بازی مانستا اینفینیتی (Monsta Infinite)، نوعی بازی جدید نبرد هیولایی کارتی است، که بر روی بلاک چین بایننس ساخته شده است. این بازی مبتنی بر اصول اقتصادی و نوآوری است که هم واقعاً سرگرم کننده و هم ارزشمند است. این بازی تقریباً مشابه بازی اکسی اینفینیتی است.

آشنایی با بازی مانستا اینفینیتی

مانستا اینفینیتی بازی ان اف تی، پرورش و نبرد مانستا است که در بخش در حال رشد play to earn و GameFi قرار دارد. زیرا به کاربران اجازه می ‌دهد تا با انجام بازی به صورت رقابتی یا برای سرگرمی درآمد واقعی کسب کنند.

مانستا (MONSTA) موجود کوچک و بامزه ای است، که در منطقه ای به نام Shani و در زمانی قبل از دایناسورها زندگی می کند.

شما کاربران سایت اکو رویال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید با اساتید مجرب با ما همراه باشید.

در این بازی، کاربران تیم‌ هایی از موجودات بامزه به نام مانستا را تشکیل می ‌دهند و با JILAKA مبارزه می‌ کنند. در ازای مبارزه با دشمنان، بازیکنان جوایزی را به ‌صورت آیتم‌ های درون‌ بازی و Stamen Tellus) STT) کسب می‌ کنند. STT دارایی دیجیتالی است که نشان ‌دهنده ارز درون‌ بازی مانستا اینفینیتی است.

Monsta Infinite از توکن MONI، یک توکن حاکمیتی در بلاک چین بایننس استفاده می کند.  دارندگان MONI می ‌توانند با استیک کردن  توکن‌ های خود، انجام بازی یا شرکت در رأی های حاکمیتی کلیدی جوایزی را دریافت کنند.

بازیکنان می توانند مانستا خود را در Dozo آموزش دهند، که یک میدان نبرد PvP است. بازیکنان مانستا های خود را در مقابل یکدیگر قرار می دهند تا جوایز مختلفی کسب کنند.

علاوه بر حالت‌ های گیم‌ پلی جنگی و آموزشی، مانستا اینفینیتی دارای عملکرد قدرتمند ایجاد و تجارت مانستا و دارای اقتصاد خرد متنوعی در بازی خواهد بود.

در مجموع، بازی مانستا با هدف ایجاد یک تجربه نبرد واقعاً عالی که چالش برانگیز است، توسعه یافته است.

چه کسی Monsta Infinite (MONI) را ایجاد کرده است؟

این بازی توسط تیمی متشکل از ده ها نفر که در سنگاپور و مالزی فعالیت می کنند، ایجاد شده است.

بیشتر اعضای تیم توسعه دهنده بازی مانستا اینفینیتی پیشینه فعالیت در فناوری، بلاک چین و یا بازی را دارند.

Jin Tan و HK Chong مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری تیم توسعه دهنده مانستا اینفینیتی هستند.

ایده مانستا اینفینیتی در فوریه 2021 شکل گرفت، برنامه اولیه تیم مانستا اینفینیتی این بود که یک بازی با هزینه ورودی کم تر مانند اکسی اینفینیتی ایجاد کند.

در نتیجه شاید بتوان مانستا اینفینیتی را یک نسخه مقرون به صرفه تر از بازی اکسی اینفینیتی دانست.

پروژه مانستا اینفینیتی قول داده است که تجربه بازی برای رفع مشکلاتی که گیمرها در بازی های معمولی با آن مواجه هستند را ارائه دهد.  ویژگی های کلیدی مانستا اینفینیتی امنیت، گیم پلی ضد ربات و بسیاری موارد دیگر است.

چگونه بازی مانستا اینفینیتی را شروع کنیم؟

ابتدا وارد بازی شوید و یک حالت بازی را انتخاب کنید (مانند نبرد مانستا).

در صورت انتخاب حالت نبرد PvE یا PvP، کاربران باید یک تیم سه نفره از مانستا ها را برای بازی انتخابو ایجاد کنند. یعنی برای شروع بازی، کاربران باید سه مانستا را در اختیار داشته باشند تا یک تیم کامل بسازند. این تیم می تواند از مانستا های معمولی (MONSTA) یا برخی از مانستا های انحصاری تر (INCEPTION MONSTA) باشند. INCEPTION MONSTA کمیاب ترین MONSTA NFT های بازی هستند و شانس داشتن اعضای بدن افسانه ای را دارند.

همه این مانستا ها کاملاً منحصر به فرد هستند و توسط یک ان اف تی نشان داده می شوند.

بازیکنان می ‌توانند حریفانی را برای حمله انتخاب کنند، یا از مهارتی برای تقویت تیم خود استفاده کنند.

اگر بازیکن برنده شود، مانست اهای او می توانند آیتم های درون بازی و STT کسب کنند.

آیتم ها و مانستا های برنده شده در بازی می توانند مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار مانستا اینفینیتی معامله شوند.

هر مانستا در بازی مانستا اینفینیتی دارای 6 کارت مهارت، 2 کارت حمله و 2 کارت دفاع است.

در این بازی برخی از کارت‌ ها می ‌توانند در مسیر نبرد تفاوت ایجاد کنند، زیرا دارای توانایی‌ های تغییر بازی مانند محروم کردن حریف از انجام حرکت هستند که پویایی بازی را به سطح جدیدی می‌ آورد و هوش بازیکنان را محک می زند. این کارت‌ ها توالی نبرد را تحت تأثیر قرار می دهند و حریفان شما را از انجام حرکت منع می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *