پروژه جاست سواپ Just Swap شبکه ترون یکی از پروژه های کاربردی این رمز ارز می باشد که قادر است تا میزان سود آوری فرد را در سرمایه گذاری و یا حتی پروسه استخراج ترون زیاد کند.

بررسی رمز ارز دیجیتال ترون

ترون یکی از بهترین رمز ارزهای حاضر در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود. این محبوبیت و برتر بودن بر اساس فاکتور هایی مانند ارزشمندی ، کارایی و امکانات قابل ارائه در این ارز دیجیتال به دست آمده است. اگر به چارت قیمتی ترون توجه نماییم، متوجه خواهیم شد که این رمز ارز شانس سرمایه گذاری بسیار مطلوب و سود آوری را برای سرمایه گذاران فراهم می نماید.

برای آموزش ترید با کارشناسان سایت اکو رویال همراه باشید .

ترون کمتر از نیم درصد از حجم کل بازار رمز ارزها را در اختیار گرفته است. ولی با این حال بازدهی و میزان سرمایه گذاری‌های پیاپی در این رمز ارز باعث گردیده تا این ترون در رتبه پانزدهم برترین رمز ارز های بازار ارز های دیجیتال قرار بگیرد. ارزش این رمز ارز در مارکت چیزی در حدود 1.7 میلیارد دلار آمریکا می باشد.

شرکت ها و ساختار پشتیبان ترون اقدام به بالا بردن کارایی و عملکرد این رمز ارز در بازار نمود. آن‌ها به مانند خیلی از رمز ارزهای دیجیتال مشهور که برنامه ها و پروژه های وابسته زیادی را شروع می‌کنند، جدیدا اقدام به ابداع یک پروژه بسیار مفید برای رمزا ارز خود یعنی ترون کرده اند.

پروژه جاست سواپ Just Swap شیوه ای مطلوب برای کسب درآمد بیشتر

امکان ندارد فعالین صنعت ارز های دیجیتال  نام پروژه Just Swap ترون را تاکنون نشنیده باشد. سوم ژوئن سال جاری بود که جاستین سان ،سرمایه گذاران فعال دربازار را از خبر از انتشار 3 پروژه جدید رمز ارز ترون در آینده‌ای نزدیک مطلع کرد.

پروژه Just Swap ترون یکی از طرح هایی است که بنیان گذار ترون در توییتر خود به وجود آن اشاره نمود؛ پروژه‌ای که قادر است نقش اساسی بر بهبود عملکرد ترون ایفا نماید.

 ویژگی‌هایی پروژه جاست سواپ Just Swap

راه اندازی پروژه Just Swap باعث افزایش عملکرد ، سرعت و همچنین افزایش میزان دسترسی کاربران در جهت انجام تبادلات و تراکنش‌های ترون با ضریب امنیت بالاتر می‌گردد.

پروژه Just Swap و نخستین ساز و کار تبادل توکن در دنیا

بنا بر صحبت های جاستین سان، این پروژه  قرار است به عنوان نخستین سازو کار تبادل توکن غیرمتمرکز در بستر شبکه ترون برای افزایش کارایی و سرعت عمل در پروسه تایید تراکنش مورد بهره برداری قرار گیرد. این پروژه قادر است به میزان بسیار بسیار زیادی باعث بالا بردن کارایی و افزایش قیمت این ارز در آینده‌ای بسیار نزدیک شود.

دسترسی کاربران به تامین کنندگان در این پروژه

یک فاکتور خوب دیگر درباره پروژه Just Swap این می باشد که این پروژه از تکنولوژی دیفای در ساختار شبکه ترون بهره خواهد برد. استفاده از این مولفه باعث بالا بردن میزان دسترسی کاربران به منظور یافتن تامین کنندگان نقدینگی می گردد. علاوه بر این پروژه، طرح دیگری نیز برای بهبود عملکرد رمز ارز ترون وارد مارکت ها خواهد شد که این طرح JUST BTC است.

پروژه جاست سواپ و یک توکن TRC20 جدید

این پروژه باعث شده است تا بیت کوین در زنجیره ‌های شبکه اتریوم منتشر شود. فراموش نکنید که این خروجی این طرح یک توکن TRC20 محسوب می گردد. این فاکتور در کنار پروژه جاست سواپ  عاملی شده تا دارندگان رمز ارز ترون و TRC20 استقبال و مشارکت بیشتری از این طرح در قیاس با تبادلات مستمر و پیاپی با رمز ارزهای دیجیتال گوناگون به وجود آورند.

دسترسی به کارمزد تراکنش ها و کارمزد استخراج

از دیگر نقاط مثبت پروژه Just Swap می توان دو عامل فراهم کردن امکانات و الزامات مورد نیاز در جهت دسترسی به کارمزد های تراکنش ها و همچنین کارمزد استخراج را نام برد. این فاکتور ها باعث شده اند تا کاربران و ماینر های فعال ترون از ماینینگ این رمز ارز سود کسب کنند. افزون بر این پروژه به تنهایی باعث می گردد تا کاربران و سرمایه گذاران انگیزه بیشتری به سرمایه گذاری و فعالیت در پروژه‌های آینده در جهت رسیدن به توازن و کسب درآمد بیشتر ، داشته باشند.

افزایش ارزش ترون بعد از انتشار خبر راه اندازی پروژه Just Swap ترون را باید مهم تلقی کرد. بر طبق تحلیل هایی که به وسیله چارت قیمتی ترون در دوره های گذشته صورت گرفته است، ترون چیزی در حدود 30 درصد رشد قیمت را تجربه نموده است. افزایش ارزشی که امکان دارد در گذشت زمان همچنان شیب صعودی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *