بازی آپلند (Upland) یکی از پر سر و صداترین کلمات کلیدی ان اف تی در حال حاضر است.  آپلند یک متاورس جدید است که  دنیای واقعی را ترسیم می کند و  هدف آن تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین و پویاترین اقتصادهای مبتنی بر بلاک چین است.

بازی آپلند (Upland) چیست؟

آپلند یک دنیای شبیه سازی شده مجازی غیر متمرکز و نوعی بازی است که در آن شما می توانید دارایی های خود را داشته باشید. اگر بازی مونوپولی را به خاطر بیاورید، بازی آپلند نیز دیدگاهی مشابه با مونوپولی اما پیشرفته تر و جذاب تر را دنبال می کند. کاربران در Upland  می توانند زمین هایی را که به آدرس های دنیای واقعی نگاشته شده اند، بخرند، بفروشند و معامله کنند.

برای آموزش ترید ، با بهترین ها در ارتباط باشید. سایت اکو رویال با استفاده از اساتید مجرب و توانمند توانسته دانشجویان بسیاری را در این زمینه پرورش دهد.

در بازی آپلند می توانید با دوستان خود تعامل داشته باشید، وارد مسابقات و چالش های هیجان انگیز شوید، به جستجوی گنج بپردازید و از گردشگری به مکان ها و کشورهای جدید لذت ببرید.

Upland یک بازی متاورس است که از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند ‌ان اف تی ها را با توکن ‌های UPX خود مبادله کنند و در نتیجه اقتصاد مجازی را شکل دهند. بازی آپلند اقتصاد خود را دارد که بر اساس قوانین عرضه و تقاضا عمل می کند.

آپلند چه چیزهایی را ارائه می دهد؟

بازی آپلند یک بازی کاملاً کاربرپسند است. بنابراین علاقه مندان به بازی و مبتدیان ارزهای دیجیتال می توانند به راحتی به آن بپیوندند.  آپلند در رایانه شخصی و تلفن همراه در دسترس است.  بازیکنان این بازی این شانس را دارند که همزمان پول واقعی کسب کنند.  در حال حاضر، بازیکنان Upland می ‌توانند دارایی ‌های خود را در بازی به دلار بفروشند.

ارزش پولی کاربران را تشویق به بازی می کند زیرا اکثر سیستم های بازی های سنتی به کاربران اجازه کسب درآمد نمی دهند.  برای شرکت در بازی Upland، کاربران فقط باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و اولین مأموریت خود را برای دریافت سه هزار توکن UPX به عنوان پاداش شروع انجام دهند.  پس از آن، آن ها باید توکن های UPX بخرند تا املاک درون بازی را بدست آورند.

بلاک چین و توکن آپلند توسط تیم بلاک چین EOS توسعه یافته است.  این بازی بر روی بلاک چین EOS ساخته شده که دارای سیستم مجوز مناسب و سرعت پردازش برای استفاده انبوه است.

روند رشد بازی آپلند

بازی آپلند

2020 سال فوق العاده ای برای آپلند بود.  این بازی به یکی از برترین بازی‌ های بلاک چین در سطح جهان تبدیل شد و در عین حال تعدادی از ویژگی ‌های اصلی را معرفی کرد که پایه‌ های یک اقتصاد متاورس قوی را بنا نهاد.

در سال 2021، Upland برنامه ‌هایی را در دستور کار داشت که به کاربران اجازه می ‌دهد  ان اف تی ها را از سایر بلاک چین ‌ها نیز وارد کنند.  آپلند قبلاً توسعه اموال،  ادغام ان اف تی ها ، گیمیفیکیشن و چیزهای زیادی را اضافه کرده است که بازیکنان را هیجان زده می کند!

بازی آپلند و ان اف تی

آیتم های دیجیتال یا مجازی موجود در بازی آپلند به صورت ان اف تی در بلاک چین وجود دارند.  این امر به مفهومی خارق ‌العاده به نام مالکیت واقعی منجر می ‌شود. مالکیت واقعی به این معنی است که تنها شخصی که می تواند به حساب شما و همچنین دارایی های موجود در آن دسترسی داشته باشد، شما هستید!

دو چیز باعث ایجاد بازار درون بازی آپلند می شود که در آن کاربران احساس مالکیت دارند: یکی، غیرقابل تعویض بودن آیتم ها، و دوم، ورود  پول واقعی به سیستم.

سکه های UPX مورد استفاده در اقتصاد Upland را می توان با ارز واقعی خریداری کرد.

آپلند چگونه کار می کند؟

کاربران در بازی آپلند توکن‌ های UPX را با ارز فیات دریافت می‌ کنند، دارایی ‌های مجازی می‌ خرند و درآمد جمع ‌آوری می‌کنند. بازیکنان املاک خود را برای افزایش درآمد ارتقا می‌ دهند و دارایی‌ های خود را با فیات معامله می ‌کنند.

فروش دارایی ها تنها راه برای نقدینگی توکن های UPX است.  برخی از کاربران ممکن است تصمیم بگیرند که املاک خود را در ازای فیات بفروشند.  از سوی دیگر، Upland توکن‌های UPX را ماهانه به عنوان مشوقی برای کاربرانی که دارایی‌ های خود را نگهداری می‌کنند، منتشر می‌کند.  درآمد ماهانه نیز  به حساب های UPX کاربران آپلند ارسال می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *