امروزه چین لینک جزو پرکاربردترین پروژه ها در قسمت ارز های رمز نگاری شده محسوب می شود.از این پروژه برای اتصال بلاکچین ها به دنیایی واقعی استفاده می کنند.زیرا می تواند داده ها ی بیرون را به سیستم های هوشمند شبکه ی اتریوم وصل کند.اگر بخواهید تصویری ذهنی از این سیستم داشته باشید،می توانید مجموعه ای از زنان و مردان تصور کنید که به دنبال مشخص کردن نزدیکترین چیز به حقیقت هستند.

در واقع چبن لینک با انتشار وایت پیپر آغاز شد.در این وایت پیپر نویسندگان دیدگاه های خود را برای شبکه اوراکل غیر متمرکز ارسال کردند.

با ورود چین لینک به بازار های رمز ارز، موجی ایجاد شد که توجه پروژه های بزرگ و سرمایه گذاران رمز ارز هاو همچنین بلاکچین ها را به خود جلب کرد.

چینلینک ها باعث خودکار شدن اجرای قراراداد های بلاکچین می شود.این سیستم های هوشمند با بررسی اطلاعات و صحت درستی شرایط آنها ،قرارادادها را اجرا می کنند.اما چگونگی ارتباط آنها با فضای خارج بلاکچین ها،مشکلی است که از ابتدا مطرح بوده است. زیرا بلاکچین ها مکانیسم خوبی برای اتصال به داده های جهان خارج ندارد.

چین لینک ها تلاش می کنند به وسیله اوراکل های غیر متمرکز،این مشکل را حل کنند.

اوراکل نرم افزاری است که اطلاعات خارجی را به زبان قابل فهم برای قرارداد های هوشمند ترجمه می کند.با این کار بازار برنامه های غیر متمرکز پیشرفت می کند.

شما عزیزان می توانید برای آموزش ترید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

چین لینک چیست؟

چین لینک چیست؟

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از چین لینک ها ارائه دهیم به این معنی است که یک شبکه اوراکل غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین می باشد.در این شبکه اجازه اتصال قراد ها هوشمند به منابع خارجی داده می شود.چین لینک به عنوان یک توکن برای پرداخت هزینه ای سرویس های اوراکل مورد استفاده قرار می گیرد.

برای درک غیر متمرکز بودن چینلینک ها باید به مفهوم اوراکل بپردازیم .اوراکل ارائه دهنده اطلاعات خارجی برای قرارداد هوشمند می باشد.و از آن جایی که این فقط یه منبع اطالاعات می باشد،می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.از مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود این است که اگر اوارکل داده ای نادرستی را ارائه دهد،تمام سیستم های مرتبط به آن از کار می افتند .و تمام تلاش چینلینک برای حل این مشکل است.

چین لینک چگونه کار می کند؟

چین لینک چگونه کار می کند؟

چین لینک وظیفه دارد که تمام داده های ارائه شده به قراردادهای هوشمند را تا حد زیادی قابل اعتماد کند.

قراد داد هوشمند نیازمند داده ای دنیای واقعی است .و برای این کار دخواست های خود را مطرح می کند .و چین لینک این دخواست را ثبت و به نود های پین لینک ارسال می کند.سپس آنها پیشنهاد های خودشان را ارائه می دهند.

اما آنچه که اهمیت دارد،این است که چین لینک چگونه می تواند داده های مربوط به چند منبع را تائید کند.از آنجا که چین لینک دارای سیستم تایید داخلی ایست توانایی این را دارد که این کار را با دقت بالایی انجام دهد و تشخیص دهد که کدام منبع قابل اعتماد می باشد.این دقتبالا باعث محافظت قراردادها در برابر حملات می شود.

اما سوالی که پیش می آید این است که کاربرد توکن چین لینک چیست؟قراردادهای هوشمند با ارائه درخواست به نود ها در ازای خدمات آنها توکن چین لینک پرداخت می کنند.قیمت ها بر اساس شرایط بازار تعیین می شود.

همچنین نود ها توکن های خود را به جهت تهعد طولانی مدت به پروژه در شبکه سرمایه گذاری می کنند.این عمل باعث می شود که اپراتور های نود چین لینک به جای مخرب بودن،با روشی مطمئن و قابل اعتماد کار کنند.

عرضه توکن چینلینک

عرضه توکن چینلینک

با توجه به اینکه ارز چین لینک جزو رمز ارز های غیر قابل استخراج می باشد ،تنها به وسیله خالق آن می توان آن را استخراج کرد و بین کاربران توزیع کرد.و به همین دلیل میزان عرضه آن افزایش نمی یابد .

نحوه ذخیره چینلینک

در گذشته تنها راه برای خرید چینلینک به وسیله بیت کوین یا اتریوم امکان داشت .اما با قرار گرفتن این توکن در صرافی کوین بیس ،می توان ان را با دلار آمریکا نیز خریداری کرد.

از انجا که چیین لینک بلاکچین بومی ندارد ،بر روی بلاکچین اتریوم قرار گرفته است.همچنین می توان از کیف پول های مطابق با استاندارد های ERC-20 استفاده کرد.

صرافی بایننس با دراختیار داشتن بالاترین حجم معاملات ،بهترین صرافی خرید چینلینک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *