اگر به دنیای ارزهای دیجیتال و بازی های ویدیویی علاقه دارید، ممکن است در مورد بازی بیگ تایم چیزهایی شنیده باشید.

در این مقاله به معرفی بازی بیگ تایم پرداخته ایم.

بیگ تایم یک بازی ویدیویی رایگان مبتنی بر بلاک چین است که با آن می توانید سرگرم شوید و در عین حال درآمد کسب کنید.

بازی بیگ تایم چیست؟

بیگ تایم یک بازی PRG و مشارکتی است. این بازی ترکیبی از مبارزات اکشن سریع، ماجراجویی عالی در تاریخ و توانایی جمع آوری ان اف تی است. بازی بیگ تایم در میان خریداران و فروشندگان ان اف تی بسیار محبوب است.

بازی بیگ تایم یک بازی چند نفره است که در آن بازیکنان می‌ توانند به تیم‌ ها بپیوندند، شخصیت‌ های خود را ارتقا دهند، سلاح‌ های شخصی خود را انتخاب کنند، ماشین زمان خود را شخصی‌ سازی کنند و آیتم‌ های کلکسیونی انحصاری درون بازی را جمع‌ آوری کنند.

در این بازی بازیکنان کنترل قهرمانی را بر عهده می گیرند که در زمان و مکان سفر می کند. هر یک از بازیکنان ماشین زمان خود را دارند که می توانند آن را تزئین کنند یا ارتقا دهند. همچنین بازیکنان از زرادخانه سلاح هایی را انتخاب می کنند. در این بازی شش نوع سلاح مختلف وجود دارد که هرکدام قدرت و توانایی خاصی را در نبرد دارد.

به طور کلی Big Time یک بازی نقش آفرینی مشارکتی و اکشن است که در آن بازیکنان نقش قهرمانان را در سفر زمان بر عهده می گیرند و در طول تاریخ می جنگند.

بازی بیگ تایم  دارای ترکیب‌ های هیجان انگیز از دوره‌ های زمانی مختلف است که در آن شخصیت‌ های معروف، رویدادها و فناوری با هم برخورد می‌ کند و تجربه‌ ای فراموش‌ نشدنی را ارائه می‌ کنند.

بازی بیگ تایم

تاریخچه بازی Big Time

این بازی توسط Ari Meilich، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق متاورس دسنترالند و با همکاری Thor Alexander (طراح بازی ) طراحی شد.

بازی بیگ تایم اولین بازی ویدئویی اکشن رایانه ای با ویژگی مبتنی بر بلاک چین و ان اف تی است.

بیگ تایم با هزینه 21 میلیون دلار توسعه داده شده است و در سال 2022 عرضه می شود. از آنجایی که تیم توسعه دهنده قوی، گرافیک جذاب و فانتزی دارد، قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برای آموزش ترید ، با بهترین ها در ارتباط باشید. سایت اکو رویال با استفاده از اساتید مجرب و توانمند توانسته دانشجویان بسیاری را در این زمینه پرورش دهد.

شرکت توسعه دهنده این بازی، Big Times Studios، در لس آنجلس است. هدف اصلی این شرکت ارائه بازی‌ های ویدئویی با ارز دیجیتال به مخاطبان است. بیگ تایم به بازیکنان امکان خریداری، نگهداری و مبادله اشیاء مجازی مبتنی بر ان اف تی را بدون محدودیت هایی که سایر برنامه های بلاک چین دارند، می دهد.

بیگ تایم درباره چیست؟

طرح داستان بازی بیگ تایم بر این واقعیت استوار است که یک نیروی ناشناخته باعث تغییرات غیر قابل کنترل در طول تاریخ جهان می شود. در نتیجه مراحل مختلف با یکدیگر برخورد می‌ کنند و مراحل دیگر در فراموشی گم می‌ شوند. هدف ما به عنوان یک بازیکن این است که قبل از ناپدید شدن واقعیت، آسیب های ایجاد شده را متوقف کنیم.

بازی بیگ تایم چگونه کار می کند؟

کاربران می توانند دنیای بیگ تایم را از طریق ماجراجویی های فضا-زمان تجربه کنند و در طول تاریخ، اسرار باستانی و تمدن های آینده نگرانه را کاوش کنند. بازیکنان می توانند آیتم های منحصر به فرد و عجیب و غریب را در طول بازی جمع آوری کنند. این مجموعه‌ ها از طریق فناوری ان اف تی، مالکیت این مجموعه ها را به کاربران می دهد.

در بیگ تایم می‌ توانید بدون نیاز به کیف پول رمزنگاری، اقلام را مستقیماً در برنامه در بازار معامله کنید، بخرید و بفروشید.

بازیکنان در بیگ تایم می توانند مجموعه های ان اف تی خود را در ازای فیات، رمزارزهایی مانند بیت کو ین و اتریوم یا چیزهای دیگر بفروشند.

بازار بیگ تایم امکان داد و ستد و خرید و فروش آزادانه ان اف تی ها را بدون داشتن کیف پول ارزهای دیجیتال خارجی ارائه می دهد. این بازی فناوری Vault انحصاری خود را برای ساده‌ سازی معاملات بین خریداران و فروشندگان معرفی کرده است.

فناوری Vault پرداخت و تسویه آنی را تامین می کند و در عین حال به بازیکنان اطمینان از دارایی های ایمن و مطمئن را می دهد. Vault با حذف احتمال گم شدن رمزهای عبور کیف پول و اطلاعات، امنیت و ایمنی ان اف تی های شما را افزایش می دهد.

این فناوری همچنین نیاز به هزینه های شبکه را از بین می برد که یک امتیاز بزرگ برای کاربران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *