بازی گیلد آف گاردیینز (Guild Of Guardians) یک بازی چند نفره، فانتزی و اکشن نقش آفرینی است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل بازی گیلد آف گاردیینز (Guild Of Guardians ) بپردازیم.

تیم توسعه دهنده بازی گیلد آف گاردیینز

بازی گیلد آف گاردیینز توسط Stepico Games توسعه یافته و توسط Immutable منتشر شده است.

Stepico یک استودیوی توسعه بازی های موبایلی اوکراینی است، که چندین عنوان را با بیش از پنج میلیون دانلود پشت سر گذاشته است.

Immutable یکی از بزرگ‌ ترین استارت آپ‌ های بازی های بلاک چین است.

در مجموع، بیش از 20 نفر روی این بازی کار می کنند که قبلاً تجربه راه اندازی استارتاپ ها و توسعه بازی برای دستگاه های تلفن همراه را دارند. تعداد کل دانلودهای بازی های دیگر ساخته شده توسط این تیم بیش از 5 میلیون است.

بازی گیلد آف گاردیینز بر روی پروتکل Immutable X ساخته می‌ شود، که یک راه‌ حل قوی مقیاس‌ پذیر برای NFT‌ ها است.

از چه فناوری هایی برای امکان مالکیت واقعی دیجیتال در بازی استفاده می شود؟

تیم توسعه دهنده گیلد آف گاردیینز از فناوری بلاک چین استفاده می کند تا به شما امکان دهد تا دارایی های درون بازی خود را داشته باشید. این بازی مبتنی بر شبکه اتریوم است و دارایی‌ های درون‌ بازی با ERC-721 منحصر به‌ فرد خواهند. همچنین وجود پروتکل Immutable X که یک راه حل مقیاس پذیر اتریوم است که برای ایمنی و مقیاس پذیر طراحی شده است.

Immutable X، دسترسی به استخراج و تجارت را بدون نیاز به کارمزد گاز را امکان پذیر می کند و در عین حال به ما امکان می‌دهد در اتریوم بمانیم.

در نتیجه دسترسی به هزینه های گاز صفر، تراکنش های فوری و تجربه کاربری را به بازیکنان می دهد که در شکل کنونی آن برای اتریوم کاملاً هزینه‌ بر است.

سازندگان قصد دارند اقتصاد درون بازی خود را توسعه دهند، که فعالیت بازیکنان از آن پشتیبانی خواهد کرد.

این بازی بازی موبایلی است و برای دستگاه های iOS و اندروید برنامه ریزی شده است.

برای هر کسی که گوشی هوشمند دارد، قابل دسترسی است.

 

بازی گیلد آف گاردیینز

بازی گیلد آف گاردیینز چگونه است؟

بازیکنان در این بازی تیم رویایی خود را می سازند و در یک انجمن برای کسب جوایز حماسی به رقابت می پردازند.

در بازی گیلد آف گاردیینز بازیکنان می توانند به صورت رایگان بازی کنند و بدون صرف هیچ پولی قهرمانان و آیتم ها را به دست آورند.

بازیکنان تیم‌ هایی از قهرمانان می‌ سازند تا کل تیم به نبرد در سیاه‌ چال برود. هنگام جمع آوری یک تیم، استراتژی کمتر از مهارت کاربر مهم نیست. به همین دلیل است که تیم شما باید هم افزایی کافی برای ترکیب مهارت های خود داشته باشد و در نهایت حریف قوی تر را شکست دهد. در نتیجه یک نبرد تحت تأثیر جناح ها، طبقات و عناصر است.

تیم مونتاژ شده به سیاه‌ چال‌ ها می‌ رود تا با حریفان خود در آنجا مبارزه کنند. ریسکی که بازیکنان هنگام پایین رفتن به سیاه چال ها متحمل می شوند، به طور کامل توسط منابع که به عنوان پاداش داده می شوند، جبران می شود. پاداش ها در بازی به صورت منابع، ارز و تجهیزات است. بازیکنان می توانند این جوایز را صرف استخدام و ارتقاء قهرمانان و تجهیز ساختن خود کنند.

هر سیاه چال درون بازی مبتنی بر سطح منحصر به فرد است و پر از هیولاها، رئیس ها، تله ها است.

با بدست آوردن تجهیزات جدید و به خدمت گرفتن قهرمانان قدرتمند، بازیکنان این فرصت را پیدا می کنند که به ماجراجویی های خطرناک تر و دشوارتر بپیوندد که پاداش های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

با جمع‌ آوری منابع، بازیکنان می‌ توانند آیتم‌ های ارزشمند درون بازی و قهرمانان جدید را برای فروش با ارز فیات بسازند.

ارز بومی گیلد آف گاردیینز چیست؟

Gem ارز بومی بازی گیلد آف گاردیینز است. Gem برای خریدهای درون بازی استفاده می شود که می توانید آن را با فروش ان اف تی های موجود در بازی به دست آورید.

Gem ها یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم هستند. توکن Gem در بازی توسط بازیکنان قابل معامله هستند و با پیشرفت در بازی به دست خواهند آمد.

جهت افزایش اطلاعا درباره بیت کوین ها و تفاوت آن ها با توکن ها به صفحه تفاوت کوین و توکن مراجعه فرمایید.

تیم Guild of Guardians ممکن است Gem ها را برای برخی از اقدامات به عنوان پاداش، از جمله مشارکت در رویدادهای اجتماعی، مسابقات، توکن های جایزه و موارد دیگر نیز استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *