بازار کیف پول رمز ارز سرشار از انواع کیف پول است. تشخیص تفاوت بین نوع های مختلف و آنچه کیف پول های یک کلاس را از هم تمایز می دهد می تواند کار دشواری باشد.از کیف پول های کاغذی گرفته تا کیف های نرم افزاری و سخت افزاری ، بازار برای یک کاربر اصلی که در ان کار میبتدیست ، بسیار پیچیده است. هدف این مقاله شناخت مفاهیم کیف پول و لجر است.

با این حال ، از آنجا که راه حل های کیف پول سخت افزاری در بین متخصصان امنیتی رواج پیدا کرده است ، تجزیه و تحلیل تفاوت کیف پول با لجر، یک روش عالی برای برجسته کردن جزیئات مهم در انتخاب کیف پول شما است.

کیف پول

استفاده از کیف پول،یک روش ترجیحی برای ذخیره سازی است ، از هودلرهای دراز مدت و طرفداران بیت کوین گرفته تا خدمات نگهبانی نهادی مانند (Ledger Vault)که میلیون ها دلار سرمایه در دست دارد. ذخیره سازی به روش کیف پول سخت افزاری به دلیل لایه امنیتی فیزیکی که با قطع کردن دسترسی دستگاه های USB رمزگذاری شده از اینترنت ایجاد می شود ، مکانیسم انتخابی خوبی است. کلاهبرداران باید دسترسی فیزیکی به سیستم داشته باشند و سپس در ادامه محافظت های گوناگونی مانند رمز عبور ، پین ها و امضای اصالت بر روی سیستم را دور بزنند.

کیف پول های سخت افزاری نیاز به شخص سوم برای کنترل بر دارایی ها را کاهش می دهند و نوعی حاکمیت سرمایه را ارائه می دهند که به راحتی با ارزهای فیات قابل دسترس نیست.

با وجود شلوغی رقابت ، چند ارائه دهنده کیف پول سخت افزاری از سایر کیف پول ها متمایز شده اند – به ویژه لجر. Ledger چندین دستگاه سخت افزاری معروف از جمله Ledger Nano X و Ledger Nano S،در اختیار کاربران قرار می دهد که بسته به نوع ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرد.، رابط کاربری و هزینه موردنظر شما ، هردو استانداردهایی هستند که دیگر محصولات کیف پول را می توان به طور شایسته ای با آنها مقایسه کرد تا به کاربران کیف پول مناسب را ارائه دهد.

لجر در مقابل سایر راه حل های ذخیره سازی

در مورد امنیت ، لجر با ویژگی های منحصر به فرد و ملاحظات دراز مدتی برای هم خوانی با بازارهای در حال دگرگونی ، در میان سران اکوسیستم قرار دارد.

پیش از همه ، تجزیه و تحلیل سخت افزار کیف پول بسیار ضروری است. دستگاه های لجر از تراشه) Secure Element( SE مقاوم در برابر دستکاری برای کاهش حجم حملات پیچیده هکر ها و امنیت بالای برنامه ها استفاده می کنند. تراشه های SE نسبت به تراشه های معمولی MicroController Unit (MCU ) که در بین وسایل مورد استفاده رایج است ، پیشرفت کرده است.

تراشه های SE امنیت لازم را در برابر دسترسی فیزیکی به سیستم ها ارائه می دهد و  همچنین غیر قابل مشاهده بودن نحوه اتصال کیف پول ها به اینترنت یک مزیت امنیتی بالا برای دستگاه های Ledger است. تراشه های SE به عنوان “میکروکنترلرهای سخت شده” معروف هستند که با حذف تعداد رابط های هم خوان با دنیای خارج ، سطوح حمله را کاهش می دهند. این کارت ها در برابر حملات فیزیکی مانند تجزیه و تحلیل کانال های جانبی محافظت می شوند و تحت فرآیند صدور گواهینامه EAL5+ قرار می گیرند تا استاندارد های ضروری صنعت را تامین کنند.

یکی دیگر از مزایای اصلی Ledger نسبت به سایر ارائه دهندگان این است که این تنها سیستم در بازار است که سیستم عامل اختصاصی (OS) را برای دستگاه های خود (BOLOS) ارائه می دهد. لجر می تواند محیط پردازش تراشه SE را با سیستم عامل سفارشی که به روش خاص برای امنیت سرمایه های رمزنگاری و پشتیبانی انعطاف پذیر از برنامه ها طراحی شده است ، مدیریت کند.

لجر حتی Rainbow را نیز ارائه می دهد – یک ابزار شبیه سازی تجزیه و تحلیل کانال جانبی برای کاربران تا برنامه های خود را در برابر حملات کانال جانبی بررسی کنند.

به گفته لجر ، بیش از نیمی از رمز ارز های سازگار با سیستم های آنها توسط شخص سومی رواج یافته است. این برنامه ها با دقت مورد آزمایش قرار می گیرند و به طور مستقل به وسیله سیستم BOLOS جدا می شوند. در نتیجه ، دستگاه های Ledger از مجموعه ای از رمز ارز ها در برابر بلاکچین های مستقل ،در میان برنامه های کاربردی برای مدیریت رمز عبور ، پشتیبانی می کنند.

قیمت و سایر ویژگی های خاص ارائه دهندگان کیف پول نیز به تمایز آنها از بقیه کمک می کند. لجر به دلیل قیمت عملی آن برای کابران اصلی و ارائه چندین سیستم متناسب با نیازهای کاربران بسیار محبوب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *