یکی از بازی های کریپتویی محبوب که از نظر کسب درآمد جذاب است، بازی کریپتویی دنیای بیگانه است.

در این مقاله، نحوه بازی کریپتویی دنیای بیگانه (Alien Worlds) ، کسب درآمد در بازی و چشم انداز آینده پروژه دنیای بیگانه خواهیم پرداخت.

آشنایی با بازی کریپتویی دنیای بیگانه

بازی کریپتویی دنیای بیگانه یکی از بازی‌ های بلاک چین است که رشد سریعی داشته است. همچین یکی از بزرگترین اپلیکیشن های غیر متمرکز (dApps) در بازار ارزهای دیجیتال است. بازی کریپتویی دنیای بیگانه در دسامبر 2020 راه اندازی شد. این بازی تقریباً 2.7 میلیون بازیکن (بیش از 350000 کاربر فعال روزانه) دارد.

برخلاف سایر بازی‌ های ان اف تی دنیای بیگانه روی سه شبکه بلاک چین به طور همزمان اجرا می‌شود: اتریوم، WAX و بلاک چین بایننس. بر این اساس، یک توکن درون بازی به نام تریلیوم (TLM) در تمام شبکه های لیست شده موجود است. تمام عملیات اصلی درون بازی نیز بر روی بلاک چین WAX انجام می شود. بلاک چین WAX به دلیل سرعت و مقدار کارمزد مقرون به صرفه به عنوان اصلی ترین شبکه در  بازی  کریپتویی دنیای بیگانه  تعیین شد.

بازی Alien Worlds چگونه کار می کند؟

این بازی یک متاورس فضایی است که در آن بازیکنان می‌ توانند دنیا جدیدی را کشف کنند، زمین و سایر آیتم‌ های مفید ان اف تی بخرند. همچنین برای فرصت استخراج توکن‌های TLM در بازی با یکدیگر رقابت کنند. اساسا، استخراج TLM یک فرآیند استخراج ارز دیجیتال گیمی شده است.

مانند هر بازی Play-to-Earn، توکن های درون بازی (TLM) ارزهای رمزنگاری شده هستند که در یک صرافی معامله می شوند. حداکثر تعداد TLM به 10 میلیارد توکن محدود شده است که حدود 900 میلیون آن در حال حاضر در گردش هستند. TLM را می توان با سایر ارزهای رمزنگاری شده مبادله کرد و همچنین به دلار یا یورو برداشت کرد.

همچنین، با کمک توکن‌ های TLM، بازیکنان این فرصت را دارند تا آیتم‌ های مفید ان اف تی درون بازی را که در بازار Atomic Hub NFT معامله می‌ شوند، خریداری کنند.

آیتم های ان اف تی در بازی کریپتویی دنیای بیگانه چه نقشی دارند؟

انواع اصلی آیتم های ان اف تی که می توانند برای بازیکنان مفید باشند، زمین، ابزار و آواتارها هستند. از آنجایی که هدف اصلی بازی استخراج هر چه بیشتر توکن های TLM است، آیتم های ان اف تی برای کمک به بازیکنان در استخراج توکن های بیشتر طراحی شده است.

کادر مجرب اکو رویال با اساتید حرفه ای در زمینه آموزش ترید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی مربوطه مراجعه فرمایید.

چگونه دنیای بیگانه را بازی کنیم؟

برای بازی کریپتویی دنیای بیگانه باید یک کیف پول WAX به حساب خود در بازی متصل کنید.

همچنین باید مقداری WAX بخرید زیرا بازی بدون توکن در کیف پول شروع نمی شود. قیمت هر توکن WAC حدود 0.22 دلار است. قبل از شروع بازی آواتار خود را انتخاب کنید و سپس یکی از سیارات را انتخاب کنید و  استخراج TLM را شروع کنید.

بازی کریپتویی دنیای بیگانه

 

چگونه می توانید در دنیای بیگانه کسب درآمد کنید؟

راه های اصلی کسب درآمد در بازی دنیای بیگانه:

همانطور که گفته شد می‌ توانید توکن‌ های TLM درون بازی را با امکان مبادله آن ها با پول واقعی استخراج کنید. همچنین، TLM را می توان با برنده شدن در مبارزات با سایر بازیکنان و تکمیل ماموریت ها به دست آورد.

بازیکنان می توانند آیتم های ان اف تی درون بازی یا مواردی را که قبلا خریداری کرده اند را در بازار ان اف تی بفروشند.

چشم اندازهتای آینده دنیای بیگانه

دنیای بیگانه به طور فعال در حال توسعه است. در ماه آوریل، این بازی با بزرگترین بازار در بازار کریپتو، Binance، شریک شد.

مشارکت این صرافی در تبلیغ بازی باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان عظیم پلتفرم معاملاتی می شود.

چشم انداز دنیای بیگانه بسیار چشمگیر به نظر می رسد. توسعه دهندگان برنامه های عالی برای چگونگی توسعه بیشتر پروژه دارند. مهم ترین چیز این است که بازی به گیمرها اجازه می دهد تا درآمد خوبی داشته باشند و میزان سرمایه گذاری برای شروع بسیار کم است.

با این حال، توسعه دهندگان باید هوشیار بمانند. هر روز بازی‌ های ان اف تی ها بیشتری ظاهر می‌ شوند که فرصت کسب درآمد خوب را فراهم می‌ کنند. همچنین گیم‌ پلی هیجان‌ انگیزتر و گرافیک کامل‌ تر  ارائه می‌ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *