اخیراً بازی های مبتنی بر بلاک چین متعددی منتشر شده اند.  یکی از هیجان انگیزترین بازی‌ های مبتنی بر بلاک چین بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) است. گادز آنچیند بازی کارتی رقابتی است که بر روی بلاک چین ساخته شده است و ژانر آن شبیه به بازی‌ های Hearthstone یا Legends of Runeterra است. از آنجایی که این بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین است، بازیکنان مالکیت واقعی بر کارت‌ های بازی خود دارند. درست مثل اینکه این کارت ها واقعی و ملموس باشند.

در این مقاله می‌ خواهیم موضوع بازی گادز آنچیند، نحوه عملکرد، نحوه استفاده از توکن ‌های GODS را توضیح دهیم.

بازی گادز آنچیند چیست؟

گادز آنچیند یکی از اقدامات جدید صنعت بازی در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. این بازی ویدئویی به Magic: The Gathering Arena شباهت دارد.

گادز آنچیند بازی رايگان کارتی و رقابتی مبتنی بر بلاک چین است که در ازای بازی کردن به شما پاداش می‌ دهد. بازیکنان باید با ساختن عرشه های قدرتمند و استفاده از تاکتیک های رزمی، از نظر استراتژیک از حریفان خود پیشی بگیرند.  Gods Unchained به بازیکنان مالکیت واقعی همه آیتم‌ های درون بازی را می‌ دهد. به این معنی که بازیکنان می‌ توانند کارت‌ های خود را به هر شکلی که دوست دارند معامله کنند، بفروشند یا از آن ها استفاده کنند درست مانند کارت‌ های واقعی.

این مدل به بازیکنان انگیزه بیشتری برای بازی می‌دهد زیرا مالکیت کامل بر دارایی ‌های ارزشمندی که در طول زمان جمع ‌آوری می‌کنند دارند.

بازیکنان در این بازی با استفاده از کارت های فانتزی در دوئل های حماسی به رقابت می پردازند.

این بازی روی بلاک چین اتریوم ساخته شد و نسخه آزمایشی آن در سال 2018 منتشر شد. بازی گادز آنچیند دارای یک توکن بومی ERC-20 به نام GODS است.  توکن GODS به عنوان ارز درون بازی برای انجام معاملات و پرداخت برای تراکنش ها استفاده می شود.

توکن‌های GODS از طریق بازی به کاربران پاداش داده می ‌شوند، اما برخلاف ارزهای موجود، توکن GODS کمیاب و قابل معامله خواهد بود.

پلتفرم گادز آنچیند همچنین از فناوری قراردادهای هوشمند اتریوم برای ان اف تی هایی که دارایی های کلکسیونی درون بازی هستند، استفاده می کند.

بازی گادز آنچیند را چگونه شروع کنیم؟

بازی Gods Unchained در حال حاضر بر روی کامپیوترهایی که ویندوز یا مک او اس دارند در دسترس است. هنوز نسخه ی موبایلی این بازی ارائه نشده است.

بازیکنان جدید با 140 کارت بازی گادز آنچیند را شروع می‌ کنند تا بتوانند با بازی کردن و شرکت در تورنمنت ها (چه ببرند،چه ببازند) پاداش بگیرند. این کارت ها در شش طبقه، طبقه بندی می شوند. این مجموعه به عنوان کارت های خوشامدگویی (Welcome Set)  شناخته می شود و برای کمک به بازیکنان جدید طراحی شده است تا به نحوه عملکرد بازی کمک کنند.

کادر مجرب اکو رویال با اساتید حرفه ای در زمینه آموزش ترید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی مربوطه مراجعه فرمایید.

این بازی از یک مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) استفاده می‌ کند، که اساساً به این معنی است که بازیکنان می ‌توانند با شرکت در مسابقات هفتگی رتبه‌ بندی شده، جوایزی کسب کنند.

چه مزیت هایی در مورد بازی گادز آنچیند وجود دارد؟

گادز آنچیند به بازیکنان مالکیت واقعی همه آیتم‌ های درون بازی را که جمع‌ آوری می‌ کنند را می‌ دهد.  این آیتم ها  دارای ارزش واقعی در بازار هستند و می توانند در بازارهای NFT معامله شوند، همانطور که کارت های چاپ شده سنتی را می توان در بازی های کارتی فیزیکی مبادله کرد.

مزیت  دیگر این است که گادز آنچیند قصد دارد از Immutable X استفاده کند تا معاملات را کارآمدتر تسهیل کند.  Immutable X یک صرافی غیر متمرکز است که معاملات انجام شده در اتریوم را مقیاس‌ بندی می‌ کند و تراکنش های تقریباً آنی را برای معامله‌ گران با کارمزد گاز بسیار کم یا صفر فراهم می‌ کند.

در حال حاضر، شبکه اتریوم تنها می‌ تواند حدود 150000 تراکنش NFT در روز را با 30 درصد استفاده از شبکه انجام دهد.  با Immutable X، شبکه از نظر تئوری می تواند تا 200 میلیون معامله در روز را پشتیبانی کند.

Immutable X نیز غیر توقیفی است، به این معنی که کاربران همچنان کنترل کاملی بر اقلام خود خواهند داشت و مجبور نیستند به امنیت و زیرساخت صرافی اعتماد کنند.

از زمان انتقال  Gods Unchained به Immutable X در اواخر ژوئن 2021، بیش از 744000 معامله NFT ثانویه بین اعضای انجمن انجام شده است که کاملاً هزینه گاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *