خرید زمین (Land) در سندباکس برای بسیاری از سرمایه گذاران گام مهمی است. خرید زمین مجازی راهی عالی برای چند برابر کردن پول شما است. Land یا زمین  یک املاک دیجیتالی در متاورس سندباکس است.

امکانات دیگری علاوه بر خرید زمین مانند امکان اجاره زمین و سهام در زمین نیز در سندباکس در دسترس خواهد بود.

به راحتی می توانید در سندباکس زمین بخرید، چه از قبل با بلاک چین آشنایی داشته باشید چه تازه وارد باشید. برای خرید زمین در سندباکس ، باید چهار مرحله اصلی را طی کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با مراحل خرید زمین در سندباکس آشنا شدیم.

مراحل خرید زمین در سندباکس

  1.  کیف پول خود را تنظیم کنید.
  2. توکن سندباکس و مقداری اتر (ETH) بخرید.
  3. انتقال توکن های سندباکس به حساب کاربری سندباکس.
  4. زمین را روی نقشه سندباکس انتخاب کنید و بخرید.

تنظیم کردن کیف پول

برای شرکت در بازار فروش زمین در سندباکس ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس کیف پول خود را به آن متصل کنید. زمین خریداری شده شما در این کیف پول ایمن ذخیره می شود. لطفاً هنگامی که حساب خود را ایجاد کردید در پیوند دادن کیف پول دقت کنید،زیرا  کیف پول خود را نمی توانید دیگر تغییر دهید. پس کیف پول خود را عاقلانه انتخاب کنید.

متامسک (Metamask) یکی یکی از کیف پول هایی است که می تواند برای خرید زمین در سندباکس استفاده شود.

پس از نصب کیف پول، می توانید کیف پول خود را به حساب کاربری پیوند دهید.

اکو رویال با مدیریت دکتر عباس نوروزی در زمینه آموزش ترید آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان است.

ایجاد حساب کاربری در سندباکس

پس از نصب MetaMask، به وب سایت رسمی Sandbox بروید و روی دکمه Sign-In در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

در این مرحله باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک نام مستعار با حداقل سه حرف و رمز عبور خود را تنظیم کنید. پس از آن، روی قسمت ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

خرید توکن سندباکس و اتر(ETH)

برای شرکت در بازار فروش زمین به توکن سند باکس نیاز دارید. همچنین برای پرداخت کارمزد تراکنش به مقداری اتر (ETH) نیاز خواهید داشت، زیرا ارز دیجیتال اصلی بلاک چین اتریوم، اتر است.

انتقال توکن های سندباکس خود به حساب کاربری سندباکس

هنگامی که توکن های سندباکس خود را به دست آوردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به حساب Sandbox خود ارسال کنید.

خرید زمین در نقشه سندباکس

اکنون که یک حساب کاربری با مقداری توکن سندباکس و اتر دارید، برای خرید زمین در سندباکس آماده هستید.

در این قسمت باید سریع عمل کنید و از میان بسته‌ های زمین موجود انتخاب کنید و روی هر یک از آنها کلیک کنید. دو نوع زمین معمولی و پرمیوم برای فروش در سندباکس وجود دارد. زمین پرمیوم موجود با رنگ زرد و زمین معمولی موجود به رنگ خاکستری مشخص می شد.

هنگام انتخاب زمین اطلاعات مربوط به مکان، اندازه، بلوک های موجود و قیمت آن را خواهید یافت. پس از اینکه تصمیم گرفتید کدام بسته را می خواهید، بر روی دکمه “خرید زمین” کلیک کنید و معامله را با کیف پول خود به پایان برسانید.

پس از کلیک بر روی دکمه خرید زمین، یک اعلان از متامسک دریافت خواهید کرد تا به خرید خود ادامه دهید.

اولین اعلان که MetaMask میزان کارمزد را نشان می دهد، که می توانید آن را تغییر دهید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه کمترین کارمزد باشد، مدت زمان تکمیل تراکنش طولانی تر خواهد بود. هرگونه ازدحام بلاک چین نیز به میزان زیادی بر زمان تکمیل شدن آن تأثیر می‌ گذارد.

هنگامی که قیمت و کارمزد را قبول کردید، تراکنش فهرست می‌ شود و برای مدت زمانی که هنگام انتخاب کارمزد انتخاب کردید به‌عنوان «در انتظار» نمایش داده می‌ شود.

به محض اتمام تراکنش، وضعیت آن به “تایید شده” تغییر می کند، به این معنی که تراکنش در نهایت به پایان رسیده است و شما اکنون مالک بخشی از متاورس سند باکس هستید.

در نهایت وقتی موفق شدید، زمین قرمز می شود تا نشان دهد که اکنون مالک آن شما هستید.

قیمت زمین در سندباکس چقدر است؟

قیمت زمین در سندباکس متغیر است. ارزان ترین زمینی که در سندباکس فروخته می شود بالای 10000 دلار است. متوسط ​​قیمت زمین در سندباکس در حال رشد است. متوسط ​​قیمت زمین در کمتر از یک سال از 40 دلار به 960 دلار افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *