چیست و بهترین پلتفرم را برای شروع کار شناسایی کنند.

کپی تریدینگ چیست؟

انواع کپی تریدینگ زیرمجموعه ای از ترید اجتماعی است، اما خدمات ارائه شده توسط ترید اجتماعی و پلتفرم های کپی تریدینگ در چندین جنبه کلیدی متفاوت است.

ترید اجتماعی یک طبقه‌ بندی کلی از یک نوع تکنیک معاملاتی است، در حالی که کپی تریدینگ به پلتفرم هایی اطلاق می‌ شود که به تریدرها اجازه می‌ دهد سیگنال های معاملاتی سایر سرمايه گذاران را به طور خودکار کپی کنند.

کپی تریدینگ به شما امکان می دهد نمونه کارها و معاملات جاری یک سرمایه گذار با تجربه را منعکس کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که در یک ماهیت منفعل سرمایه گذاری کنید، زیرا معامله گر انتخابی شما تعیین می کند که کدام دارایی را بخرد و بفروشد.

فاکتورهای اصلی مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ برای اهداف مالی خود به دنبال آنها باشید. به عنوان مثال، آیا شما به طور مستقیم با یک کارگزار تنظیم شده مانند eToro یا از طریق یک پلتفرم شخص ثالث مانند MT4 تجارت کپی می کنید؟.

علاوه بر این، باید بدانید که برای کپی تریدینگ چه کارمزدی باید بپردازید و به چه بازارهای مالی دسترسی خواهید داشت.

 

 بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ

پلتفرم های کپی تریدینگ

به طور کلی یکی از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ eToro است. در eToro می توانید ارزهای دیجیتال(برای مثال بیت کوین) ، کالاها و فارکس را معامله کنید. از این گذشته، این پلتفرم اکنون خانه بیش از 20 میلیون کاربر است که بسیاری از آنها از ویژگی کپی ترید استفاده می کنند. این فرآیند در eToro نسبتاً ساده است.

eToro یکی از بهترین سیستم‌های تجارت اجتماعی و کپی است. هنگامی که یک حساب باز کردید، به ده ها هزار معامله گر تایید شده دسترسی خواهید داشت که برای برنامه تجارت کپی ثبت نام کرده اند. برای اطمینان از اینکه می توانید یک معامله گر مناسب پیدا کنید، eToro یک سیستم فیلتر مفید ارائه می دهد. برای مثال، می‌توانید نتایج جستجوی خود را با میانگین سود سالانه، کلاس دارایی ترجیحی، میانگین مدت تجارت و موارد دیگر محدود کنید.

هنگامی که یک معامله گر را برای کپی انتخاب کردید، تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه گذاری است. این مقدار قبلاً حداقل 200 دلار بود اما از آن زمان به 500 دلار افزایش یافته است.

MT4، پر استفاده ترین پلت فرم معاملاتی شخص ثالث در عرصه سرمایه گذاری آنلاین است. این پلتفرم مملو از ابزارهای پیشرفته، شاخص های فنی و نمودارهای قیمت است – که آن را برای معامله گران باتجربه ایده آل می کند. با این اوصاف، MT4 فقط برای حرفه ای های با تجربه مناسب نیست، زیرا این پلتفرم تعدادی از ویژگی های تجارت کپی را ارائه می دهد.

این پلتفرم یک پلتفرم معاملاتی شخص ثالث است و یک کارگزاری نیست. به این ترتیب، شما باید یک کارگزار آنلاین مناسب پیدا کنید که نه تنها از MT4 و فارکس EA پشتیبانی می کند، بلکه انبوهی از بازارها و هزینه های رقابتی را ارائه می دهد. از این نظر، Libertex مسلماً بهترین کارگزار MT4 در صنعت است.

بهترین پلتفرم کپی تریدینگ برای اهرم بالا Meta Trader 5 است.

Meta Trade 5 یک پلتفرم قدرتمند برای بازارهای فارکس و بورس است. همچنین بهترین ارائه‌ دهنده خدمات کپی ترید فارکس است که از زبان MQL5 استفاده می‌ کند، نرم‌ افزار معاملات خودکار که روی رایانه شما اجرا می‌ شود و از طرف شما معامله می‌ کند. این پلتفرم معاملات کپی به شما امکان می دهد 100 نمودار ارز یا سهام را در یک زمان باز کنید و امکان تجزیه و تحلیل جامع و دقیق حتی تغییرات جزئی قیمت را فراهم می کند.

Meta Trader 5 نسخه های دسکتاپ، وب و موبایل این پلتفرم را ارائه می دهد.

پلتفرم های کپی تریدینگ

بهترین کارگزار کپی تریدینگ برای مبتدیان ZuluTrade است.

این پلتفرم به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از پرتفوی سرمایه گذاران دیگر کپی کنند.

ZuluTrade در سال 2007 تاسیس شد و به یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های تجارت فارکس کپی در جهان تبدیل شد.

پلتفرم ZuluTrade به محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی دنیا MetaTrader 4 و MetaTrader 5 متصل می‌ شود.

در این پلتفرم می توانید معامله گران برتر را با استفاده از ZuluRank پیدا کنید و با ZuluGuard ریسک را به درستی مدیریت کنید.

پلتفرم های کپی تریدینگ

این برنامه به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از معامله گران دیگر یاد بگیرند، با آنها ارتباط برقرار کنند و معاملات آنها را کپی کنند.

برنامه AvaTrade در واقع بسیار بیشتر از  پلتفرم های کپی تریدینگ است. به طوری که به شما امکان می دهد به گروه ها و بحث هایی که توسط معامله گران خبره رهبری می شود بپیوندید. پس در حین کپی کردن از دیگر معامله‌گران موفق، می توانید ترید کردن را نیر بیاموزید.

پلتفرم های کپی تریدینگ

پلتفرم کپی تریدینگ است که به طور خودکار ترید شما را کپی می کند. همچنین به شما کمک می کند تا آمار سایر سرمایه گذاران را در تابلوی امتیازات پیدا کنید و انتخاب کنید که چه کسانی را کپی کنید تا بیشترین سود را در معامله خود به دست آورید.

Naga به شما امکان می دهد کپی خودکار خود را تنظیم کنید یا مقدار سرمایه گذاری خاص را تعیین کنید.

هنچنین برای تضمین سود معاملاتی و محدود کردن ضررهای خود می توانید حد ضرر تعیین کنید و محدودیت های سود بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *