بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی دیجیتال مبتنی بر حیوانات خانگی است، که در یک اکوسیستم غیر متمرکز عمل می کند. بازیکنان در این بازی می توانند درآمد کسب کنند.

در این مقاله به معرفی بازی اکسی اینفینیتی، ویژگی ها و چگونگی بازی کردن در آن می پردازیم.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

Axie Infinity یک بازی ویدیویی با موجودات فانتزی که می‌توانید آن ها را برای نبرد آموزش دهید.

اکسی اینفینیتی نوعی بازی P2E و داغ ترین بازی کریپتویی موجود در بازار است. در این بازی بازیکنان هیولاهای بامزه را خریداری می کنند تا تیم قوی خودشان راتشکیل دهند. سپس با این هیولاهای بامزه و منحصر به فرد در برابر یکدیگر می جنگند.

بازی اکسی اینفنیتی از سری محبوب پوکمون های نینتندو الهام گرفته است و در آن هیولاهای شایان ستایش در مبارزات کارتونی جمع آوری می شوند و در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

برای آموزش ترید ، با بهترین ها در ارتباط باشید. سایت اکو رویال با استفاده از اساتید مجرب و توانمند توانسته دانشجویان بسیاری را در این زمینه پرورش دهد.

اکسی اینفینیتی روی یک بلاک چین اجرا می شود.  Axies، موجودات و هیولاهای فانتزی و بی ‌نظیری هستند که در Axie Infinity، پرورش داده می ‌شوند، بزرگ می ‌شوند و در نهایت برای کسب سود معامله می ‌شوند.

اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین پروژه‌ های NFT مبتنی بر اتریوم است که روزانه بیش از ۳۵۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد. این بازی توسط استارت‌ آپ ویتنامی Sky Mavis ایجاد شده است.

این بازی با کمک  زنجیره جانبی Ronin که به با حداقل رساندن کارمزدهای گس در اتریوم و تأخیر در تراکنش ها کمک می کند،کار می کند.

اگرچه در چند سال گذشته بسیاری از بازی ‌های مبتنی بر بلاک‌ چین ظاهر شده‌اند، اما Axie Infinity یک مفهوم جدید و یک تجربه بازی قابل توجه را ارائه می ‌دهد.

بازی اکسی اینفینیتی چگونه بازیکنان را سرگرم می کند؟

بازی اکسی اینفینیتی

هر اکسی، حیوان خانگی کوچک و بامزه با قابلیت سفارشی کردن است که به اندازه کافی منحصر به ‌فرد است که ساعت ‌ها سرگرمی را به شما هدیه دهد.  شما می توانید تعداد بی پایانی ترکیب برای غلبه بر دشمنان خود ایجاد کنید و استراتژی های خود را تا زمانی که بازی شما را خسته کند تغییر دهید.

هر اکسی بر اساس ژن های خود دارای نقاط قوت و ضعف منحصر به فردی است. شما می توانید تیم های غیرقابل توقف اکسی های خودتان را بسازید و دشمنان خود را فتح کنید.

اکسی ها برای ایجاد فرزندان جدید با قابلیت ها و نقاط ضعف منحصر به فرد بر اساس ترکیبات ژنی پرورش می یابند.

بازیکنان می توانند توکن های AXS (Axie Infinity Shard) و SLP (Smooth Love Potion) را در طول بازی اکسی اینفینیتی به دست آورند و آن ها را با پول در صرافی ها معامله کنند.

در بازی اکسی اینفینیتی آیتم های درون بازی با NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض نشان داده می شوند.  این توکن های رمزنگاری منحصر به فرد را می توان با محتوای دیجیتال پیوند داد.  در پلتفرم Axie Infinity،  موجودات اکسی و زمین های بازی برخلاف آیتم های معمولی درون بازی، مالکیت را به خریدار اعطا می کند.  بازیکنان می توانند  Axies خود را در بازار بازی با پول واقعی معامله کنند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از دارایی های بازی اکسی اینفینیتی به ازای بیش از 600000 دلار فروخته شده اند.

 

Axie Infinity چگونه کار می کند؟

همانطور که گفته شد، Axie Infinity کاملاً بر اساس آیتم های ان اف تی ساخته شده است. در حال حاضر، هیچ راهی برای بازی وجود ندارد مگر اینکه سه ان اف تی اکسی (Axie NFT) مورد نیاز برای ایجاد تیم اول خود را خریداری کنید. در بازار صعودی کنونی خرید این سه اکسی هزینه ای در حدود 600 تا 900 دلار خواهد داشت.

آن ها را می توان از بازار رسمی اکسی از طریق کیف پول Ronin خود که به بازی وصل خواهید کرد خریداری کنید.  می‌ توانید روی رایانه ‌های شخصی، مک، اندروید یا iOS بازی کنید و Axies خود را برای بردن جوایز وارد نبرد کنید.

شاید شروع بازی و سرمایه گذاری در این بازی به سرمایه اولیه نسبتاً زیادی نیاز داشته باشد اما به خاطر داشته باشید که Axies شما سرمایه گذاری هستند و می توانند مجدداً فروخته شوند. آخرین روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان به توکن‌های NFT و ERC-20 در Axie Infinity نسبت داد.

بازیکنان می توانند با آموزش اکسی های خود برای جنگ با مخالفان، شروع به کسب توکن های AXS و

SLP کنند. همچنین می توانند آن ها را پرورش دهند تا اکسی های بیشتری با قابلیت ها و ویژگی های جدید ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *