با یک لمس خوب از فناوری، می توان هنرهای خود را به دارایی ان اف تی تبدیل کرد و مقدار زیادی پول به دست آورد.

ان اف تی (NFT) یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که اعتبار آن را می توان از طریق یک بلاک چین ردیابی کرد. امروزه، این یک راه عالی برای فروش هنر دیجیتال با استفاده از این فناوری بلاک چین است.

با فناوری های مختلف عصر جدید، بسیاری از آثار جدید در حال ظهور هستند. فناوری حضور خود را در هر زمینه ممکن افزایش می دهد. افراد زیادی در مورد هنرهای دیجیتال نمی دانند، اما با گذشت زمان با آن آشنا می شوند. این هنرهای دیجیتالی زیبا این روزها در هر پلتفرمی قابل مشاهده است. اما فناوری می تواند هر چیزی را بهتر کند. و این هنرهای دیجیتال از این امر مستثنی نیستند. فقط باید هنر دیجیتال خود را به درستی به یک توکن NFT تبدیل کند.

در اینجا به نحوه انجام این کار می پردازیم.

تبدیل هنر دیجیتال به توکن ان اف تی(NFT) :

NFT مخفف non-fungible token است. این آخرین هیاهوی مردم است. همه در حال خرید و فروش این توکن ها در سراسر جهان هستند. اخیرا مایک وینکلمن یک NFT را به قیمت 69 میلیون دلار فروخت. چگونه می توان هنر NFT خود را ایجاد کرد؟ مراحل ساده است فقط کافی است این مراحل رابخوانید و به خوبی با روش کار آشنا خواهید شد:

مرحله 1: هنر را انتخاب کنید

NFT را می توان از هر چیزی ساخت. آهنگ ها، نقاشی ها، ویدیوها یا هر هنر دیجیتال دیگری را می توان به NFT تبدیل کرد. بنابراین ابتدا یک اثر هنری مناسب را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و در آن بهترین باشید.

آموزش ترید یک کار تخصصی محسوب می شود ، برای اینکه بتوانید حرفه ای شوید باید با بهترین ها کار کنید. سایت دکتر عباس نوروزی بستری را فراهم نموده تا شما عزیزان بتوانید از این بستر استفاده نمایید.

مرحله 2: یک بلاک چین را انتخاب کنید

قبل از تبدیل هنر به NFT، انتخاب یک پلتفرم بلاکچین مناسب که در آن NFT ها صادر می شود، ضروری است. امروزه پلتفرم های بلاک چین زیادی وجود دارد. هر پلتفرم بلاک چین استاندارد توکن NFT، کیف پول سازگار و بازار مخصوص به خود را دارد. این بدان معناست که یک توکن NFT ایجاد شده در یک پلتفرم بلاک چین خاص فقط می تواند در آن پلتفرم بفروشد و خرید کند. بنابراین انتخاب صحیح پلتفرم بلاک چین ضروری است. اتریوم در حال حاضر در زمینه صدور NFT پیشرو است. بنابراین بهتر است برای صدور NFT از اتریوم استفاده کنید. کیف پول اتریوم از ERC-721 پشتیبانی می کند. به غیر از اتریوم، پلتفرم های بلاک چین زیادی مانند Tezos، Binance Smart Chain، Cosmos، WAX و غیره وجود دارد.

مرحله 3: مقدار کمی اتریوم بخرید.

در بیشتر بازارهای هنر دیجیتال، هزینه‌هایی با تبدیل هنر دیجیتال به NFT وجود دارد. بنابراین برای ادامه کار باید مقداری اتریوم خریداری کرد. قیمت اتریوم هر ثانیه در نوسان است.

مرحله 4: کیف پول را به بازار NFT متصل کنید

پس از خرید اتریوم، وقت آن است که یک بازار مناسب برای ثبت نام در NFT انتخاب کنید. برای مبتدیان، بهتر است از NFT در Rarible استفاده کنید. این راه اندازی ساده و مناسب برای کاربران جدید است. پس از انتخاب پلتفرم، فقط باید یک کیف پول کوین بیس را برای تکمیل انتخاب کنید.

مرحله 5: یک حساب هنرمند NFT ایجاد کنید

زمانی که کیف پول آماده استفاده است، زمان تبدیل هنر دیجیتال به NFT است. برای انجام این کار، فقط باید خود را به عنوان یک هنرمند در پلت فرم ثبت نام کنید. در هر انجمن NFT محور، یک دکمه ایجاد در گوشه سمت راست بالای پلت فرم وجود دارد. فقط کافی است روی آن دکمه کلیک کنید و از شما خواسته می شود با کیف پول اتریوم وصل شوید.

مرحله 6: ایجاد NFT

حالا نوبت به تبدیل واقعی می رسد. یک دکمه افزودن آیتم جدید وجود خواهد دارد و به کاربر امکان می دهد هنر دیجیتال خود را که می خواهد به NFT تبدیل کند، آپلود کند. پس از اتمام آپلود هنر دیجیتال، روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید و اینگونه فرآیند ایجاد NFT به پایان می رسد.

مرحله 7: فروش NFT

پس از ایجاد موفقیت آمیز NFT، می توانید با کلیک بر روی دکمه فروش، توکن NFT خود را برای فروش ثبت کنید. پس از آن صفحه قیمت باز می شود که در آن می توان شرایط فروش را تعریف کرد. حتی می توان یک حراجی برگزار کرد یا NFT را با قیمت ثابتی به فروش رساند.

از طریق NFT، هنرمند نه تنها از فروش یکباره هنر خود درآمد کسب می‌کند، بلکه تا زمانی که توکن‌های NFT وجود دارند به درآمد خود ادامه می‌دهد. اگر کسی بتواند اثر برجسته ای بسازد، تبدیل آن به NFT و فروش آن خیلی سخت نیست. راه اندازی آن بدون زحمت است و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک بازار NFT خوب است و به شما توصیه می کنیم NFTically را بررسی کنید.

NFTically یک بازار باز برای همه بازارهای NFT است که در آن کاربران می توانند NFT های خود را خریداری و بفروشند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا فروشگاه NFT خود را راه‌اندازی کنند، که به آنها اجازه می‌دهد در عرض چند دقیقه یک فروشگاه بسازند. علاوه برآن ، توسط بلاک چین های بسیار ایمن محافظت می شوند که امنیت خوبی را ارائه می دهند. بنابراین هنرمندان نگران کپی شدن آثارشان نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *