انواع مختلفی از بازی‌ ها برای کسب درآمد وجود دارند، که با شکل های مختلفی می توانید با بازی کردن در آن ها ارز دیجیتال دریافت کنید. بازی کریپتویی رایگان یکی از انواع محبوب این بازی ها است.

آشنایی با بازی های کریپتویی رایگان

بازی های کریپتویی رایگان، سرمایه‌ گذاری واقعی در ارزهای دیجیتال را شبیه‌ سازی می‌ کنند. بازیکنان برای اجتناب از ریسک، بدون استفاده از پول واقعی، کوین ها را می‌ خرند و می‌ فروشند. این به شما کمک می‌ کند تا با تجربه و اطمینان بیشتری تجارت کریپتو را آغاز کنید. در بیشتر بازی ها، بازیکنان معمولاً باید قبل از شروع درآمد، مبلغی را سرمایه‌ گذاری کنند، به خصوص زمانی که بازی‌ ها به سطح خاصی از محبوبیت رسیده‌ اند. این بازی‌ ها از بازی‌ های کارتی تا بازی‌ های نقش‌آفرینی (RPG) دیده می‌ شود. معمولاً برای شروع این بازی ها باید دارایی‌ های درون بازی را خریداری کنید.

شما کاربران سایت اکو رویال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با اساتید مجرب با ما همراه باشید.
به عنوان مثال، بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، یکی از برجسته‌ ترین بازی‌ های ان اف تی را در نظر بگیرید. اکسی اینفینیتی بازیکنان جدید را ملزم به خرید سه Axies (شخصیت‌ های ان اف تی درون بازی) می‌ کند. اکسی ها بسته به نادر بودن و ویژگی‌ های آن‌ ها ممکن است از صد تا هزار دلار قیمت داشته باشند. قابل درک است که هزینه شروع چنین بازی هایی اغلب بازیکنان جدید را دلسرد می کند. زیرا آن ها گاهی اوقات مجبورند مقدار قابل توجهی پول خرج کنند تا شروع به کسب درآمد کنند.
خوشبختانه، پلتفرم های بازی وجود دارند که هیچ هزینه‌ای را تحمیل نمی‌ کنند. به عبارت دیگر، برای شروع بازی، ان اف تی نمی‌ خرید. این بازی ها به عنوان بازی های کریپتویی رایگان شناخته می شوند و تقاضای زیادی دارند.
امروزه بازی های کریپتویی رایگان که بدون ترس از دست دادن پول بخاطر خرید های درون‌ بازی، بسیار محبوب هستند.

در بازی کریپتو رايگان بازیکنان می‌ توانند بدون سرمایه گذاری اولیه دارایی‌ های منحصر به‌ فرد درون بازی را بدست آورند. سپس آن‌ ها را با پول واقعی به هر کسی که علاقه‌ مند است بفروشند.
در ادامه به معرفی پنج بازی از میان بهترین بازی های کریپتویی رایگان موجود پرداخته ایم.

بهترین بازی های کریپتویی رایگان

گادز آنچیند یک بازی کریپتویی رایگان کارتی مبتنی بر بلاک چین است.
مانند همه بازی‌ های ان اف تی ، در این بازی می‌ توانید دارایی‌ های درون بازی گادز آنچیند را که کارت‌ های دیجیتال هستند معامله کنید.
تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که در مقابل سایر بازیکنان هم رتبه خود بازی کنید و شانس خود را برای بردن کارت های با کیفیت تر افزایش دهید.
علاوه بر این طراحی این بازی سطحی از انصاف را ایجاد می کند که فقط بازیکنان با رتبه های مشابه در مقابل هم قرار می‌ گیرند. این ویژگی با آنچه که در اکثر پلتفرم های P2E داریم، متفاوت است، جایی که بازیکنانی که می‌توانند کمیاب‌ ترین و قدرتمند ترین کارت‌ ها، آواتارها یا سلاح‌ ها را بخرند، و در برابر بازیکنان معمولی برنده شوند.

این بازی کریپتویی در اواخر سال 2017 عرضه شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد.
Cryptokitties یکی از اولین بازی های بلاک چینی بود که کاربران می توانستند با استفاده از اتر گربه های دیجیتالی را خریداری، جمع آوری کنند، پرورش دهند و بفروشند. بازیکنان گربه‌ها را می‌خرند و آنها را پرورش می‌دهند تا فرزندانی مشابه والدینشان تولید کنند تا در یک حراجی در بازار فروخته شوند یا توسط صاحبانشان نگهداری شوند.

بازی کریپتویی رایگان ایلوویوم یک بازی نقش آفرینی و جهان باز مبتنی بر اتریوم است. این بازی ترکیب منحصر به فرد علمی تخیلی و فانتزی است که در آن شما از منطقه ای به منطقه دیگر برای مبارزه و گرفتن موجودات تخیلی ایلوویال سفر می کنید، سپس از آنها به عنوان بخشی از تیم خود استفاده می کنید.

اترمون یک بازی رایگان مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در آن می توانید هیولاهای دیجیتال یا mons Ethermon را آموزش دهید، تغییر دهید و تجارت کنید. کاربران می توانند از هیولاهای به دست آمده خود برای شرکت در نبردهایی در زمان واقعی با بازیکنان دیگر استفاده کنند و به عنوان پاداش Emon دریافت کنند. علاوه بر این، ارز داخلی بازی را می توان در صرافی های کریپتو معامله کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *