بیت کوین مناسب کیست؟ همان طور که می دانید، این روزها بیت کوین تبدبل به ابزاری بسیار رایج برای انجام انواع معاملات و تراکنش ها شده است. در این مقاله می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که چه کسانی می توانند از بیت کوین استفاده کنند.

مزایای بیت کوین

قبل از آن که به این سوال پاسخ دهیم، در این قسمت از مقاله می خواهیم مزایای بیت کوین و دلایلی را که موجب آن شده که هر روزه عده زیادی به بازار معاملات دیجیتال بپیوندند را بررسی کنیم. این دلایل عبارتند از:

1- موجب تسریع در معاملات بین المللی می شود

استفاده از بیت کوین می تواند منجر به تسریع معاملات،به خصوص معاملات بین المللی شود. همان طور که می دانید، حجم پولی که در مبادلات بین المللی رد و بدل می شود بسیار بالاست و به همین دلیل، این گونه معاملات ممکن است به خاطر دلایلی از جمله یک سری قوانین بانکی و… زمانبر باشد.

استفاده از این ارز دیجیتال(Digital Currency) در معاملات بین المللی می تواند منجر به تسریع روند تبادلاتی از این دست شود و با استفاده از  آن خواهید توانست مبالغ بسیار سنگین را در بازه زمانی بسیار کم انتقال دهید.

2- به صرفه تر از افتتاح حساب در بانک است

همان طور که می دانید، وقتی شما می خواهید یک حساب جدید بانکی افتتاح کنید، علاوه بر آن که بانک در قبال انجام این کار از شما کارمزد دریافت می کند، شما نیاز به یک هزینه و سرمایه اولیه نیز دارید و جالب است بدانید که افتتاح حساب در بیت کوین و یا همان ساختن کیف پول  به جهت انجام تراکنش، رایگان است و هیچ مبلغی تحت عنوان کارمزد از شما دریافت نمی کند و نیاز به سرمایه اولیه نیز ندارید.

3- به جای کارت بانکی می توانید از بیت کوین استفاده کنید

همان طور که می دانید و شاید هم برایتان اتفاق افتاده باشد، در این سال های اخیر و پیش از آن، بسیار شاهد بوده ایم که کارت بانکی افراد هک می شود و حسابشان خالی می شود.

استفاده از بیت کوین می تواند این مشکل را حل کند. همان طور که می دانید، بیت کوین متشکل از بلوک های زنجیره ای رمز نگاری شده ای است که هر ردیف از بلوک های آن رمز مخصوص به خود را دارد و به آسانی قابل ردیابی نیست و هک کردن آن می تواند کار بسیار مشکلی باشد.

شبکه بیت کوین این قابلیت را دارد که از آن برای کارت به کارت مبلغ نیز استفاده کنید؛ منتها با این تفاوت که این انتقال  کارت به کارت، در فضایی بسیار امن اتفاق می افتد و احتمال هک کیف پول شما کم تر است.

4- با استفاده از بیت کوین می توانید سرمایه گذاری کنید

شبکه امن بیت کوین، مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است. این روزها خیلی از افراد به منظور  رسیدن به سود پولی در این بازار دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

با توجه به رشد قیمت بیت کوین، می توان با سرمایه گذاری در این بازار، سود بیشتری برد و به عنوان مثال می توان می توان دلار و یا سایر ارزها را در قبال بیت کوین معامله کرد و از آن سود برد.

5- خرید و فروش کالا

عده ای به منظور خرید و فروش کالا و به این دلیل که بیت کوین مکان امنی برای انجام  خرید و فروش و انواع مبادلات است، در این شبکه بی انتهای دیجیتال، اقدام به خرید و فروش کالا می کنند.

بیت کوین مناسب کیست؟

با توجه به آن چه در مورد مزایای بیت کوین و موارد استفاده از آن گفته شد، بیت کوین می تواند مکانی مناسبی برای جا به جایی پول به منظور  استفاده های مختلف باشد و بر این اساس می توان گفت که همه می توانند از بیت کوین استفاده کنند؛ چه شما تاجر یک شرکت بین المللی باشید و چه یک فرد معمولی، می توانید از این شبکه دیجیتال برای انواع نقل و انتقالات پولی استفاده کنید.

اگر قصد افتتاح حساب دارید، می خواهید سرمایه گذاری کنید و  از هدر رفت سرمایه خود جلوگیری کنید و یا این که می خواهید خانه و یا ماشین و… بخرید می توانید از بیت کوین استفاده کنید.

کلام آخر…

شما هم مانند خیلی از افراد دیگر می توانید از شبکه بیت کوین استفاده کنید و حتما لازم نیست فرد سرشناس و یا مشهوری داشته  باشید و عهده دار سمتی باشید؛ شما حتی برای خریدهای معمولی حتی سفارش و خرید خوراکی نیز از بیت کوین استفاده کنید.

برای آموزش ترید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه انجام تراکنش با بیت کوین می توانید به بخش آموزش سایت مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : دلایل نوسان قیمت بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *