بازی های بلاک چینی برخلاف بازی های متمرکز سنتی سودآور هستند. همین ویژگی باعث محبوبیت این بازی ها می شود.

در این مقاله قصد داریم با این نوع بازی، ویژگی های آن و میزان سودآوری آن آشنا شویم.

بازی بلاک چین چیست؟

بلاک چین یک فناوری دفتر کل است که به عنوان یک سیستم ثبت اطلاعات و ذخیره سازی غیرقابل تغییر، ضد دستکاری، غیرقابل هک و غیرقابل تغییر عمل می کند. بلاک چین پایه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم است.

این نوع بازی، همانطور که از نامش پیداست، فناوری بلاک چین را با بازی ترکیب می کند.  ماهیت فساد ناپذیر بلاک چین امکان مالکیت امن و قابل ردیابی اقلام موجود در یک بازی آنلاین را فراهم می کند.

این بدان معناست که بازیکنان در واقع مالک دارایی های بازی هستند.  این همان چیزی است که قلب بازی های بلاک چینی را تشکیل می دهد.

فناوری بلاک چین در دنیایی از امکانات در سراسر بازارهای مجازی و صنعت بازی پیشگام است. پروژه های بلاک چین وعده داده اند که قلمروهای دیجیتال را با ارزش ملموس پر کنند.

مسلماً بازی آنلاین یکی از بهترین موارد استفاده برای فناوری مبتنی بر بلاک چین است.  توانایی اختصاص مالکیت قابل ردیابی و تایید به آیتم های درون بازی، قابلیت های فوق العاده ای را ارائه می دهد.

در این بازی ها، یک ویژگی جالب وجود دارد.بازیکنان (نه توسعه دهندگان) تصمیم گیرندگان اصلی در مورد امور مالی هستند.

ویژگی بازی های مبتنی بر بلاک چین

مالکیت واقعی: در این نوع بازی، بازیکنان مالکیت واقعی دارایی های درون بازی خود را دارند. این دارایی ها به شکل NFT هستند.

قابلیت همکاری: با گره زدن دارایی های درون بازی به توکن های بلاک چین، گیمرها در بازارهای مختلف بازی که توسط بلاک چین میزبانی می شوند معامله می کنند.

بدون محدودیت: این بازی ها بدون سرور متمرکز است، بنابراین آن ها را نمی توان تعطیل کرد و بازیکنان حتی بدون هیچ توسعه دهنده ای به بازی ادامه می دهند.

میزان سودآوری بازی های بلاک چین

ظهور مستمر دارایی ‌های دیجیتال به عنوان یک گزینه سرمایه‌ گذاری بادوام تحت تأثیر عوامل متعددی بوده است، اما شاید هیچ کدام بیشتر از ادغام ارزهای دیجیتال با بازی‌ها نباشد.

بازی های بلاک چین به عنوان یک تجارت با ارزش 173 میلیارد دلار ارزیابی شده است.  حالا این را به نشانه های قوی اضافه کنید که ارزش آن در سال 2026 از 300 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت!  افزایش شدید بازیکنان جدید، به ویژه در دستگاه های تلفن همراه، عامل این افزایش است.  این بازی ها دسترسی به بازی را برای جمعیت جهانی گیمر که حدود 2.6 میلیارد تخمین زده می شود، بسیار آسان کرده است.

با چه روش هایی می توان در این بازی ها سود کرد؟

یکی از راه هایی که می توانید از بازی های کریپتو درآمد کسب کنید، سرمایه گذاری در آن ها است. با خرید توکن های بازی در پلتفرم های صرافی مانند بایننس سرمایه گذاری سودآوری انجام می شود.  برخی از شرکت های بازی مبتنی بر بلاک چین دارای توکن های بازی هستند مانند Sky Mavis، Animoca و Enjin.

باید زمان کافی را برای این بازی ها اختصاص دهید  و توکن های رمزنگاری را به عنوان پاداش به دست آورید.  گیمرهای بسیار اختصاصی شانس خوبی برای دریافت پاداش های پولی برای تلاش های خود دارند.

اگر استعداد هنری داشته باشید، می توانید به طراحی و فروش اشیاء کلکسیونی بپردازید.  همانطور که می می بینید، فرصت فوق العاده ای در این نوع بازی ها مهیا است.

بازی های بلاک چین را چگونه شروع کنیم؟

ابتدا یک رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه برای بازی کردن تهیه کنید.  در مرحله بعد، باید یک صرافی رمزنگاری را انتخاب کنید.  از طریق یک صرافی ارز دیجیتال ، پول فیات شما به ارز دیجیتال تبدیل می شود. صرافی های  رمزنگاری زیادی در این زمینه موجود است، به عنوان مثال صرافی بایننس.  همچنین، به احتمال زیاد برای بازی به مقداری اتر نیاز خواهید داشت.به این دلیل که بلاک چین اتریوم تکیه گاه اکثر بازی های رمزنگاری است.  بنابراین، شما باید مقداری اتر تهیه کنید و در یک کیف پول امن خود نگهداری کنید.  در نهایت، یکی از بازی های play to earn را برای بازی انتخاب کنید و طبق دستورالعمل های آن بازی برای کسب درآمد و ایجاد سود رقابت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *