شاید بخواهید با بهترین تریدرهای ارز ایران و جهان آشنا شوید و با شناخت آنها و تحلیل هایشان راه کسب سود بیشتر را برای خود هموار کنید.

اما چگونه می‌توان بهترین تریدرهای ارز دیجیتال ایران و جهان را شناسایی کرد؟

ما در این مقاله لیستی از بهترین تریدرها را جمع آوری کرده‌ایم و داستان آنها را بازگو می‌کنیم.

برای پاسخ به این سوال که بهترین تریدرهای ایران و جهان چه کسانی هستند، باید چند متغیر را در نظر بگیریم.

متغیرهای شناسایی تریدرهای موفق

اگر می خواهید با آموزش ترید آشنا شوید می توانید به لینک مقاله آن مراجعه کرده و اطلاعات مهمی را مطالعه بفرمایید.

بهترین تریدرهای جهان

George Soros

بهترین تریدرها

 

جورج سوروس یکی از  بهترین تریدرهای جهان است. این تریدر مجارستانی متولد 1930، به‌خاطر تجارت کوتاه سال 1992 خود با پوند بریتانیا (GBP) شناخته می‌شود. او 10 میلیارد دلار فروخت و بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشت. او به عنوان تاجری شناخته می‌شود که بانک انگلستان را شکست داد.

پس از تجارت موفقیت‌آمیز او، بریتانیا این ارز را از مکانیسم نرخ ارز اروپا خارج کرد که به آن چهارشنبه سیاه می‌گویند.

او صندوق کوانتوم، موفق‌ترین صندوق تامینی در تاریخ را مدیریت کرد که بیش از 40 میلیارد دلار سود ایجاد کرد.

اگرچه سوروس قبلاً صندوق کوانتومی خود را بسته است، اما همچنان یکی از موفق‌ترین افراد جهان است. ارزش دارایی او بیش از 25 میلیارد دلار است.

جورج سوروس در 91 سالگی هنوز در بازار مالی فعال است، هرچند عملکرد او آنقدرها هم خیره‌کننده نیست. او بیشتر از طریق بنیاد جامعه باز بر فعالیت‌های بشردوستانه خود تمرکز می‌کند.

در طول سال‌ها جورج حدود 15 کتاب نوشته است. برخی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌هایی که او نوشته است عبارتند از: حباب برتری آمریکا، کیمیاگری مالی ، پارادایم جدید برای بازارهای مالی، ماندن جلوتر از منحنی و بحران جهانی سرمایه‌داری است.

Steven Cohen

استیو کوهن دارای 14 میلیارد دلار دارایی خالص است. او SAC Capital، یکی دیگر از موفق‌ترین صندوق‌های تامینی تمام دوران را اداره می‌کرد.

بهترین تریدرها

استیو کوهن مجبور شد SAC Capital را پس از مجرم شدن این صندوق به تجارت ببندد و 1.8 میلیارد دلار جریمه شد. امامجددا صندوق Point72 او در سال 2018 راه اندازی شد و دوسال بعد دارایی خالص او 14 میلیارد دلار برآورد شد.

Paul Tudor Jones

پل تودور جونز آمریکایی با دارایی خالص 5.1 میلیارد دلاری که توسط مجله فوربس در نوامبر 2019 تخمین زده شده است، یکی از موفق‌ترین مدیران صندوق‌های تامینی در تاریخ است. جونز که مخالف بازار و فرصت‌طلب است، یک تاجر منضبط است که در معاملات نوسانی تخصص دارد.

بهترین تریدرها

یکی از اولین و بزرگ‌ترین موفقیت‌های جونز پیش‌بینی دوشنبه سیاه در سال 1987 بود که در بخش قبل از آن صحبت کردیم، پول او را سه برابر کرد و در این فرآیند 100 میلیون دلار به دست آورد.

Paul Tudor Jones موسس صندوق سرمایه‌گذاری Tudor است که یکی از بهترین صندوق های سرمایه گذاری جهان است.

Stanley Druckenmiller

جالب است بدانید این تریدر موفق بیش از ده سال در کنار جورج سوروس در صندوق کوانتومی سوروس کار کرد و او را مربی خود می‌داند.

از آن زمان، دراکن میلر برای خود شهرت قابل‌توجهی پیدا کرد و با موفقیت میلیاردها دلار را برای شرکت خود، Duquesne Capital، کسب کرد. بدون شک، او به عنوان یکی از بهترین تریدرهای جهان است.

دراکن میلر گفته است که استراتژی تجاری موفق او برای توسعه سود بلندمدت بر اساس ایده حفظ سرمایه است. او در مواقعی که معاملاتش خوب کار می‌کنند، به شدت دنبال سود می‌رود و در مواقعی که اینطور نیست، به سرعت ضرر را کاهش می‌دهد.

دارایی خالص او بیش از 3 میلیارد دلار برآورد شده است.

بهترین تریدرها

Richard Dennis

ریچارد دنیس (متولد 1949) به عنوان یک معامله‌گر بسیار موفق در شیکاگو وارد دنیای تریدینگ شد. گفته می‌شود که او در طی ده سال از طریق ترید، حدس و گمان‌ها و قمار 200 میلیون دلار ثروت به دست آورد. دنیس همراه با شریک خود ویلیام اکهارت، شرکت Turtle Trading را راه‌اندازی نموند.

در مسیر تریدینگ ضررهایی نیز گریبان گیر دنیس شدند حتی در سال 198‪8 ضرری 40 میلیون دلاری را متحمل شد.

 

بهترین تریدرهای ارز دیجیتال ایران

هنگام بررسی تریدرهای ایرانی متاسفانه منبع موثقی را برای رتبه‌بندی و تشخیص بهترین تریدرها وجود ندارد.

سازمان و مرکز رسمی برای مشخص کردن بهترین تریدرهای ایران وجود ندارد.

با گسترش فضای مجازی تریدرهای تازه‌کار نیز با ارائه تحلیل‌های خود در یوتیوب و فضای مجازی خود را از بهترین تریدرهای ارز دیجیتال می‌دانند.

شاید بتوانید با بررسی متغیرهای گفته‌شده برای تعیین موفقیت یک تریدر از میان تریدرهای ایرانی بهترین‌ها را مشخص کنید.

پیشنهاد مطالعه : سایت های ترید ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *