بازی کریپتویی همسایه من آلیس (My Neighbor Alice) یک بازی ساخت و ساز چند نفره است.

در این بازی کاربران می‌توانند زمین مجازی بخرند و مالک آن شوند، آیتم‌های هیجان‌انگیز را جمع‌آوری کنند و با دوستان جدیدی ملاقات کنند.

بازی کریپتویی همسایه من آلیس چیست؟

همسایه من آلیس توسط شرکت بازی Antler Interactive، که بخاطر تخصصش در فناوری‌‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شناخته می‌‌شود، توسعه داده شد.

این بازی از دو بازی جامعه محور Animal Crossing و  Minecraft الهام گرفته است.

همانطور که از نام بازی پیداست، شخصیت اصلی همسایه من آلیس دختری به نام آلیس است. آلیس در مجمع الجزایر Lummelunda، جزیره برجسته بازی، دوستانی دارد. دوستانی که آلیس با آن‌ها در جزیره شریک است.

بازی کریپتویی همسایه من آلیس

بازی همسایه من آلیس چگونه است؟

بازیکنان در این بازی زمین‌های مجازی خود را می‌سازند و می سازند، با همسایگان تعامل می‌کنند، فعالیت‌های روزانه هیجان‌انگیز را انجام می‌دهند و جوایزی کسب می‌کنند. هر کسی می‌تواند با داشتن یک جزیره مجازی و شرکت در فعالیت‌های مختلف مانند کشاورزی، ماهیگیری و زنبورداری به جهان بپیوندد. فعالیت‌‌ها، مأموریت‌های مشترک و مسابقات، جوایز ارزشمندی را به همراه دارند و وضعیت بازیکنان را در بازی ارتقا می‌‌دهند.

شما کاربران سایت اکو رویال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با اساتید مجرب با ما همراه باشید.

هر بازیکن در بازی توسط یک آواتار قابل تنظیم در بازی نشان داده می‌شود، جایی که بازیکنان از طریق آواتارهای خود با یکدیگر تعامل دارند.

بازی کریپتویی همسایه من آلیس برای لذت بردن از تجربه گیم‌‌پلی و همچنین اکوسیستمی برای بازیکنانی که می‌خواهند NFT ها (توکن‌های غیرقابل تعویض) را جمع‌آوری و مبادله کنند، می‌باشد.

توکن ALICE ارز اصلی در بازی کریپتویی همسایه من آلیس است. به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا بازی کنند، سرمایه‌گذاری کنند و همچنین بخشی از بازی باشند.

بازیکنان در بازی کریپتویی همسایه من آلیس می‌توانند بین جزایر مختلف سفر کنند تا با شخصیت‌های درون بازی و همچنین سایر بازیکنان در زمان واقعی ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند. این یک راه عالی برای پیدا کردن دوستان جدید است!

بازی کریپتویی همسایه من آلیس شامل جزایر مجازی است که به قطعات زمین تقسیم شده‌اند. در این بازی شش جزیره اصلی وجود دارد:

جزیره ها در همسایه من آلیس

جزیره‌ای پر از یخ، برف و مجسمه‌های یخی ناآشنا

دشت‌های قرون وسطایی، پوشش گیاهی کم و سنگ‌کاری این جزیره را مشخص می‌کند

جنگل انبوه با پوشش گیاهی انبوه

شلوغ‌ترین شهر بازی که مغازه‌های زیادی دارد و شخصیت‌ها می‌توانند در آن‌جا ملاقات کنند، تجارت کنند و سرگرم شوند.

این جزیره پر از ماسه است و محیطی شبیه به ساحل دارد.

جزیره‌ای پر از سرگرمی و ماجراجویی، پر از اسرار زیر آب و دزدان دریایی که به دنبال گنج هستند.

چگونه در بازی همسایه من آلیس کسب درآمد کنیم؟

همانطور که گفته شد توکن‌های آلیس واحد پول اصلی بازی هستند.

مانند هر توکن دیگر، می‌توان توکن آلیس را خرید، فروخت و احتکار کرد. ارزش دارایی‌های دیجیتال درون بازی شما به ارزش بازار آلیس بستگی دارد.

بازی کریپتویی همسایه من آلیس به دارندگان توکن آلیس اجازه می‌دهد بازی کنند، روی دارایی‌های درون بازی، زمین و لوازم آرایشی برای آواتار سرمایه‌گذاری کنند و همچنین در بازی شرکت کنند.

توکن‌های آلیس را می‌توان در سیستم برای کسب جوایز شرط بندی استفاده کرد. این برای تشویق کاربران به نگه‌داشتن توکن و حمایت از اکوسیستم طراحی شده است.

کاربران می‌توانند از طریق شرکت در رویدادهای مختلف درون بازی، مانند مسابقات، توکن‌های آلیس را به دست آورند.

NFTها، از جمله زمین، را می‌توان به بازیکنان دیگر اجاره یا وام داد

قرارداد هوشمند اطمینان حاصل می‌کند که اجاره گیرنده یا وام گیرنده نمی‌تواند آن دارایی را دوباره بفروشد یا از بین ببرد و اطمینان حاصل می‌کند که با پایان دوره اجاره، دارایی به مالک باز می‌گردد.

چگونه بازی همسایه من آلیس را شروع کنیم؟

پس از اینکه قطعه زمین بازی خریداری شد، بازیکنان می‌توانند آن را به هر شکلی که دوست دارند توسعه دهند.  آن‌ها می‌توانند شکل زمین آن را تغییر دهند و آن را با آیتم‌های مختلف درون بازی مانند خانه‌ها، دریاچه‌ها، تزئینات، حیوانات، گیاهان و چیزهای دیگری که می‌توان خریداری کرد تزئین کنند.

دارایی‌های بازی کریپتویی همسایه من آلیس را می‌توان هم از طریق بازار درون بازی و هم از بازارهای ان اف تی در سایر بلاک‌چین‌ها معامله کرد.

همسایه من آلیس همچنین یک انجمن غیرمتمرکز را فعال می‌کند، که در آن کاربران می‌توانند درباره فعالیت‌های بازی بحث کنند، برنامه رای گیری‌های آینده را در سازمان غیرمتمرکز مشخص کنند، و دوستان جدید را جستجو کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *