بازی و بلاک چین یک ترکیب بسیار  هیجان انگیز و محبوب هستند. در واقع، این روزها بسیاری از پروژه های بازی بلاک چین در حال ظهور هستند. یکی از جالب ترین این پروژه ها شبکه استار اطلس است.

شبکه استار اطلس (Star Atlas) یک متاورس بازی مجازی با طراحی گیم پلی منحصر به فرد است، که هدف آن ارائه یک تجربه بسیار تعاملی و همه جانبه برای بازیکنان است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی پروژه استار اطلس و ارز دیجیتال بومی آن بپردازیم.

آشنایی با شبکه استار اطلس

استار اطلس نسل بعدی متاورس بازی است که بر روی بلاک چین سولانا (Solana) ساخته می شود.

شبکه استار اطلس ان اف تی و فناوری بلاک چین را با گرافیک سینمایی و واقعیت افزوده ترکیب می کند.

استار اطلس تجربه‌ ای فراگیر از بازی متاورس و توانایی به دست آوردن دارایی‌ های مجازی را ارائه می کند. این دارایی های مجازی را می توان با ارز واقعی مبادله کرد.

شما کاربران سایت اکو رویال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با اساتید مجرب با ما همراه باشید.

استار اطلس در آینده دور یعنی در سال 2620 اتفاق می افتد. شبکه استار اطلس جهان استعمار شده و بالکانیزه شده است که در آن سه جناح کنترل را تقسیم می کنند. این سه جناح در استار اطلس برای منابع، قلمرو و قدرت سیاسی با هم رقابت می‌ کنند.

بازیکنان می‌ توانند ارز درون بازی  یعنی ATLAS و پلیس را کسب کنند و هر چیزی را از کشتی گرفته تا ایستگاه های فضایی را بخرند و به مأموریت ها بروند.

تقریباً همه چیز در استار اطلس، از کشتی‌ های فضایی گرفته تا سکوهای استخراج،به شکل ان اف تی است.

اقلام بسیار کمی در متاورس استار اطلس وجود دارد که متعلق به بازیکنان نباشد.

بازی استار اطلس ترکیبی از ژانرهای مختلف است. بخشی از آن استراتژی است که در آن شما باید برنامه های تاکتیکی عملی را در مورد نحوه تعامل با سایر بازیکنان و جناح ها ایجاد کنید. بخشی از آن اکتشاف است، زیرا بازی دارای ستاره های فراوانی برای اکتشاف و بهره برداری است. از آنجایی که بازیکنان می توانند به طور مستقل از طریق پرواز به این ستارگان سفر کرده و کاوش کنند، تا حدی شبیه سازی پرواز است. در نهایت، بازیکنان می‌ توانند منابع را استخراج کنند و جریان‌ های درآمدی را از این کار به دست آورند و آن را به یک بازی نقش‌ آفرینی نیز تبدیل کنند.

عناصر اصلی استار اطلس:

بنیانگذاران Star Atlas چه کسانی هستند؟

شبکه استار اطلس توسط Michael Wagner، Pablo Quiro و Deb Lucas تاسیس شد.

قبل از تأسیس استار اطلس،Michael Wagner در شرکتی که بر تولید محصولات متمرکز بر بلاک چین متمرکز بود کار می کرد.

Pablo Quiro نیر بنیان گذار یک استارت آپ در زمینه بیوتکنولوژی بود و Deb Lucas سابقه ای مبتنی بر امور مالی دارد.

ارز دیجیتال بومی شبکه استار اطلس چیست؟

کل سیستم استار اطلس بر روی دو توکن ساخته می شود.

ATLAS و POLIS دو ارز دیجیتال بومی استار اطلس هستند. این دو توکن توسط دیفای و اقتصاد متاورس کنترل می شوند.

توکن ATLAS ارز درون بازی برای خرید دارایی های ان اف تی بازی در بازار است.

بازیکنان می توانند با انجام فعالیت های مختلف، مانند استخراج و فروش آن در بازار درون بازی، یا حتی با فروش دارایی های خود، ATLAS کسب کنند. توکن ATLAS در صرافی های رمزنگاری قابل مبادله خواهد بود.

در حالی که، توکن POLIS به عنوان یک نشانه حکومتی در شهرهای فضایی استار اطلس و همچنین برای تصمیم گیری های حاکمیتی در مورد بازی عمل می کند. بنابراین دارندگان توکن POLIS می‌ توانند بر تصمیم‌ گیری تیم توسعه دهنده استار اطلس تأثیر بگذارند.

اگرچه Star Atlas برنامه دقیقی برای انتشار ندارد، اما قرار بود توکن های متاورس آن در آگوست 2021 شروع به تجارت کنند.

ایمنی متاورس استار اطلس چگونه است؟

شبکه استار اطلس روی بلاک چین سولانا راه اندازی خواهد شد. تیم توسعه دهنده استار اطلس بلاک چین سولانا را به دلیل زمان‌ های سریع تراکنش ها و هزینه‌ های ناچیز تراکنش هایش انتخاب کردند. تراکنش ها در سولانا با امنیت بالا، سریع و ارزان انجام می شوند.

بلاک چین سولانا تراکنش ها را به روشی چند رشته ای پردازش می کند.همچین می تواند تا 50000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند که آن را از بلاک چین های کندتر متمایز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *