امروزه بازی‌ های Play-to-Earn به لطف توسعه ان اف تی و فناوری بلاک چین بسیار محبوب هستند. بازی موباکس یکی از این بازی های محبوب است که در ادامه در این مقاله با آن آشنا خواهید شد.

موباکس بازی رايگان و مبتنی بر بایننس اسمارت چین است که بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه می توانید از آن درآمد کسب کنید.

بازی موباکس (MOBOX)  بر اساس یک زیرساخت فناوری قدرتمند ساخته شده است. این بازی به اکوسیستم دیفای مرتبط است و مزارع کشت سود و ان اف تی را ترکیب می کند.

معرفی پروژه‌ موباکس

شرکت توسعه دهنده پروژه موباکس در سال 2017 در هنگ کنگ تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت این است که برای کاربران درآمدی برای مشارکت در جامعه بازی فراهم کند.

برای آموزش ترید ، با بهترین ها در ارتباط باشید. سایت اکو رویال با استفاده از اساتید مجرب و توانمند توانسته دانشجویان بسیاری را در این زمینه پرورش دهد.

پروژه موباکس به طور همزمان در زمینه های گیمینگ، ان اف تی و دیفای فعالیت می کند.

توسعه دهندگان پروژه موباکس تصمیم گرفتند به کاربران برای زمان و پول سرمایه گذاری شده در پروژه برای حفظ تعادل پاداش دهند.

در پروژه موباکس،نه تنها شرکت بلکه بازیکنان نیز درآمد کسب می کنند. مجموعه ای از ابزارها و قراردادهای هوشمند که یک سیستم غیر متمرکز را ایجاد می کند، امکان تحقق این ایده را در موباکس فراهم می کند.

در بازی موباکس در حین بازی، می‌ توانید ان اف تی هایی تولید کنید که در بازی‌ های دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید بازی کنید نیازی به مهارت و تجربه زیادی ندارید. همچنین، اگر می‌ خواهید برنده شوید، نیازی نیست که از قبل سرمایه‌ گذاری کنید.

یکی از ویژگی های جالب پلتفرم موباکس این است که تمام ان اف تی های خریداری شده را می توانید در هر بازی ای که این پروژه از آن پشتیبانی می کند استفاده کنید. بنابراین تیم موباکس در حال کار بر روی توسعه سه بازی به طور همزمان است که مبتنی بر یک بلاک چین هستند.

در بازی موباکس بازیکنان می توانند خروجی خود را به شدت افزایش دهند. تنها کاری که آن ها باید انجام دهند این است که استراتژی های کشاورزی بهتری را تنظیم کنند.

موباکس پروژه ای است منحصر به فرد است که به طور کامل توسط جامعه خود مدیریت می شود. برای مشارکت در توسعه پروژه، هر کاربر پاداش دریافت می کند. توکن MOBOX نیز به عنوان توکن بومی برای مدیریت و پاداش در بازی موباکس استفاده می شود.

امروزه MOBOX یکی از بزرگ ترین توکن‌ های ان اف تی در بلاک چین هوشمند بایننس بر اساس ارزش بازار در نظر گرفته می‌ شود.

در مجموع، مطمئناً بازی موباکس یکی از شگفت انگیزترین بازی هایی است که تا به حال تجربه کرده اید.

چگونه بازی موباکس را شروع کنیم؟

برای شروع بازی موباکس ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید. این مرحله اصلاً دشوار نیست. پلتفرم موباکس شما را راهنمایی می کند که چه کارهایی را باید انجام دهید. پس از ثبت نام، به بخش “MOMO Farmer” بروید. سپس یک صندوقچه را در سمت چپ پلتفرم باز کنید. هنگامی که یک صندوقچه را باز می کنید، ان اف تی تولید می کنید. در این حالت به این ان اف تی ها MOMO می گویند.

هر MOMO دارای قدرت هش مرتبط با آن است و به کیفیت، نوع و سطح MOMO بستگی دارد.

هرچه MOMO شما قدرت هش بیشتری داشته باشد، می‌ توانید توکن‌ های بیشتری را تولید کنید و در کمپ ماینینگ برنده MOBOX شوید.

با استیک کردن ان اف تی ها در کمپ ماینینگ شما می تونید درآمد کسب کنید و به عنوان پاداش توکن های MOBOX را دریافت نمایید. این توکن ها را می توانید به فروش برسانید یا در قسمت های مختلف بازی از آن ها استفاده کنید.

چگونه می توان در موباکس کسب درآمد کرد؟

هنگامی که یک بازیکن ان اف تی ها را در موباکس خریداری یا جمع آوری می کند، این فرصت را دارد که آن ها را دوباره بفروشد و سود کسب کند. اگر در این بازی هوشمندانه از خلاقیت خود استفاده کنید، می توانید وضعیت مالی خود را تثبیت کنید. بهترین راه برای انجام این کار، جمع آوری مقدار زیادی ان اف تی است.

پس از جمع آوری ان اف تی ها، فقط صبر کنید تا ارزش آن ها در بازار افزایش یابد و دوباره آن ها را بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *