دنیای بازی‌های بلاک چین برای کسب درآمد در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. پروژه‌های متعددی به بازیکنان در سراسر جهان این امکان را می‌دهند که از طریق انجام یک بازی ویدیویی و کنترل دارایی‌های درون‌بازی‌شان درآمد کسب کنند. برای مثال، بازی بینمون یک بازی NFT حیوان خانگی مجازی است که عناصر RPG را ارائه می‌کند. جایی که بازیکنان تخم‌ها را جمع‌آوری و مبادله می‌کنند.

بازی بینمون یکی از جدیدترین نوع از این بازی‌ها است، که به بازیکنانش امکان پرورش حیوانات خانگی و نبرد برای کسب جوایز را می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند در بازی جوایز و حیوانات خانگی جمع‌آوری کنند تا با استفاده از بازار داخلی، آنها را آموزش دهند، ترکیب کنند یا بفروشند. علاوه بر این، ادعای مالکیت واقعی اقلام بازی های ویدیویی از طریق فناوری بلاکچین امکان پذیر است.

مانند سایر بازی‌های بلاکچین بازی برای کسب درآمد، بازیکنان باید پیش پرداختی انجام دهند. قبل شروع نمودن، باید چندین هیولا را به دست آورید. دستیابی به این موجودات از طریق بازاری امکان پذیر است که بر روی توکن های DRK، یکی از سه ارز اصلی موجود در متاورس Binemon اجرا می‌شود.

برای آشنایی با بیت کوین کلیک نمایید.

معرفی بازی بینمون(Binemon)

بازی بینمون

بازی‌های بازی برای کسب درآمد، مانند Binemon، فرصت‌های درآمدی را در سراسر جهان ایجاد می‌کنند، زیرا هر کسی می‌تواند بدون داشتن نرم‌افزار خاص به بازی بپیوندد و شرکت کند. پخش درآمد بین بازیکنان باعث افزایش ماندگاری و رشد نهایی پلتفرم می شود.

این بازی از پنج قاره مختلف برای کاوش بازیکنان تشکیل شده است. این قاره ها چوب، یخ، آتش، آب و صحرا هستند. یک سیستم PvE و PvP متنوع در بازی بینمون وجود دارد. بازیکنان می توانند در دوئل ها، میدان مسابقه، مسابقات، جنگ های صنفی و میدان نبرد رودررو شوند. همه حالت‌ها پاداش‌هایی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند که می‌توانند از آن برای ترکیب هیولاها یا فروش آنها در بازار استفاده کنند.

در بازی بینمون، می‌توانید:

بازیکنان برای مبارزه در حالت‌های بازیکن در مقابل محیط (PvE) و بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) جوایز ارز دیجیتال دریافت می کنند. این بازی که در سبک کمیک مانند پوکمون طراحی شده است، در سیاره زمین با موجوداتی به‌نام Mons ساخته شده است که توسط موجودات فرازمینی ایجاد شده و اکنون در قاره‌های مختلف زندگی می‌کنند. موجودات مون NFTهایی هستند که بازیکنان می‌توانند آنها را جمع‌آوری کرده و برای مبارزه با سایر بازیکنان و مون‌هایشان استفاده کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند مناظر Ambrosia را جمع‌آوری کنند و مون‌هایشان را ارتقا و قدرت دهند.

Binemon چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه بازیکنان بتوانند با دنیای بینمون تعامل داشته باشند، باید موجوداتی را بدست آورند که برای آنها مبارزه کنند. این موجودات به نژادها، درجات و طبقات مختلف تقسیم می شوند. هنگامی که یک بازیکن یک تیم دارد، می‌تواند وارد حالت بازی PvE شود تا شروع به جمع آوری جوایز کند و قوی‌تر شود. می‌توانید این بازی را از طریق مرورگر اینترنت و برنامه‌های تلفن همراه، که در Android و iOS در دسترس هستند، بازی کنید.

توکن‌های بازی بینمون

اکوسیستم بازی بینمون از سه توکن اصلی تشکیل شده است. BIN برای حاکمیت، DRK برای بازار، و AMB یا Ambrosia.

یک AMB همیشه مقداری معادل سی و پنج DRK خواهد بود. بازیکنان می‌توانند ABM را از طریق نبردها به دست آورند، که می‌تواند به DRK تبدیل شود یا در بازار در ازای DRK فروخته شود.

بازیکنان طیف گسترده ای از مراحل نبرد منحصر به فرد را برای کسب جوایز تجربه خواهند کرد. کسانی که دوئل کردن با دیگر بازیکنان را ترجیح می دهند، می توانند از طریق خلاقیت، استراتژی مناسبی را طراحی کنند. برنده شدن در دوئل به بازیکنان با Ambrosia، ارز اصلی Binemon ، آیتم‌های حماسی و رتبه‌بندی PVP جایزه می‌دهد.

در طول بازی، بازیکنان می‌توانند تخم‌ها، شخصیت‌ها، آیتم‌ها و زمین کسب کنند. آنها می‌توانند همه این موارد را به عنوان NFT در بازار در ازای سکه‌های DRK معامله کنند.

بازی بینمون

چه چیزی Binemon را منحصر به فرد می‌کند؟

Binenonمانند Axie یا My DeFi Pet، یک بازی ویدیویی مجازی NFT حیوان خانگی (به نام mon) است که در بلاکچین ایجاد شده است.

جنبه منحصر به فرد Binemon در نحوه ایجاد موجودات آشکار می‌شود. نادر بودن و ویژگی‌های خاص، هنگام ایجاد هیولاهای مون بی‌نظیر است.

کمیاب‌ترین و قوی‌ترین مون در بازی بینمون می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا در حالت‌های PvE و PvP سریع‌تر پیشرفت کنند و قیمت بالاتری در بازار دریافت کنند.

اطلاعات بیشتر : آشنایی با بازی اسپلینتر لندز

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *