در این مقاله قصد داریم شما را با نسل جدیدی از بازی ها که همزمان با بازی کردن و سرگرم شدن، راهی برای کسب درآمد نیز هستند، آشنا کنیم. این نوع بازی ها، بازی های کریپتویی هستند. ظهور بازی های بلاک چین با افزایش تعداد گیمرها، صنعت بازی را به طور کلی تغییر داده است.

بازی کریپتویی چیست؟

بازی های کریپتویی، بازی های سنتی غیر متمرکز هستند.به عبارت دیگر شخصیت ها، پوسته ها، اسلحه ها و تمامی کدنویسی هایی که برای یک بازی انجام می شوند را نمی توان برای بازی های دیگر استفاده کرد. در حالی که، بازی های کریپتویی به همه افراد مرتبط با بازی اجازه می دهد تا بخشی از بازی را داشته باشند. وقتی به بازی ها اشاره می شود، شخصیت ها و منابع دیگر ممکن است با بازی های دیگر کار کنند. کاربران می توانند پاداش ها و خریدهای خود را که در بازی انجام می شود به بازی های دیگر نیز منتقل کنند.

یکی از بهترین اساتید در زمینه آموزش ترید ، دکتر عباس نوروزی می باشد . که شما عزیزان برای اینکه بتوانید یک تریدر حرفه ای شوید نیاز به آموزش با حرفه ای ترین ها هستید . با ما همراه باشید…

بازی های رمزنگاری شده با معرفی فناوری بلاک چین این وضعیت را تغییر داده است. بازیکنان اکنون می توانند از جوایز و آیتم های خود در پلتفرم های مختلف بازی رمزنگاری استفاده کنند. بازی های کریپتویی در بستر بلاک چین اجرا می‌ شوند و از شبکه بلاک چین پشتیبانی می‌ کنند.

بازی های کریپتویی همچنین راهی برای کسب درآمد برای بازیکنان ارائه می دهد. این بازی ها در کنار سرگرمی راهی برای کسب درآمد هستند. امروزه گیمرها دیگر فقط به دنبال سرگرمی نیستند، بلکه به دنبال راه هایی برای کسی درآمد از سرگرمی خود هستند.

 بازی های کریپتویی برای کسب درآمد انجام می شوند و بازیکنان می توانند این کار را به روش های مختلفی انجام دهند. برای مثال، Axie Infinity را در نظر بگیرید. کاربران می‌توانند شخصیت‌هایی به نام Axies را بخرند، سطح آن‌ ها را بالا ببرند، سپس با قیمت بالاتری بفروشند. بازیکنان همچنین می توانند با Axies خود برای کسب SLP و AXS که توکن های بازی رمزنگاری مبتنی بر اتریوم هستند مبارزه کنند.

این روش یک عنصر کاملاً جدید را به این صنعت معرفی می‌کند – این ایده که گیمرها می‌توانند در حین بازی ارز دیجیتال کسب کنند.

بازی های کریپتویی چگونه کار می کنند؟

در بازی‌های سنتی و توسعه، تمامی دارایی‌ های دیجیتالی مانند XP، ارز درون بازی، سلاح‌ها، پوسته‌ها، شخصیت‌ها، ماشین‌ها و غیره متعلق به توسعه‌ دهندگان است. در حالی که در یک بازی کریپتو، کاربر مالک مواردی است که در طول پیشرفت در یک بازی به دست آورده است. از آنجایی که چنین بازی‌ هایی در شبکه‌ های بلاک چین توسعه می‌ یابند، همه رایانه‌ های متصل به همان مقدار اطلاعات دسترسی دارند، کنترل بر اطلاعات را غیر متمرکز می‌ کنند و قدرت و کنترل‌ های برابر را به بازیکنان و سازندگان می‌ دهند.

بازی‌ های کریپتویی می‌ توانند فناوری بلاک چین را برای دو هدف پیاده‌سازی کنند. توسعه دهندگان می توانند کل بازی را روی یک بلاک چین ایجاد کنند یا به سادگی می توانند از آن برای ارز درون بازی استفاده کنند. در حالت اول، هر تعاملی در بازی تایید شده و در قالب بلوک‌ های جدید در بلاک چین ذخیره می‌ شود. برای مورد دوم، توکن های غیرقابل تعویض یا NFT می‌توانند برای دارایی‌ های دیجیتال درون بازی استفاده شوند.

چگونه کاربران از بازی های کریپتویی درآمد کسب می کنند؟

بازی کریپتویی نوعی بازی غیر متمرکز است که در آن بازیکنان می‌ توانند دارایی‌ های منحصر به‌ فرد درون بازی را داشته باشند و آن‌ ها را با پول واقعی به هر کسی که علاقه‌ مند است بفروشند. به عبارت دیگر، دارایی‌ های دیجیتال را می‌توان با ارز دیجیتال معامله کرد، که سپس می‌ توان آن را با پول واقعی مبادله کرد. به طور خلاصه، بازی‌ های کریپتو با استفاده از یک سیستم بلاک چین کامل یا جزئی برای ذخیره اطلاعات مربوط به دارایی‌ های منحصر به‌ فرد که کاملاً در اختیار بازیکنان است ساخته می‌ شوند. این روشی است که کاربران از بازی های کریپتو درآمد کسب می کنند.

بازیکنان بازی های کریپتو برای بدست آوردن دارایی‌ های خاص درون اکوسیستم بازی که قابل معامله با سایر کاربران بازی یا انتقال هستند، با یکدیگر در حال رقابت هستند.

در این نوع بازی های تقلب کردن نیز تا حد بسیار زیادی غیرممکن است. حرکت‌های بازیکنان در بلاک چین پیگیری و ضبط می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *