به طور کلی نقش کریپتو در بازی های آنلاین و مزایایی را که ایجاد می کند را نمی توان نادیده گرفت.

در این مقاله به بررسی نقش کریپتو در بازی های آنلاین و مزایایی که ارزهای دیجیتال در بازی های آنلاین بوجود آورده اند، می پردازیم.

کریپتو در بازی های آنلاین

در دنیای کریپتو کاربران می توانند از طریق صرافی ها از کیف پول ها، ارزهای دیجیتال را بخرند یا بفروشد. به عنوان مثال، زمانی که کاربری می خواهد واحدهای ارز دیجیتال را برای کاربر دیگری ارسال کند، آن را به کیف پول دیجیتال آن کاربر ارسال می کند. استراتژی‌ کسب درآمد در بازی های آنلاین خرید درون‌ برنامه، تبلیغات درون‌ برنامه‌ ای و بازاریابی است.

خریدهای درون برنامه ای به بازیکنان این امکان را می دهد که مستقیماً چیزی را در بازی بخرند، مانند سکه، زندگی اضافی و شخصیت های سفارشی. در بازی‌ های آنلاین بیت کوین ، بازیکنان اقلامی را با استفاده از کریپتو یا خود کریپتو خریداری می‌ کنند.

تبلیغات درون‌ برنامه‌ ای در بازی‌ های آنلاین به شکل تبلیغات پاداشی وجود دارد که در آن بازیکنان باید وظایف خاصی را انجام دهند، تبلیغات ویدیویی را تماشا کنند و نظرسنجی‌ها را برای کسب ارزهای دیجیتال تکمیل کنند.

بازاریابی وابسته در این بازار جدید است، که در آن بازیکنان باید برای معرفی یک دوست، کسب جوایز، ثبت نام برای یک پیشنهاد رایگان، روی پیوندها و بنرهای وابسته کلیک کنند.

امروزه، کازینوهای آنلاین بیت‌ کوین وجود دارند که پرداخت‌های خود را با ارزهای رمزنگاری شده انجام می‌دهند، جایی که بازیکنان می‌توانند دارایی‌ های دیجیتالی را بازی یا معامله کنند.

مزایای ارزدیجیتال در بازی های آنلاین

به منظور  رفع نمودن مشکلات تراکنش ها و کلاهبرداری هایی انجام شده در بازی‌های آنلاین از ارز دیجیتال کمک گرفته می شود.

پرداخت های ساده، مالکیت واقعی بازیکنان و سازگاری بین بازی ها مزایای کلی استفاده از ارز دیجیتال و کریپتو در بازی های آنلاین است.

بیایید نگاهی به برخی از مزایای استفاده از ارز دیجیتال و کریپتو در بازی های آنلاین بیندازیم.

1- معامله فوری

کریپتوکارنسی قدرت بوروکراسی را از بین می برد و واسطه های ناکارآمد را از فرآیند حذف می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که به سرعت از بازی های مورد علاقه خود لذت ببرند.

مشکل دیگری که معمولاً توسعه دهندگان بازی با آن مواجه هستند، مشکل در فروش نرم افزار خود در خارج از فروشگاه های برنامه است. بلاک چین به این توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پرداخت های نانو را برای دریافت فوری پرداخت پردازش کنند.

2- امکان بازی در هر کجا

با استفاده از کریپتو در بازی های آنلاین بازیکنان می توانند بدون وجود مشکلات امنیتی و نرخ ارز در سطح بین المللی بازی کنند.

این گزینه را برای گیمرها فراهم می کند تا بدون تأیید هویت یا ایمیل خود بازی کنند. این به گیمرها امکان می دهد بدون هیچ محدودیتی سریعتر از هر کجای دنیا پول پرداخت و برداشت کنند.

3- امنیت بالا

امنیت هنگام انجام چندین خرید در بازی های آنلاین بسیار مهم است، زیرا بسیاری از وب سایت های بازی آنلاین مشکلات اعتماد دارند.

فناوری بلاک چین و کریپتو در بازی‌های آنلاین از تجارت غیرقانونی دارایی‌ های دیجیتال جلوگیری می‌ کند. همچنین با ایجاد یک دفتر کل غیرقابل تغییر هک و سرقت کلیدها را خاتمه داده و تکراری بودن کلیدها را از بین می برد.

این ویژگی به بازیکنان کمک می کند تا در مورد قراردادهای هوشمند که پرداخت های ایمن انجام می دهند، مطمئن باشند.

4- پول بیشتر برای شما

ارزهای دیجیتال مقرون به صرفه تر از کارت های اعتباری، حواله های بانکی و پی پال هستند. استفاده از بیت کوین شامل هیچ کارمزد پنهانی نیست و هیچ انتظاری برای جابجایی پول شما وجود ندارد.

استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در بازی‌های آنلاین، کارمزد مدیریت و کارمزد مبادله را حذف می‌کند، زیرا این یک معامله همتا به همتا بین کاربران است و واسطه‌ها را از بین می‌برد.

این مدل را برای بازیکنان و توسعه دهندگان بازی قابل دوام تر می کند. بازیکنان برای پول خود بیشتر دریافت می کنند و توسعه دهندگان سود خود را افزایش می دهند.

5- هویت خود را پنهان کنید

هنگام انجام بازی های آنلاین، گاهی اوقات ممکن است پول شما امن باشد، اما اطلاعات شخصی شما ممکن است امن نباشد. با حضور کریپتو در بازی های آنلاین، گیمرها می توانند هویت خود را پنهان کنند.

اگر راحت نیستید یا علاقه ای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود ندارید، بازی های آنلاین بیت کوین برای شما مناسب است.

همچنین، خرید ارز دیجیتال گسسته است، مگر اینکه کاربر به طور داوطلبانه تراکنش های خود را به اشتراک بگذارد. به این دلیل است که آدرس ارز دیجیتال ناشناس ایجاد شده برای خرید کاربران با هر تراکنش تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *