هیاهو در بلاک چین و ان اف تی ها منجر به شکوفایی بازی های توسعه یافته در این فناوری شده است. در میان دسته ای از بازی های جدید ان اف تی که منتشر شدند، بازی کریپتویی تتان آرنا یکی از نام های برجسته در حال حاضر است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بازی کریپتویی تتان آرنا بپردازیم.

تتان آرنا یک بازی بلاک چین رایگان است، که ترکیبی از عناصر MOBA و Battle Royale است.

این بازی با گیم‌ پلی جذاب و مکانیسم بازی برای کسب درآمد خلاقانه اش، پروژه‌ ای بسیار امیدوار کننده است. برخی از علاقه مندان به کریپتو معتقدند که این بازی با تمام پتانسیل های موفقیت آمیز به زودی به رتبه بازی اکسی اینفینیتی خواهد رسید.

آشنایی با بازی کریپتویی تتان آرنا

بازی کریپتویی تتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی چند نفره آنلاین مبتنی بر بلاک چین است.

در این بازی بازیکنان می توانند گروهی از دوستان را جمع کنند، به یک تیم بپیوندند، با بازیکنان دیگر رقابت کنند و تنها بر اساس توانایی های خود کسب درآمد کنند. در نتیجه، گیم پلی بر توانایی های فردی و همچنین هماهنگی تمرکز دارد.

اگر قبلاً Pokemon Unite یا هر بازی دیگر در سبک MOBA را بازی کرده باشید، با گیم پلی بازی بسیار آشنا خواهید بود.

شما در بازی کریپتویی تتان آرنا باید تیم قوی بسازید، قهرمانان خود را با مجموعه‌ ای از صدها سلاح آماده کنید، تاکتیک های خوبی را نیز ارائه دهید، و سخت‌ ترین سطوح بازی را بشکنید تا پاداش‌ های جذابی به دست آورید.

هیرو یا قهرمان یکی از مهم ترین آیتم های بازی هستند. به خاطر داشته باشید که هرچه هیروهای شما قوی تر باشند، به رتبه بالاتری خواهید رسید.

بازی کریپتویی تتان آرنا چگونه است؟

این بازی به شما امکان می دهد از قهرمانان رایگان (معمولی) برای پیوستن به مسابقات و کسب جوایز استفاده کنید.

هنگامی که برای اولین بار به تتان آرنا ملحق می شوید، یک قهرمان رایگان به نام Raidon در سطح 1 به شما داده می شود.

Raidon یکی از اعضای Delta Special Ops است و وظیفه او حفظ امنیت مردم است.

این قهرمان اولیه، از یک تفنگ به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می کند و در کلاس Assassin از قهرمانان قرار می گیرد.

در طول مسابقه، می‌ توانید قهرمانان را از سطح 1 به سطح 10 ارتقا دهید. ویژگی‌ های قهرمانان درون بازی با توجه به نقش‌هایشان افزایش می‌ یابد.

پس از انتخاب یک قهرمان مناسب، از شما خواسته می شود تا دو مهارت را برای پیوستن به مسابقات انتخاب کنید.

مهارت ها بر اساس ویژگی های اصلی به سه مجموعه مهارت های مختلف دسته بندی می شوند. هر مجموعه مهارت نیز به سه سطح نادر مختلف تقسیم می شود که پیش فرض، کمیاب و افسانه ای هستند.

شما می توانید بازی را با دوستان خود انجام دهید یا به صورت تصادفی با بازیکنان در سراسر جهان مسابقه دهید زیرا بازی شامل بازی در گروه های چهار نفره است. امتیاز گرفتن برای برنده شدن گیم پلی بازی بسیار ساده است، فقط سعی کنید دشمنان خود را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید و تا جایی که می توانید امتیاز کسب کنید. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند برنده می شود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم کسب کند، MVP آن بازی در نظر گرفته می شود.

بازی کریپتویی تتان آرنا

ارز درون بازی

دو ارز در بازی کریپتویی تتان آرنا وجود دارد، THC یا کوین تتان و THG.

هر بازیکنی در هر بازی THC و THG پاداش می گیرد. این مکانیکیزم بازی برای پاداش دادن به بازیکنان است که در آن می توان از این THC ها برای تجارت در بازار آنلاین استفاده کرد که بر اساس شبکه Binance Crypto است که تا استفاده از آن و ساده است.

در صورت تمایل مقاله بازی کریپتویی رایگان را مطالعه نمایید.

THC اصلی ترین ارز درون بازی کریپتویی تتان آرنا است، که می توان با بازی در حالت های مختلف و شرکت در بسیاری از فعالیت های دیگر به آن دست یافت. THG نیز توکن و ارز حاکمیتی بازی تتان آرنا است.

THC ها را می توان برای خرید درون بازی یا معامله با ارزهای واقعی معامله کرد.

برای به دست آوردن سریع قهرمانان پرمیوم نیز می توانید THC و THG را ترکیب کرده و Thetan Box را باز کنید. پس از آن، می‌ توانید قهرمان های خود را از طریق مسابقات ارتقا دهید و سپس آنها را با THC معامله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *